{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. gangs fødende
  • #2   4. jan 2012 med veer der kom og gik....
    Jeg er interesseret i at høre om jeres 2 fødsel startede meget anderledes end den første....


  • #4   4. jan 2012 jeg var desværre ikke så "heldig" at kunne få det overstået på så kort tid - men denne gang syntes jeg at det ligesom det starter og så gpr i sig selv igen, det oplevede jeg ikke første gang.

    Ved godt to fødsler ikke er ens, derfor ville jeg høre hvordan andre oplevede 2 gang smiley


  • #5   4. jan 2012 min anden gang var meget anderledes.. fordi første gang gik vandet om morgen og først mange timer senere kom der veer og jeg fødte en uge før tid.. anden gang jeg jeg en uge over og fik veer i løbet af dagen og vandet gik først da hoved kom ud ! jeg havde slet ikke så ondt anden gang og det var også en hjemme fødsel

  • #7   4. jan 2012 jeg har hellere ikke ondt denne gang, som jeg huskede første gang.... men jeg syntes bare ikke det er stabilt nok til at ringe til fødegangen, når det kommer og går som det gør nu

  • #9   4. jan 2012 okay måske jeg skal ringe og høre hvad de siger..... om de lige vil tjekke eller om jeg bare skal se tiden an

  • #11   4. jan 2012 startede faktisk på samme måde vågnede om morgenen og havde rigtig ondt også tog det bare til, denne gang tog vi på hospitalet efter 2 timer og 3 timer efter havde jeg født, så godt vi tog hurtigere afsted ellers havde jeg født hjemme hehe

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #12   4. jan 2012 Min første startede med at vandet gik, jeg fik ingen veer og den endte i aks 29 timer efter vandet var gået.

    Min anden fødsel startede med gentagende besøg på fg fordi jeg mente jeg havde veer. Det mente jdm ikke. Men efter nogle dage, åbnede jeg mig og var i fødsel. Det endte dog også i aks.

    Min første er født 9 dage før tid og min store 4 uger før...


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #13   4. jan 2012 Hov det er selvfølgelig min lille der er født 4 uger før smiley

  • #14   4. jan 2012 første gang kom der bare veer lige pludseligt, eneste varsel jeg havde haft var 14 dage før hvor jeg havde en aften med veer som gik i sig selv..

    anden gang havde jeg on/off veer de sidste 4 uger inden, så det var da anderledes men ikke vildt meget.


  • #15   4. jan 2012 Begge mine fødsler har haft et forvarsel i form af tydelige plukveer, og MEGET uro i kroppen og rastløshed.

    De store forskelle på fødslerne var at min datters startede med vandafgang uden veer (der først kom ca 15 min senere)
    og min søns startede ved at jeg vågnede og var endnu mere urolig, og skulle på wc (skal ALDRIG på wc om natten), og hans startede med veer.

    Begge gange har været tidligt om morgenen, men vil sige optakten til min datters var rarest fordi jeg sov indtil jeg vågnede af at vandet skulle til at gå, hvorimod jeg med min søn ikke kunne finde hvile eller ro andet end på wc´et i den times tid jeg var vågen med uro før jeg fik veer.

    og så var hans fødslen MEGET hurtigere end min datter smiley hun tog 2 timer og 15 min fra vandafgang, og han tog ca 35 min fra første ve


Kommentér på:
2. gangs fødende

Annonce