{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Må/må ikke? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Ja, nu er sagen så den, at vi skal med familien i Legoland på lørdag...

Så kommer mine spørgsmål...

Skal jeg bare helt holde mig på jorden, eller kan jeg godt tillade mig at prøve lidt sammen med mine mindre søskende?
Hvis i skulle vælge ud fra deres aktiviteter, hvad ville i så anbefale mig at holde mig fra, og hvilke ville i mene, at jeg sagtens kunne prøve?

Hvordan kan det skade barnet

Ved nogle af deres aktiviteter skilter de jo med, at de fraråder gravide at prøve, men dog ikke dem alle..
Skal jeg bare holde mig fra disse aktiviteter når de advarer om det, og hvis de ikke skilter med noget, er det så sikkert at prøve? :S

Håber virkelig i kan hjælpe, for er virkelig på dybt vand her :S
Vil gerne kunne give mine søskende en sjov og hyggelig dag smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må/må ikke?
  • #1   14. okt 2008 der er masser af aktiviteter du godt kan prøve, og ja vil mene det kun er dem hvor de skilter at du skal lade være, grunden til at man ikke skal op i nogle rutsjebaner fx er at man (i nogle) bliver påvirket mange gange af sin egen vægt.

    god tur


  • #2   14. okt 2008 Så du mener at jeg sagtens kan prøve dem hvor de ikke skilter med det?
    Men så er jeg simpelthen nødt til at spørge...
    Jeg ved ikke om du har været i Legoland for nyligt? De har fået sådan en aktivitet med nogle både, hvor man seljer lige å stille rundt, og der kan man så skyde vand på de mennesker som sejler forbi i de andre både, samt man kan sprøjte vand på publikum.. Netop denne aktivitet fraråder de gravide at prøve, hvilket jeg ikke kan forstå? :S Synes det lyder mærkeligt, da der jo som du siger ikke er noget form for påvirkning af egen vægt, da det jo er en båd :S

    Kan jeg så regne med hvad de skilter med? :S
    Er simpelthen så forvirret..
    Ved da at mine søskende meget gerne vil have mig med op i den der Dragen, samt Extream Racers, men er det mon sikkert ? :S

    Og forresten.. Mange tak skal du have smiley


  • #3   15. okt 2008 Jeg har ikke været der for nylig men af hvad jeg husker er Legoland for "de mindste" og ikke det vildeste sted mht. aktiviteter af vild grad så mener du kan prøve de fleste.

    Jeg tror at grunden til at de skiltrer der er fordi man kan risikere at blive udsat for hårde eller uheldige stød. Sådan en lille gut der invrigt fyrer en vandkanon rundt kan ramme en i maven hvis han drejer lidt voldsomt eller man er så uheldig at falde i. Så tror at det er af sikkerhed. Men tror nu godt at du kan tage med ud og sprøjte med vand på publikum alligevel. Man kan jo reagere hurtigt og forskrækket hvis der bliver sprøjtet vand på en som måske kan reaultere i man falder eller lign. det kan være sådan noget eller hvis familie medlemmer får slået ud med armene frodi det er koldt og de vil skærme af.
    men synes ikke den lyder vildt farlig

    derimod synes jeg at Exstream racers lyder som en man evt burde holde sig nede fra og også Dragen og så tage nogle af de andre ting. Det er med garanti ikke det eneste de vil prøve. Der er SÅ mange aktiviteter i Legoland


  • #4   15. okt 2008 så længe du ikke skal have noget spændt på maven og at det er vildt er det vil okay tror jeg..

  • #5   15. okt 2008 Jeannie H, så er det længe siden du har været i Legoland. Sidst vi var derovre var der kun et par enkelte forlystelser som var for de små. resten var ret så vilde ting.

    Jeg synes du skal holde dig helt væk fra dem de advarer om og ellers bruge din sunde fornuft omkring resten.


  • #6   15. okt 2008 Jane P:

    Ja det er længe siden. Som sagt har jeg ikke lige været der for nylig så kunne ikke komme med svar men regnede ikke med det havde fjernet diverse forlystelser, men ja sidst jeg var der har jeg vel været 9-10 år


Kommentér på:
Må/må ikke?

Annonce