1.095 visninger
|
Oprettet:
*Laura*Mor til Ida Cecilie *
10. nov 2008 Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
10. nov 2008 Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Overvægtig og graviditet .. {{forumTopicSubject}}
Ja et lidt følsomt spørgsmål ,men spørger alligevel .. Jeg er en del overvægtig , men nåede og tabe mig 15 kg inden jeg blev gravid .. Jeg er 13 uger henne nu , og kan slet ikke selv se noget .. og det gør mig faktisk ked af det og kigge på alle de flotte maver når jeg bare selv ser tyk ud ..
Så det vil jeg spørger om , hvornår kunne det ses på jer ? som ER overvægtige ? Vi snakker ikke om 5-15 kg overvægt , men noget mere ..
Håber der er nogle der kan svare
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jeg har ikke haft den der smukke mave under nogen af mine 2 graviditeter men har stadig nydt min mave alligevel !
Gad simpelthen ikke at gå og bruge al min energi på at tænke vægt og vægttab - Men ville istedet bar enyde min graviditet !
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
til jeg var 28 uger henne var folk der ikke kendte mig stadig i tvivl om jeg var gravid eller bare tog på
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 132
Bare vent, når først du er 30 uger henne, er du stor
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 132
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Men mange tak for jeres svar ...
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
og jeg er godt nok langt fra overvægtig, men hvis du kigger på mine billeder, mener at et af dem er fra uge 13 der kan man stort set ikke se det da jeg lige så godt bare kunne have spist lidt meget mad der.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
tiden går hurtigt lige pludselig og maven kan være samme form hele tiden, men så pludselig går det stærkt og så kan man pludselig se noget.
jeg er ikke selv overvægtig, men for at du kan se at det er sådan generelt så kan du se hvordan jeg så ud da jeg var 15 uger henne i mit album. Jeg er meget tynd og min mave var stadig så godt som helt flad der stadig, men nu er jeg meget stor, og min mor har altid været ret overvægtig og hun var gravid for 8 mdr siden hvor hun fødte min søster og selvom jeg er tynd normalt så har jeg taget næsten det dobbelte på af hvad min mor tog på. Hun tog kun 11 kg på selvom hun er overvægtig og jeg har taget lige godt 20 på og jeg er ikke færdig med at tage på.
hun fik en flot rund mave og folk var ikke i tvivl om at det var en gravid mave så det skal nok komme med tiden. Der kan bare gå lang tid -uanset om man er normal vægtíg eller overvægtig inden den kommer.
min bedste veninde vejer 130 kg og det var ens med os alligevel hvornår man kunne se det. for selvom hun havde ekstra fedt på mavsen blev det jo stadig presset ud derinde fra i en bue i takt med livmoderen blev større. Ellers skulle fedtet skrumpe ind på maven hvis det ikke skulle ske og det gør det jo ikke så hun fik også en flot gravid mave.
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 25
jeg vejede 109 kg sidste år i maj. Den første september var jeg nede på 92kg. og fandt så ud af at jeg var seks uger henne. Jeg er nu 24 uger henne, og har selv kunne se det de sidste tre ugers tid, hvis jeg ligger på gulvet og slapper af, buler min lille fryns op. men vejer over 100 kg igen nu og det er lidt trist. og jeg kan heller ikke mærke liv udenpå endnu. Jeg har fået en bog af min læge der hedder graviditet, fødsel og den nye familie og der er der billeder af en kvinde i hvor de tager hendes billede fra siden ca hver 4. uge. og hvad jeg lige kunne se ud fra hende, bliver det først "rigtig" synligt i uge 16-20. håber det hjælper.
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
Har taget 10 kilo på,,, men det ligner bare jeg er lidt overvægtig, som sagt, med mindre jeg puster maven ud... så fat mod.. første gangs gravide tager det lidt tid og jeg er sikker på du nok skal nå at bande mavsen til langt pokker i vold
Overvægtig og graviditet ..