{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.975 visninger | Oprettet:

2014 <3
2014 <3
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23

Stort ar på maven- graviditet og fødsel? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 50 stings ar ned over maven, det er 12 år gammelt og jeg ønsker meget at blive gravid i det nye år, men jeg FRYGTER for hvordan min mave og mit ar vil tage en kommende graviditet???

Jeg ved godt ens mave ikke er pæn efter en graviditet, men hvordan pokker kommer mit ar til at se ud ? smiley
Vil det gøre ondt når maven udvider sig? smiley
Vil jeg kunne føde vaginalt, eller skal jeg ha kejsersnit pga at arret kan springe under fødslen?

Jeg har været helt åbnet op og alle indvolde ude, derfor er arret på hele maven.

Ved godt i ikke er læger, men måske andre har haft ar på deres mave og været gravide og kan fortælle lidt om det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stort ar på maven- graviditet og fødsel?
  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #1   6. aug 2013 Ved ikke hvorfor billedet vender den forkerte vej ;(

• #2   6. aug 2013 Mit ar, det går godt nok den modsatte vej, altså på langs, er ca 15år og havde 62 sting, det er blevet lidt, aflangt og blåligt, men det ligner bare et strækmærke som de andre...

• #3   6. aug 2013 Her er mit hvor det er 'værst', som du kan se er det blevet blåt og trukket lidt højere end resten af arret..
    Men umiddelbart ser dit ar meget anderledes ud end mit

profilbillede
  • En mor.
    En mor. Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 71
    #4   6. aug 2013 Tror da umiddelbart ikke der vil være noget problem i forhold til selve arret - men ville da tage en snak med min læge om det

• #5   6. aug 2013 Kan ikke sammenlignes, men alligevel.....

Jeg havde inden jeg blev gravid - med tvillinger - to små krydser fra en kikkertoperation i underlivet, og de blev grimme og meget udvidet nærmest "sprunget"....

men men....

Jeg ville snakke med min egen læge

• #6   7. aug 2013 Jeg tror ikk der vil ske noget som såen,

Jeg fik aks og efter det været en del operationer igennem og har fået et net sat ind på 25*20 cm i maven og jeg fik afvide der intet ville ske vis jeg igen blev gravid, det ville bare følge skinnet ud,

Kommentér på:
Stort ar på maven- graviditet og fødsel?

Annonce