{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  termin i morgen .
  • #1   15. dec 2011 Jeg havde termin igår og jeg troede os jeg var en af de eneste der ikk havde født endnu ! Jeg havde godt nok lidt veer i nat men har ikke noget nu så vi må bare vente og se hvornår hun har tænkt sig at komme ud

  • #2   15. dec 2011 ja det jo lige det , det sker jo inden for de næste 14 dage Men hold op hver er ventetiden bare lang . jeg får brugt tiden på at gøre rent , hver dag , hehe . (: og så en masse gå ture med hundene . men han bliver der inde , tror han ligger godt .

  • #3   15. dec 2011 ja dejligt der stadig er lidt gravide tilbage herinde..hehe jeg har termin d 23 så jeg må vente lidt endnu.. der har været optagt så mange gange men intet er sket endnu... men ve støv til jer der rammer eller har ramt termin :0)

  • #4   15. dec 2011 Hehe ÅH hvor jeg kender det...

    Jeg var sat til den 30 november og er derfor både i denne gruppe(startede med at være sat til den 6 dec) og i november gruppen, og da folk fra denne gruppe så begyndte at føde i november blev jeg bare rigtig øv:-P

    Men mener nu bestemt at der stadig er en sjat piger herinde der stadig går og venter på deres guldklumper<3


Kommentér på:
termin i morgen .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce