{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Jordemoder besøg + spørgsmål !! {{forumTopicSubject}}

Jeg var idag hos jordemoder, alt så bare så fint ud - prinsessen skudt til at veje 1300 g smiley Så hun følger bare skalaen så fint. Hun vender stadig med numsen i bækkenet smiley og var stadig helt urokkelig. Hvornår vendte jeres med hovedet som de skulle ???

Min blodtype er self. negativ, så fik taget en blodprøve i 25. graviditetsuge. Hvis prinsessen er positiv, skal jeg have en indsprøjtning i låret med anti-D. Skulle have haft svaret idag, men der var problemer med deres computer, så jordemoderen kunne først se det senere og ville så ringe til mig med svaret.
Men hvad uge skal jeg have den indsprøjtning i ? Og gør det meget ondt ?

Jeg fik den da jeg havde født Oliver og kan egentlig ikke huske, andet end at det var en dræber nål !!! Og mig som har nåleskræk i højeste grad - det skal nok blive spændende :'/ Håber hun er negativ lige som mig, så jeg slipper !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jordemoder besøg + spørgsmål !!
  • #1   2. maj 2012 Mener at det er senest i uge 33 at man kan få den indsprøjtning. Der fik jeg den nemlig da min jordemoder lige kom i tanke om at jeg da forresten skulle have det gjort xD

  • #2   2. maj 2012 Smilla har vendt med hovedet ned siden uge 27 i hvert fald. Og står nu fast i bækkenet.
    Men din prinsesse kan da nå at vende sig endnu smiley Ellers gør de jo nok et forsøg på sygehuset smiley


  • #3   2. maj 2012 Okay, så er der tid nok endnu smiley

    Ja jeg håber hun vender sig. Men hun står helt fast med numsen i bækkenet og flytter slet ikke rundt på sig, syntes alles babyer vender sig flere gange om dagen - men min prinsesse ligger hele tiden i samme stilling og det har hun gjort siden uge 26 ... Jeg vil ikke have vendingsforsøg, så vender hun sig ikke af sig selv må det blive PKS.


  • #4   2. maj 2012 da jeg ventede melissa havde jeg åbenbart så store mavemuskler, at de ikke kunne mærke hvilken ende der var op og ned, før uge 36-37 hvor det vendte ned og stod fast, da jeg var til scanning uge 26 vendte hovedet op. hun stod forøvrigt meget langt nede hele tiden..

  • #5   2. maj 2012 Mini manden ligger på tværs og har lagt sådan hele tiden. Han vender sig ikke. Hovedet i venstre side og røv i højre side. Men JM snakkede om at det først var 3-4 uger før fødsel at de helst gerne skulle have vendt sig.

  • #6   2. maj 2012 Jeg er i uge 33 nu, og han har lige vendt hovedet nedaf, og bliver der smiley

  • #7   3. maj 2012 Nu har jeg været ret uheldig med den jordemoder jeg fik da jeg flyttet til Århus, så da jeg var til jordemoder i uge 29 og jeg spurgte om hun kunne sige hvor stor bebs ca. var, så fik jeg bare afvide at sådan noget kunne man altså ikke sige og hun nævnte ikke noget om hvordan bebs vente :s

    Så jeg kan slet ikke vente til jeg skal til en ny jordemoder i næste uge, (Jeg ringede dagen efter og sagde jeg ville have en anden jordemoder, da hun heller ikke svarede på nogle af de spørgsmål vi stilte hende)


Kommentér på:
Jordemoder besøg + spørgsmål !!

Annonce