{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Termin i morgen - Jordemoder idag! {{forumTopicSubject}}

Ja, selvom de fleste indlæg nu handler om alle de dejlige bæbser, der er kommet til verden, så er vi stadig nogen der har dem i maven :-)))

Jeg har været til JM idag, dagen før termin. Hun skønnede baby til at veje 3300g. Meget passende, da hun sagde 3100g for 14 dage siden. At jeg selv i den periode kun har taget 200g på, synes jeg er noget trist (ved godt at mange nok synes jeg er tosset...!) Dvs. min vægtøgning er knap 9 kg ialt. Tror jeg kommer til at ligne et fugleskræmsel efter fødsel og ammning...

Baby ligger dybt i bækkenet og sparker/møver stadig som om der var tonsvis af plads smiley Jeg har rigtig meget udflåd disse dage. Slimproppen gik over flere dage for knap 2 uger siden. Plukveerne er mange og kraftige og gør også ondt nogle gange. Så mon ikke der snart sker noget....!?!

Baby er ihvert fald meget velkommen nu!
Stationscar'en er erhvervet og kæresten har fået afleveret bacheloropgaven.
Så hvis bare baby har tænkt sig at melde sin ankomst i god tid før d. 23.juni, hvor farmand skal til sidste eksamen, så er vi MEGET tilfredse!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Termin i morgen - Jordemoder idag!
  • #1   9. jun 2009 Hov, i er også velkommen til at kigge mit mavealbum. Der er rimelig nye billeder smiley

  • #3   9. jun 2009 Ha ha... Vi bor på 1.sal, så tror ikke rigtig det med trapperne virker, når man har været vant til det hele graviditeten.
    Støvsugede og gik aaaalt for lang tur i søndags - det fortrød jeg smiley Måtte døje med lange dumme plukveer hele aftenen!!!
    Så jeg tror, at jeg vælger taktikken - hvil så meget du kan før fødslen!!!


  • #5   9. jun 2009 Jo mon ikke snart det er ved at være tid så.... smiley
    Jeg har selv haft så mange plukveer de sidste dage så det er helt vildt og nogle gange er de begyndt at gøre ret ondt.
    Og mit bækken er ved at tage livet af mig, har simpelthen stikkende smerter hele tiden. Så jeg ville da også håbe vi snart skal afsted smiley
    Håber ikke jeg tager fejl af plukveer og rigtige veer har et par gange overvejet at ringe til FG men tænker så hver gang at jeg ville være mere sikker hvis han virkelig var på vej...
    Er jeres maver sunken? Synes ikke rigtig min er.


  • #6   9. jun 2009 ja vi er jo stadig nogle med mave på smiley

    Jeg håber også snart min baby vil ud, jeg har taget 19 kg på så jeg synes det er tungt, men han sparker også stadig som om han har masser af plads, plukveerne er rigtig mange og som du beskriver kan de også godt gøre ondt, jeg har de sidste par dage har jeg haft mange jag og niv i underlivet, og når jeg når sidst på dagen så kan jeg klap gå eller lade være fordi jeg har så ondt i bækkenet/benene, så jeg håber også hver dag at det bliver.

    Jeg er også begyndt at leve efter "hvil når du kan og har lyst" når jeg sover så går tiden hurtigere og jeg har slet ikke problemer med at sove om natten alligevel (skal dog lige passe et par toiletbesøg smiley ) nå men jeg skal jo ikke klage jeg har jo først termin d. 27/6 men håber virkelig han vil ud før..

    KOM SÅ UD BABIER...


  • #7   9. jun 2009 Ja, ud med Jer!!!!!
    Var på barselsbesøg idag hos en veninde, som fødte d. 4/6 - det blev lysten til at få baby ud nu, da i hvert fald ikke mindre af smiley For pokker da, hun var sød!


  • #8   9. jun 2009 nej det gør det ikke bedre at alle omkring en har født de sødeste børn,

Kommentér på:
Termin i morgen - Jordemoder idag!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce