{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Hvorfor kan vi ikke få flere? {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkellig træt af at min krop ikke kan/vil blive gravid. er så ked hver gang min mens kommer, og får det samme spørgsmål hver gang, hvorfor? vi har Stefan fra 04 men vil gerne have flere, og synes nu snart godt der kan ske noget igen. Da vi fik Stefan havde jeg det sådan at jeg havde nok i ham så at sige, ville faktisk ikke have flere, men her sidste år i jan blev jeg så gravid igen men mistede det i feb smiley øv øv og siden da har der næsten ikke kørt andet i mit hoved ind hvornår får vi et barn til? Som en besættelse. Og intet er der sket. har været til lægen og alt er som det skal være lige pt, manglede bare at få manden testet. og han har ikke kunne tage sig sammen til at bestille tid hos sin læge i over et år nu, og i går fik jeg bare nok af det hele.og bad ham om at finde ud af hvad han ville. om han ville have flere børn med mig eller om vi skulle sige at det nok er på tide vi går fra hinanden. heldig vis sage han så at han gerne ville have flere børn og kun med mig, hvilket er dejligt at høre, men at han var bange for hvad testen ville sige når han havde fået taget den. men kan jo ikke komme "vider" uden svar, så nu har jeg bestilt tid"i dag" til ham hos hans læge "fik tid d 15/4", for at se om der er noget galt der,og ellers må de gå vider med mig desvære. Men har også hørte fra en bekendt at man kunne få noget der hedder en saltvandsudskyldning eller sådan noget, og det skulle øge ens chancer med op til 50 %, men kan det passe? ville lige høre her inde om det før jeg talte med min læge om det, for tænker lidt at hvad skulle forskelden på det og en tur i havet? for er ved at være så desparat efter at få flere børn at jeg er ved at gå ud af mit gode skind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan vi ikke få flere?
  • #1   8. apr 2009 Kender det godt.
    fik en abort for ovet et år siden og siden har jeg heller ikke haft lykken med mig . Jeg fik kæresten testet da han har taget mange stoffer(for nogle år siden) og det måske kunne være derfor vi ikke kunne få børn.. men han var heller ikke meget for at skulle igennem det med at teste. men vi fik den sendt ind, og svaret var at det var lidt nedsat men de ville have en prøve igen efter 3 måneder, men så kom der bid på krogen. selvom vi også var igennem meget.
    - Syntes du skal prøve og vente med at snakke med din læge til din mand har fået svar..

    Held og lykke herfra.


  • #2   8. apr 2009 Det er sjovt du siger det med stofferne for det har jeg også tænkt på, venter også til hans svar er kommet, også tager den der fra. Men synes bare det er svært ikke at "tænke på det selv om man ikke vil..
    ps. mange tak for dit svar


  • #3   8. apr 2009 Det var noget af det første der slog mig den gang, man ved jo ikke vilken skade de giver i sidste ende..
    nej nemlig man tænker meget over det selvom man ikke vil.
    - Det var så lidt.


Kommentér på:
Hvorfor kan vi ikke få flere?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce