{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Janne Hedegaard K
Janne Hedegaard K
Tilmeldt:
23. sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 57

Det var vist det :0( {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt ud af for lidt over en mdr siden at jeg ventede mig. Vildt vildt vildt lykkelige blev vi, da det har taget en hel del år at komme så tæt på at få vores drøm opfyldt. Jeg har pletblødt hele tiden men i fredags tog det til og endte med en mens med smerter, klumper og hvad der ellers hører til. Jeg har været ved vagtlægen, ringet til min egen læge + ringet til vagtlægen så sent som i går aftes og fik besked på at kontakte min egen læge. Ingen af dem vil undersøge mig.. Jeg fik taget blodprøver i går som jeg venter på svar på. Men håbet er så småt ved at aftage.. Her til morgen bløder jeg stadig, det er dog ikke helt frisk.. Ved ikke helt hvad jeg ville med dette inlæg.. Ved bare at den her følelse er pi*** træls :0(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var vist det :0(
  • #1   11. jul 2012 Det er jeg virkelig ked af at hører. Har selv mistet for nogle år siden.. Der ville vagtlæge heller ikke se mig da jeg ikke havde fået lavet vandrejournal endnu. Var ca 7 uger henne dengang. Så føler med dig. Tanker herfra!

  • #2   11. jul 2012 Øv hvor trist..... Men vagtlægen kan ko heller ikke rigtig gøre noget desværre.

    Håber det lykkedes for jer snart.


  • #3   11. jul 2012 Årh øv.. Føler med jer.
    Jeg prøvede det selv. På samme måde som du beskriver det.
    Det var også meget ønsket. Altså barnet. Vi havde været i behandling.

    Selvom det er trist at sige. Skal du nok forberede dig på du har tabt.


  • #4   11. jul 2012 Krammer til dig. Jeg har selv mistet 3 gange.
    Men jeg har tilgengæld også blødt under ´de graviditeter der er lykkedes.

    Med Lui styrtblødte jeg ( virkelig meget blod på en gang ) og efterfølgende pletblødte i flere uger... men fik verdens smukkeste dreng trods det.

    Denne graviditet blødte jeg endnu mere. I uge 13 begyndte jeg pludselig at få virkelig ondt og kastede op af smerter. Begyndte så at bløde og der kom to store ( ca. 10 cm. ) store klumper ud.
    Troede jo selvfølgelig det var det men nu er jeg da 29 uger henne smiley Det var store blodansamlinger denne gang.

    Håber det bedste for dig.


  • #5   11. jul 2012 Tusind tak for de søde kommentarer. Jeg skal til læge på mandag og scanning onsdag, men er ikke særlig optimistisk. Jeg håber bare at vi snart har heldet med os igen, nu ved vi da i det mindste at det kan lade sig gøre at blive gravid.

Kommentér på:
Det var vist det :0(

Annonce