{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh Åh..
  • #1   6. jul 2009 uhhhh jeg vil osse super gerne have mine dutter lavet.... men må nok hellere lige vente til jeg er færdig med at amme og har fået sparet lidt sammen til det.... men laves skal de...

    Kan godt forstå at du er nervøs, men krydser da gerne fingre for dig, held og lykke...


  • #2   8. jul 2009 Jep. Så blev jeg opereret igår. Til at starte med vil jeg sige at det bedste sted at blive opereret er scanstadkliniken.dk
    Fra konsultation vidste jeg med sikkerhed det var det jeg ville. Kirugen var super sød og han gav mig alle svar jeg skulle bruge.
    På hospitalet følte jeg mig velkommen fra start til slut. Havde slet ikke lyst til at tage derfra, normalt hader jeg hospitaler, men de var alle så søde og hjælpsomme. Jeg blev holdt smertefri så meget som muligt.
    Jeg fik lavet stort brystløft og implantat 325 ml i hver. Jeg er kommet hjem idag og skal tilbage om en uge til tjek.. Glæder mig.. Lige nu har jeg støtte bh og brystbånd på og plastere som jeg først får af om en uge.. Glæder mig til det endelige resultat ! Jeg har fået nogle gode smertestillende piller med hjem og gik derfra med tryghed, var ikke i tvivl om noget, og fik gode informationer med hjem på papir..


  • #3   8. jul 2009 Janni P : Man må først få lavet bryster et halv år efter amning, tidligst..

  • #4   9. jul 2009 Camilla H: jo jeg ved godt at der skal gå et halvt år, det tager nok osse lige lidt længere tid at spare op til det.... og så skal jeg lige have det til at passe med at have noget ferie på arbejdet... smiley

    Stort tillykke vil jeg osse lige sige, og dejligt at høre at det er gået så godt...


  • #5   10. jul 2009 48300 ,- for stort brystløft, implantat, overnatning og kapselforsikring.

  • #6   10. jul 2009 uha det er mange penge... men sikkert det hele værd...

  • #7   10. jul 2009 Kan iik helt huske hvor mange cm, men har man over 25 cm , tror jeg det var, fra hals til brystet slutter er det et stort brystløft.
    I kan gå ind på Kosmetikguide.dk under plastikkiruger, hvor i kan se at scanstadkliniken.dk har fået 5 ud af 5 stjerner.

    Husk at alt afhænger ikke af prisen, men service og resultat.


Kommentér på:
Åh Åh..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce