{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Tæt på termin - ondt {{forumTopicSubject}}

Jeg har termin d4/2 - altså om mindre end 1 mdr .
Og her igår der fik jeg simpelthen så ondt i mit underliv , ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det . Men det føltes som om at den lille bare pressede sig ned .

- Ka'det være fordi den lille har lagt sig længere ned i bæknet ? Og kan det passe at man kan mærke det og især når man går ?

Det er ikke så slemt her til morgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæt på termin - ondt
  • #1   6. jan 2009 Jeg har haft masser af udflåd i noget tid og det kommer bare lige pludselig ud i mit trusseindlæg

  • #2   6. jan 2009 Jeg skal først til JM d. 21 januar . Så der er lidt tid til endnu .
    - Men mine svigerinder siger at min mave har sunket sig de sidste par dage og de tror ikke jeg går min termin ud .
    Det føles bare som om at der er noget nede i underlivet som har rykket sig længere ned og det kan især mærkes når jeg går .


  • #3   6. jan 2009 NU ved jeg ikke hvordan slimproppen ser ud osv . Men det er op til flere gange at jeg har haft en ordentlig "udskylning" nede fra underlivet . Og det har en lidt gullig farve , nogle gange lidt alla snotfarvet :s

  • #4   6. jan 2009 Jo det kunne da godt være at jeg lige skulle ringe til min JM, men det kan jeg først i morgen og fredag, da det er det eneste tidspunkt hun er der .
    Men det er nemlig der ved skambenet som det gør ondt, så den lille er nok ved at lægge sig godt ned .

    Troed faktisk at slimproppen gik på en gang og lige lidt før man fødte, anede slet ikke at den kunne gå over flere dage og op til så mange uger før . Men ved ikke om det er min slimprop, for synes ikke det så gennemsigtig og vandligt ud .


  • #5   6. jan 2009 Elise B: Hvornår havde du det sådan her i dine graviditeter ?
    en måned inden eller ?


  • #6   6. jan 2009 Nej for han har ferie - IGEN!
    Det har han virkelig stort set altid . Tror han har en ferie på 2 uger ca. hver anden måned :s Så han er nærmest umulig at få fat på


  • #7   6. jan 2009 Okay (:
    Men jeg har nu oss haft en lille fornemmelse af at jeg ikke gik hele min termin ud , men det er jo ikke noget som jeg kan kontrollere smiley
    Så jeg må vel bare være meget opmærksom .


  • #8   6. jan 2009 Malene: Ja det er bare så træls sådan noget .
    Det håber jeg oss jeg kan (: Ellers må jeg jo ringe til FG og hører dem om det .
    Heh' go arbejdslyst til dig smiley


  • #9   6. jan 2009 Rie- av hvor trælst min jm sagde (til fødselsforberedelserne) at det var normalt at få ondt , når baby "skruede" sig langt ned i bækkenet, især hvis h*n giver et spjæt mod ribbenene, så trykker det ekstra godt i bækkenet..
    Hvorfor tror du ikke at du går terminen ud ? smiley - det tror jeg heller ikke jeg gør, men det var siden da jeg var 21+3 og blev indlagt , så nu står der på min sygemeldning "med mulighed for at føde for tidligt" ....
    men lad os nu se smiley


  • #10   6. jan 2009 Jeg har nu to dage til termin, og har også den sidste måned døjet rigtig meget med udflåd.. Og som du beskriver der, lyder det akurat som det samme.. Min slimprop tror jeg så også er gået for et par dage siden, og tro mig, du kan sagtens se forskel.. smiley

  • #11   6. jan 2009 Uhh jamen det er bare en fornemmelse jeg har smiley Heh' . Ikke andet .
    Men nu må jeg jo tiden an (: Der kan jo hurtig ske noget .


  • #12   6. jan 2009 jeg er 37 + 1 og har de sidste par uger haft meget udflåd, min jm siger at det er ganske normalt, jeg hørte hende nemlig ad da det lige pludseligt bare eskalerede i mængden men hun sagde at som jeg beskrev det var det helt normalt.
    min lille pige står fast i bækkenet nu og det giver nogen nåle agtige stød nogen gange så tror skam at det er din baby der er ved at sætte sig fast smiley nu har jeg ganske vidst aldrig haft en "stor" mave, men kan da se på den at den er sunket en smule i takt med at hun har sat sig fast.
    så jeg går egentligt bare og venter på en fødsel som jeg har en ide om sker inden termin smiley


Kommentér på:
Tæt på termin - ondt

Annonce