{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

ting tæt på termin {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Mine forældre har besluttede at hele familien skal på tur til givskue zoo den 28 maj at 6 dage til min termin..

det min søster hendes børn og mand
min bror hans kone og børn
min bedtemor
mine forældre
der tager af sted vi (ikk så meget mig) besluttede det nok var bedst vi blev hjemme for det en lang køre tur for os og gå rundt en hel dag og se dyr ville nok ikk være det nemmeste for mig..

men jeg syntes faktisk jeg blir lidt ked af ved tanken om de skal op og hygge sig hele familien uden mig, dog siger min mor vi tager en sammen når du har født ja tak det osse hyggelig men det blir så uden mine søskene..

ved ikk rigtig hva jeg vil med det her indlæg men så kom det ud he


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ting tæt på termin
  • #1   13. maj 2011 hvor lang er køreturen da ? smiley
    vi var på familie besøg i jylland var det 4-6 dage før min termin - 350km for at forære min søster en kanin, bur osv..

    så er der ikke så langt og har du mulighed for pauser syntes jeg da i skal tage med


  • #3   13. maj 2011 Victor - he he nu må du ikke love hende fødslen tager lang tid fordi det er første gang smiley Thi hi
    Da jeg fødte Lui tog det 5 timer i det hele - fra første ve ( som jeg ikke rigtig var klar over var en ve da jeg havde meget lidt smerter ) og så til Lui var ude - så det gik lynenes hurtigt smiley


  • #4   13. maj 2011 hehe nej at det er første gang er ingen garanti for en lang fødsel - her tog det fra første ve til jeg havde ham på maven - var det 3 timer og 21 minutter ellervar det 23 minutter smiley

  • #5   13. maj 2011 Tag bare afsted hvis du har det godt. Jeg gik lange ture (ca. 8-10 km) da jeg var højgravid. Havde ingen problemer med hverken at køre langt eller gå. Så jeg ville da bare tage med hvis jeg var dig, selvfølgelig hvis du har det godt og du ikke er ved at gå i fødsel ;o)

  • #6   13. maj 2011 lang tur på km ved jeg ikk men omkring 2½ times kørelses og det mig der skal køre efter som min mand ikk har kørekort plus vi skal gå en hel dag og se dyren og vis jeg skal holde pause hele tiden så der ikk så meget ved og kpomme med og jeg insimiretet så det kommer nok rimmelig præcist men jo er 1 gang fødene

  • #7   13. maj 2011 nej desværre for de har alle mine søskende 3 og 5 børn så deres biler er fyld op og mine forælre skal have vores bedsteforældre med så deres biler er osse fyld op ..
    det ikk så meget det om jeg gåtr i fødsels for skal nok komme på sygehuset det mere det med at jeg får ikk noget ud af side på en bænk mens de andre går og hygger sig med og se dyr og skal tænke på om jeg nu har det okay og skal gå hele vejen tilbage for tjekke mig .. og skal jeg side på en bænk 6 ud af 7-8 timer så kan jeg nok ligeså godt blive hjemme..

    men vi har prøvede finde en måde ang køre og men der ikk nok kørekort til bileren desværre


  • #8   13. maj 2011 jeg har osse lagt bilet ind men det svært som den minste ikk skulle med hehe vis du forst¨r selv om jeg 25 er jeg stadig mor og fars efternøler hihi så det måske nok det har jegf svært ved nu jeg tænker mig om at jeg enlig vis for 1 gang missnoget med min familkie

  • #9   13. maj 2011 Rikke: vi boede i Varde da jeg var højgravid og den dag jeg var 42+0 kørte vi hjem til mine forældre i Gjerrild, simplethen fordi jeg var så negativ over der ikke snart skete noget.... Jeg gik jo 19 dage over tid. Der er slet ingen der siger du føder til termin og du kan sagtens få en hyggelig dag med din familie..... jeg synes du skal tage med, du kan jo altid ombestemme dig i sidste øjeblik- hvis det viser sig at du skal føde.... smiley håber du får en dejlig dag smiley

  • #10   13. maj 2011 camilla det nok lige sådan jeg har det hehe tro det en gen fejl på de minste børn hihi

    Marie jaah men det ikk for jeg tro jeg føde det bare mere skal man side og glo for sig selv af lige vel så det som hips om haps om jeg tager med men de har bestil plads til mig hehe


  • #11   13. maj 2011 det er rigtig nok, men har du det skidt nu? jeg havde det fint selvom jeg var højgravid og kunne sagtens tage sådan en tur- i mit tempo selvfølgelig smiley man går jo ikke så hurtigt med sådan en dunk smiley

  • #12   13. maj 2011 marie ja jeg har det helt fint får dog ondt i ryggen vis jeg står for længe men det kun vis jeg står stille ikk så meget når jeg går har jo hunden jeg skal gå med hverdag så det jeg van til

  • #13   14. maj 2011 I givskuds zoo skiftes man til at gå rundt og køre rundt. Så der kan du jo få et lille hvil, mens i kører gennem dyrene. Må ærligt indrømme at jeg syntes du gør det til et større problem end det er. Man parkerer bilen, går rundt til dyrene, kommer tilbage til bilen og kører videre til næste plads. Så du kommer under alle omstændigheder ikke til at sidde efterladt i så lang tid, for så kan de ikke komme tilbage og hente dig.

  • #14   14. maj 2011 Mia det gør jeg nok i dine øjne men ikk i mine men jeg har aldrig være der så ved ikk hvordan kommer rundt deroppe men ved vi har 2½ times køresel hver vej og det kun mig der kan køre det 5 timer plus tiden i parken .. men så forskellige er vi jo heldigvis at vi har forskellige problemer...

  • #15   14. maj 2011 Jeg ville heller ikke kunne holde ud af vade rundt i flere timer... men måske man kunne tage med på en slags skåne tur smiley altså du kan tage flere pauser end de andre og sidde ned så snart der er mulighed for det.
    Mere, hvis du kommer til at sidde og være ked af ikke at vare tage med... for det ville jeg godt kunne finde på.


  • #16   14. maj 2011 Eikke der er osse lagt billet på jeg skal med

Kommentér på:
ting tæt på termin

Annonce