{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Vægt under graviditet? {{forumTopicSubject}}

Ja .. Sidste tirsdag var jeg ved sidste lægebesøg og jeg var ved at falde bagover da han vejede mig! Har taget 18 kilo på!!
Jeg har altid været en slank pige, og puha det har virkelig gjort meget atjeg har taget SÅ meget på smiley
Føler mig ulækker og kan næsten ikke se mig selv i spejlet uden at blive skuffet over mit udseende.

Og nej, det er ikke fordi jeg hader at være gravid, men synes virkelig det er svært når jeg altid har været slank. Ved godt det er det hele værd i sidste ende når man dejlige dreng kommer ud. Men ja.

Nogen der har haft det ligesom mig, og hvad gjord i for at "holde jer selv ud" de sidste uger?
Er imorgen 33+0 ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt under graviditet?
  • #1   8. feb 2012 hihi jeg tog 30kg på med min den første og har nok taget 12kg på nu og er i uge 30 smiley

    SÅdan er det.. Nyd din graviditet.. Vi tager alle på forskelligt smiley Og det skal jo nok komme af igen..


  • #2   8. feb 2012 Johanne - jeg ved det godt, og er ikke i tvivl om at det nok skal ryge af igen.
    Nyder min graviditet, synes det er skønt at være gravid.
    MEN, det ændre ikke på at jeg næsten ikke kan holde mig selv ud lige for tiden smiley


  • #4   8. feb 2012 Tak Tania smiley
    Ville ønske jeg bare lige kunne overbevise mig selv om det også, men ved næsten ik hva jeg skal gøre mere. kan slet ik holde mig selv ud for tiden ..


  • #5   8. feb 2012 Jeg tog 19 kg på.

    Da jeg ramte de 16 (hvilket skete ret tidligt) stoppede jeg med at veje mig, og vejede mig først igen, kort inden fødslen.

    Da jeg kom hjem fra hospitalet havde jeg tabt 10 kg og 3 uger efter fødslen havde jeg tabt 21 kg.

    Så bare rolig, det skal nok ryge.. Maven vil dog være løs i noget tid, men selve kiloene skal nok ryge af!


  • #6   8. feb 2012 Enig med Tania! Du har ingenting at skamme dig over smiley selvom jeg sagtens kan forstå, at det er hårdt at få at vide, at man har taget så meget på. Men jeg vil sige, at, du skjuler dr ekstra kilo godt smiley

  • #8   8. feb 2012 Jeg kan godt følge dig, selvom jeg indtil videre 'kun' har taget 8 kg. på, så synes jeg stadig det er helt forkert, netop fordi jeg plejer at være rigtig slank og har aldrig vejet mere end 45kg..
    Så jeg går allerede og glæder mig til at smide de ekstra kilo igen, selvom jeg sikkert langt fra er færdig med at tage på.


  • #9   8. feb 2012 man kan jo ikke se det smukke smiley og de skal nok ryge hurtigt efter at lille Liam er kommet til verden.

    jeg er også ved at gå nedenom og hjem over min vægt og jeg skal vejes igen onsdag.. PUHA.. men jeg ved at de ryger igen bagefter:)


  • #10   8. feb 2012 Jeg har kun taget baby's vægt på ca..

  • #11   8. feb 2012 Første gang endte jeg på 17 kg, og de 15 kg røg på under 2 uger, de sidste 2 kg har så drillet mig, men har heller ikke gjord noget for det som sådan..

    Her i anden graviditet er jeg oppe på 10 kg og har 2½ uge til termin, så regner ikke med at når de 17 kg...

    Har spist en hel del sunder og haft det meget bedere med mig selv denne her gang...

    Og er 100 procent opsat på at skal tabe det jeg har taget på og helst lidt ekstre...

    Synes heller ikke jeg er for lækker at se på uden tøj og har slet ikke lyst til sex osv.. Har det bedst med tøj på eller under dynen.. Elsker at være gravid, og nyder det da osse, men igen så glæder jeg mig til jeg skal stramme op igen.. Føler med dig ;D

    Knus Helene


  • #12   8. feb 2012 DU ER SMUK GRAVID SØDE ! Og det skal nok ryge hurtigt igen smiley

  • #13   9. feb 2012 Første gang +30 kilo anden gang +25 kilo 3. Gang nu uge 31 -0,6 kilo. smiley

  • #14   9. feb 2012 Stephanie - Har det på præcis samme måde som dig, jeg HADER at min krop forandre sig og at jeg tager på i vægt. Har dog ikke nogen idé om hvor meget jeg har taget på, da jeg ikke har været på en vægt siden første graviditets undersøgelse.

    Men denne gang er maven også begyndt at vokse noget tidligere end første gang, og det har været virkelig svært for mig at acceptere og finde ud af. Jeg føler mig som en strandet hval, og når jeg kigger mig i spejler ser jeg det også sådan.

    Selvom alle også siger til mig at jeg er pæn gravid, og flere slet ikke opdager det fordi mit også kun sidder lige på maven. Er 31+ og føler mig som en der er ekstrem højgravid smiley

    Kan desværre ikke give dig nogle råd til hvordan du holder de sidste uger ud, og ændrer dit syn på dig selv. Men det er skisme dejligt når det er overstået, og så glemmer man hurtigt det igen smiley


Kommentér på:
Vægt under graviditet?

Annonce