{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

at "rejse" tæt på termin {{forumTopicSubject}}

Ih havde glædet mig længe til at jeg endelig havde mulighed for at tage til min farmors fødselsdag den 24. november - men jeg har termin 5. december og hun bor på Bornholm.

min kæreste ville ikke kunne komme med, så mon ikke det er for risky at tage afsted? Tænk nu hvis jeg går i fødsel midt på færgen til bornholm, eller imens jeg er derovre og min kæreste så ik kan nå at komme.

Jeg er førstegangsfødende, men min mor fødte både min bror og jeg hhv. 14 og 8 dage inden termin, og jeg er sygemeldt grundet voldsomme plukveer og irriteret livmoderhals, så det kan nemt være jeg føder før tid også.

Ville I gøre det? Ville så gerne se hele familie, ser min bornholmske familie alt alt for lidt.

Alternativt kan jeg tage en weekend i oktober, hvor jeg så kun ser lidt af dem.
Hvad ville I vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at "rejse" tæt på termin
  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #3   19. sep 2012 Jeg ville tage alternativet i oktober smiley Jeg har selv lige bestemt mig for at droppe en København tur 2 uger før termin - det til trods for jeg bor i Odense.
    Men kvinderne i min familie føder ofte meget hurtigt (under 4 timer) - så jeg vil ikke væk fra Odense når det nærmer sig termin, selv om der da sikkert intet ville ske smiley

    Jeg synes nemlig at antallet af plukveer er ret stigende - så begynder at tro jeg ikke går 2 uger over. Selv om jeg sikkert gør smiley

    Jeg kan simpelthen ikke magte tanken om at skulle finde ud af tog osv - og alternativt at skulle føde i KBH måske uden faren når frem og kun omgivet af personale der taler københavnsk smiley

    Det sidste er virkelig ikke for at være ond, men ved at mig under pres og københavnsk IKKE vil fungere godt sammen.
    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bryder mig bare ikke om den accent selv om det er så mega åndsvagt som noget kan være!


  • #4   19. sep 2012 ja det er jo det! Min mor fødte også begge gange på 5 timer, så regner med (og håber på) at gøre hende kunsten efter smiley

    Jeg tror nu også min kæreste vil foretrække at jeg er herhjemme og ikke står alene i Sverige med veer smiley Det ville jo være typisk hvis man gjorde det, at man så lige gik i fødsel. Jeg ville jo også skulle bære på ting selv og med offentlig transport og får virkelig nemt plukveer allerede nu, så når jeg er i uge 38 blir det sikkert ik bedre.

    Er nok bedst at være fornuftigt smiley Ville jo være forfærdeligt hvis min kæreste gik glip af sin datters fødsel.


  • #5   19. sep 2012 Fleuka : hahahhaha elsker din sidebemærkning om accenterne.
    Jeg er mere irriteret over at det ikke er et krav at en livmoder SKAL have født selv - ja ved godt jeg er et brokkehoved, men det synes jeg altså. Man må gerne være lidt hysterisk og hormonel i vores situationer smiley


  • #6   19. sep 2012 Jeg ville vælge alternativet med din historie.n:)

  • #7   19. sep 2012 Jeg ville nok tage afsted smiley

Kommentér på:
at "rejse" tæt på termin

Annonce