Det var vist det :0( {{forumTopicSubject}}
Jeg fandt ud af for lidt over en mdr siden at jeg ventede mig. Vildt vildt vildt lykkelige blev vi, da det har taget en hel del år at komme så tæt på at få vores drøm opfyldt. Jeg har pletblødt hele tiden men i fredags tog det til og endte med en mens med smerter, klumper og hvad der ellers hører til. Jeg har været ved vagtlægen, ringet til min egen læge + ringet til vagtlægen så sent som i går aftes og fik besked på at kontakte min egen læge. Ingen af dem vil undersøge mig.. Jeg fik taget blodprøver i går som jeg venter på svar på. Men håbet er så småt ved at aftage.. Her til morgen bløder jeg stadig, det er dog ikke helt frisk.. Ved ikke helt hvad jeg ville med dette inlæg.. Ved bare at den her følelse er pi*** træls :0(
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Håber det lykkedes for jer snart.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Jeg prøvede det selv. På samme måde som du beskriver det.
Det var også meget ønsket. Altså barnet. Vi havde været i behandling.
Selvom det er trist at sige. Skal du nok forberede dig på du har tabt.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Men jeg har tilgengæld også blødt under ´de graviditeter der er lykkedes.
Med Lui styrtblødte jeg ( virkelig meget blod på en gang ) og efterfølgende pletblødte i flere uger... men fik verdens smukkeste dreng trods det.
Denne graviditet blødte jeg endnu mere. I uge 13 begyndte jeg pludselig at få virkelig ondt og kastede op af smerter. Begyndte så at bløde og der kom to store ( ca. 10 cm. ) store klumper ud.
Troede jo selvfølgelig det var det men nu er jeg da 29 uger henne Det var store blodansamlinger denne gang.
Håber det bedste for dig.
sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 57
Det var vist det :0(