{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Marianne  N
Marianne N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Sulten med spiser ikke. {{forumTopicSubject}}

Hej piger,
Jeg er i uge 18+3 og kaster altid op om aftenen efter aftensmaden og mærker så sult igen ved ca. 22-23 men spiser ikke noget der.
Og i løbet af dagen går jeg også og er sulten og der går også et pænt stykke tid inden jeg får noget mad.
Skader jeg min lille baby med det ?
- Marianne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sulten med spiser ikke.
  • #1   17. apr 2013 Jeg har det på samme måde, pånær jeg ikke kaster op. og er snart 25 uger henne. Men jeg har fået af vide af min JM at der ikke sker noget ved baby ved det. Men nu har jeg så også lidt ekstra på sidebenene, som baby tager først.

• Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

#2   17. apr 2013 Jeg har også en masse på sidebenene. :)dejligt at der ikk sker noget ved det. For har ikk kunne finde nogen opslag på det tema her.

• #3   17. apr 2013 Nej det tror jeg såmænd ikk du gør, men hvorfor i alverden spiser du ikke hvis du er sulten?

• Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

#4   17. apr 2013 Fordi det for det meste kommer op igen. Og så er det ikk altid jeg lige er i nærheden af køleskabet smiley

• #5   17. apr 2013 Sørg for at spise mange små måltider, hvis det er meget svært at få noget ned sø
    Spis et knækbrød og drik et glas juice, det virker rigtig godt også
    Mod kvalme smiley

• #6   17. apr 2013 Jeg er 31+3 idag og har lidt meget af kvalme i hele graviditeten, så spiser kun 3 måltider om dagen ca. Og sørger for mindst at sidde 1/2 time og slappe af på sofaen efter et måltid, så er der større chance for at det bliver i maven smiley

• Marianne  N
    Marianne N Tilmeldt:
    apr 2013

#7   17. apr 2013 Mange tak.
    Skal jeg nok prøve.

Kommentér på:
Sulten med spiser ikke.

Annonce