22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Jordemoder besøg + spørgsmål !! {{forumTopicSubject}}
Jeg var idag hos jordemoder, alt så bare så fint ud - prinsessen skudt til at veje 1300 g Så hun følger bare skalaen så fint. Hun vender stadig med numsen i bækkenet og var stadig helt urokkelig. Hvornår vendte jeres med hovedet som de skulle ???
Min blodtype er self. negativ, så fik taget en blodprøve i 25. graviditetsuge. Hvis prinsessen er positiv, skal jeg have en indsprøjtning i låret med anti-D. Skulle have haft svaret idag, men der var problemer med deres computer, så jordemoderen kunne først se det senere og ville så ringe til mig med svaret.
Men hvad uge skal jeg have den indsprøjtning i ? Og gør det meget ondt ?
Jeg fik den da jeg havde født Oliver og kan egentlig ikke huske, andet end at det var en dræber nål !!! Og mig som har nåleskræk i højeste grad - det skal nok blive spændende :'/ Håber hun er negativ lige som mig, så jeg slipper !!
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 40
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Men din prinsesse kan da nå at vende sig endnu Ellers gør de jo nok et forsøg på sygehuset
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Ja jeg håber hun vender sig. Men hun står helt fast med numsen i bækkenet og flytter slet ikke rundt på sig, syntes alles babyer vender sig flere gange om dagen - men min prinsesse ligger hele tiden i samme stilling og det har hun gjort siden uge 26 ... Jeg vil ikke have vendingsforsøg, så vender hun sig ikke af sig selv må det blive PKS.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 53
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 35
Så jeg kan slet ikke vente til jeg skal til en ny jordemoder i næste uge, (Jeg ringede dagen efter og sagde jeg ville have en anden jordemoder, da hun heller ikke svarede på nogle af de spørgsmål vi stilte hende)
Jordemoder besøg + spørgsmål !!