{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

C&O
C&O
Tilmeldt:
26. okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349

Tanker under graviditeten. {{forumTopicSubject}}

Hej søde piger

Jeg skriver, fordi jeg ærlig talt føler mig som en lorte mor, inden min baby overhovedet er kommet til verden.

Jeg er 19+0 idag, og jeg har på ingen måde knyttet mig til ham endnu. Jeg ved det er en dreng, jeg har set ham på 4 scanninger, inkl. 3D, og han er mere end noget andet et ønskebarn smiley Vi har snakket om det læææænge, inden jeg blev gravid, så han er 100 % planlagt, men hvorfor fanden kan jeg ikke knytte mig bare en lille smule?

Det er som om mit hoved slet ikke kan absorbere den information, at der altså ligger en lille baby i min mave. Min mave er allerede rund og flot, og jeg har en enkelt gang mærket ham sparke (prikke), men da min moderkage ligger foran, er det meget begrænset hvor meget aktivitet jeg mærker fra ham.

Jeg har aldrig været nervøs for at miste ham, fordi jeg ikke endnu har følt at det kan være rigtigt. Samtidig med det har jeg det næsten alt for godt. Jeg kan alle de samme ting som inden graviditeten, og jeg er på ingen måde belastet. Hvis ikke det var fordi jeg havde set ham så mange gange, og maven voksede, ville jeg slet ikke tro jeg var gravid.

Jeg ligger ofte og holder på min mave og snakker til ham, og prøver at få ind i hovedet at det altså er virkeligt, men det kan jeg bare ikke.. Ihh !

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det.. Bare ud med mine frustrationer, som jeg ikke føler jeg kan dele med min kæreste eller venner, da det jo er helt forrykt at jeg ikke holder af min baby endnu. Håber ikke I vil være alt for fordømmende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tanker under graviditeten.
  • #1   15. aug 2013 Det kommer.. Om ikke andet, så kommer det når du har født, så bare rolig..
    Jeg havde det præcis som dig med Axl, og følte heller INTET for ham de første timer efter fødslen.. Men lige pludselig, så gik det op for mig at han var min og var lige der, også tudede jeg ón and off et par timer, også har jeg knuselsket ham lige siden smiley


  • #2   15. aug 2013 Lisette

    Jeg er heller ikke bange for at jeg ikke kommer til at elske ham når først han er der.. Men jeg ville så gerne kunne glæde mig sådan rigtigt. Det er svært at forklare, for jeg glæder mig jo også helt vanvittigt, men så alligevel.. Mit hoved har ikke helt forstået HVAD det glæder sig til..

    Føler lidt jeg går glip af min egen graviditet, fordi min hjerne er fraværende, og ikke gider forstå det. Ihh altså smiley


  • #4   15. aug 2013 Det kan godt være det er meget normalt så.. Jeg synes bare jeg hører rundt omkring at alle elsker deres barn fra det ligger i maven, og specielt fra det sekund de ser det.. Men jeg har bare slet ikke de følelser..

    Det kan være det bliver bedre når han bliver lidt større og stærkere og kan sparke igennem moderkagen, så jeg også kan mærke at der rent faktisk er noget levende derinde smiley


  • #8   16. aug 2013 Åh tak, det beroliger mig lidt at jeg ikke er den eneste, og at det tydeligvis så er normalt.

    Jeg kan også alt det samme som før, og jeg kan slet ikke mærke jeg er gravid.. Men det kommer nok, om ikke andet når jeg har ham i armene smiley


Kommentér på:
Tanker under graviditeten.

Annonce