{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

han vil bare ikke sove {{forumTopicSubject}}

øv jeg er bare i en rigtig situation med min søn på 8 måneder, han har ellers sovet igennem de fleste nætter lige indtil i nat.
Det hele startede med at min kæreste kommer hjem kl 2 om natten (han arbejder i høsten lige i øjeblikket og de kører virkelig hårdt på) men da min kæreste så kommer hjem, kommer han desværre til at vække vores søn, hvilket ikke burde være et problem da vi så bare plejer enten at kunne putte ham igen eller tage ham over i vores seng og så sover han igen, men ikke denne gang, han ville bare ikke ligge sig ned og ligge stille, hele tiden prøvede han at rejse sig, vende sig og kravle rundt i sengen, og han blev bare mere og mere frisk, selvom vi holdte alt lys slukket og puttede ham tæt ind til os så han kunne mærke vores hjerte rytmer, men nej han var bare vågen nu, så jeg tænkte at jeg kunne prøve at give ham flaske og så ny ble og putte, men nej, nu er han bare blevet endnu mere frisk.
Ved 4 tiden ligger jeg mig så ind på stuegulvet med ham, i håb om at min kæreste kan få lidt søvn og jeg kan kører vores søn træt igen, men lige lidt hjælper det ved 6 tiden masser han stadig rundt og brokker sig meget, jeg kan virkelig mærke på ham at han er træt, så prøver at putte ham, men igen han vender rundt rejser sig op og kravler rundt, prøver ligesom at putte ham tæt med dynen så han ikke kan bevæge sig så meget og holde ham lidt nede med en hånd på brystet af ham, men han bliver bare mere og mere hysterisk over ikke at kunne bevæge sig, så han bliver helt vågen igen.
Jeg ligger mig på gulvet sammen med ham igen og prøver at se om han ikke bliver træt, men nu er vi så langt henne over 6 om morgen at solen er stået op og det er højlyst dag nu, jeg prøver at tage hans temperatur for at udelukke om han kan være syg, hans temperatur er helt normal, men kl 8 vælger jeg så at ringe til lægen, for det virkelig ikke være rigtigt at min søn på 8 måneder kan være vågen fra kl 2 om natten og frem til kl 8 uden så meget som sove en lille bitte smule, lægen synes bestemt også at det lyder meget unormalt, så jeg får en tid kl 8.30 så hun kan undersøge om han evt har ondt nogle steder eller om der er andet galt.
Intet er galt og får at vide at han bare er meget overtræt og vi skal hjem og prøve at skabe en stille og rolig sove atmosfære.
Det prøver jeg, og prøver virkelig alt fra at ligget sammen med ham til at han ligger på min mave, ja føler virkelig at jeg prøver alt, men nej han vil bare ikke sove, og nu er kl 14.00 og ingen af os har sovet siden kl 2 i nat, jeg har givet fuldstændig op og ladet ham være inde i stuen nu og ligge og lege på gulvet, og han giver bare ikke op og ligger sig til at sove på nogle måder.
Nogle af jer der har prøvet noget ligne og evt kan fortælle mig hvorfor min søn bare ikke vil sove ?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
han vil bare ikke sove

Annonce