{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Den lange ventetid {{forumTopicSubject}}

Hej..
Ja sagen er den at jeg er gravid igen efter 2 sa.. Og nu er der kun den lange vente tid . Som er rigtig træls . Man tør ikke tro på at nu er det nu.. Er meget positiv over det at være gravid nu, men alligevel er tanken der stadig, hver gang der kommer et jag i underligt. Om det er slut nu.. Har det rigtig træls med det .. Og har snakket med lægen om det. Og hun sagde bare , "ja, det vel ikke noget du græder over mere hvis det sker " sad tilbage med et Hmm.. Nogen ideer til hvad jeg skal gøre for ikke at tænke sån ?!
Skulle bare lige ud med lidt luft ..
Ha en go dag derude alle sammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den lange ventetid
  • #1   17. sep 2012 Sikke da en læge. Hun mangler da fuldstændig empati. Kan godt forstå du er nervøs. Kan hun ikke sende dig til en trygheds skanning? Det kunne måske give lidt ro. Jeg krydser ihvertfald fingre for at alt går godt.

  • #2   17. sep 2012 Har desværre ingen gode ideer eller råd smiley

    Men har stået i præcis det samme .

    Den lille rod i maven her (er i øvrigt 22+1 idag) tog hele 14 mdr og 2 spontane aborter inden for 5 mdr før det lykkedes .! Har aldrig stået i sådan noget før i mine tidliger graviditeter, så det kom meget bag på mig, både længden af tid og så at aborere, da det skete 2. gang, troede jeg snart ikke mere på det, og frygtede og forsøge igen, og følge at jeg sikkert ville miste igen og blive ved med og miste og at det måske var et dumt tegn på at lade værd og lave lave baby, men gravid blev jeg igen efter At have brudt hovedet, og Jov vi ville Stadig gerne , så 3. Gang- var dette mon lykkens gang !?

    Frygtede de første 6-7 uger enormt, og lagde os mærke til ALT, og man har tit niv og stik i starten , så frygtede en 3 abort.!

    Men den lille blev, ville så gerne over de 12 uger og gerne længere, og over de 12 uger følte jeg mere og mere at nu var vi i sikkerhed, nu sker der ikke noget.


    Baby drengen er der endnu, og har ikke mistet smiley

    Det var nogle hårde uger og fandt ikke en nem måde og komme det igennem på , da frygten sad dybt i mig, men satte mig nogle uge-mål, andet vidste jeg ikke hva jeg skulle gøre,


    Håber det bedste for dig/jer og at den lille bliver inde til omkring termin og at 3. Gang også er JERES lykkens gang smiley smiley


  • #3   17. sep 2012 Hov forresten købte jeg nemlig en trykheds scanning i uge 9+2. Der hjalp meget !!! Bare at vide baby er i maven, i live !! Og vokser og bevæger sig som den skal ! smiley DET kan anbefales! Evt lidt før, uge 6-7 hvis du føler du ikke har lyst til at vente smiley

  • #5   17. sep 2012 Her skulle der også lige 3 SA'er til før det lykkedes. Det er bare en hård tid og en masse tåre og et hav af bekymringer hver gang man bliver gravid igen.
    Ved lige hvordan du har det. Når man sår når til slut graviditet kommer det hele bare igen, i hvert fald for mig lige nu. vil bare gerne føde og have hende i mine arme så jeg kan passe på hende. Er så bange når hun bliver lidt stille inde i maven, men det har nok også noget at gøre med det man har været igennem.
    men vi fik også tryghedsscanning i uge 7 og betalte selv for en i uge 9 og var selvfølgelig til NF i uge 12 men alligevel begyndte jeg at styrtbløde med store klumper og mange smerter i uge 13 og måtte igennem det hele igen dog var alt jo så ok. Men der er gået så længe før vi har kunnet glæde os over jeg var gravid og nu er man det samme sted igen.
    Men de små mirakler er jo det hele værd, ellers ville man jo ikke udsætte sig selv for alle de tåre igen og igen.
    Held og lykke med dig smiley


Kommentér på:
Den lange ventetid

Annonce