{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

vores egen historie {{forumTopicSubject}}

for lidt over 1,år siden valgte jeg at ville skilles ( vores ægteskab havde været dødt i et par år og vi levede sammen uden følelser) med min ex-mand har jeg 2 børn sammen, 1 på 7 år og en på 5... da jeg fortalte at jeg ville skilles pga vi ikke kunne sammen mere og fordi jeg var begyndt at føle noget for en anden, der valgte han simpelthen at smide mig ud af huset. jeg blev smidt ud og fik kun lige lov til at pakke en taske på 5 sek. vores piger de græd og græd og jeg stortudede også... han tog bilen og kørte væk med vores børn og der stod jeg ( palle alene i verden) jeg ringede efter en som hentede mig og så var det igang med amtet osv.

vi kom i amtet både for at blive skilt og forældremyndigheden.... skal siges han nægter mig alt kontakt så havde ikke set dem et par uger da vi mødtes i amtet. vi skulle så finde ud af forældremyndigheden og alt der nu skal klares MEN MEN MEN han flyttede med pigerne til sydjylland ( vi boede i kalundborg på det tidspunkt) jeg fik ikke lov til at sige farvel el noget og det var en veninde der fortalte mig han var flyttet...

Forfra med statsamtet og det var en kamp.... han nægetde alt og fandt på den ene efter den anden historie om mig og jeg var ikke egnet som mor osv.. efter 6 mdr i statsamtet uden noget effekt fik jeg brev fra en ret at han ville ha den fulde forældremyndighed. Jeg fik fat i en advokat og forklarede hvordan det hel hang sammen og hvad skulle jeg gøre .... dagen kom hvor vi skulle i retten og vi kørte til sydjylland for at være der ( på det tidspunkt er jeg gravid med min nye kærestes barn) fik hilst på dommeren og jeg havde gode håb og følte at jeg kunne vinde den sag

MEN sådan gik det ikke.... min exmand startede med at fortælle om dit og dat og hvor slem jeg nu var og alt det fis,,, hans kommentar var da der blevet spurgt at hvis jeg nu var så slem hvorfor fik han så børn med mig ...hans var lød: jeg er et godt menneske...
så var det min tur til at svare og fortælle og jeg lagde meget vægt p mine piger og ikke svine min exmand til , fortalte om amtet og at min ex ikke samarbejde på nogle som helst tidspunkter .... vi forlangte så børnesagkyndig til pigerne ( statsamtet ville ikke) men dommeren nægtede det, han mente ikke det var nødvendig og lige meget hvad vi sagde så fejede han det væk... samtidig fik jeg smidt i hovedet at han kunne ikke se hvorfor jeg ville ha mine børn når jeg nu var gravid med min kæreste.... slaaaam og jeg fik tårer i øjene og følte mig ligesom dem man ser i amerikansk serie... det endte med at min ex fik en peptalk om samarbejde og vi har stadig fælles forældremyndighed, resten skulle forfra i amtet 1 gang til....der er stadig ikke samarbejde og jeg har ikke set el hørt fra mine piger siden.... gud jeg svaner dem hver eneste dag og græder stdig over savnet.... men jeg har ikke opgivet kampen.

puha det var lidt fra mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores egen historie
  • #1   29. jun 2008 hippentossen.... har på fornemmelse at at min exs advokat har noget sammen med dommeren.... for hvorfor ellers kun være til glæde for dem.

  • #2   29. jun 2008 ja puha siger jeg godt nok også..

    Jeg fik også hemmelig adr og tlf, da jeg flyttede fra min datters far.. Han var voldig og ønskede egentlig ikke kontakt med sin datter.. Desværre rendte vi ind i ham lang tid efter og han ønskede kontakt, så jeg valgte at sige ok, da min datter var glad for at se sin far...

    Vi var igennem amtet op til jul og få lavet en aftale.. han overholdte den et par gange og så gik det galt, så sagde jeg til ham at han var nød til at overholde aftalerne ikke mindst for vores datters skyld.. Til sidst kontaktede han os ikke før i sidste øjdeblik og sagde han ikke kunne have hende den weekend og så kunne jeg stå der og have arbejdsweekend og skulle til at finde en til at tage hende..
    Om mandagen ringede jeg til amtet og forklarede sagen og det var virkelig en rar mand jeg snakkede med.. Han sagde at jeg bare skulle lade være med at udlevere hvis det var han kom og så kunne jeg sige til ham at han bare kunne kontakte amtet og søge på ny...Men han skulle ikke forventet at få medhold pga sagens omfang...

    Så nu har min datter ikke set sin far siden maj 07.. Heldigvis har jeg fået en dejlig kæreste, som hun er meget glad for og han vil gå gemmen ild og vand for hende og betragter hende som sin egen...


  • #3   29. jun 2008 er glad for at høre det går godt med jer,,,,

  • #4   29. jun 2008 dommeren var en mand

    har ikke set mine piger siden 31 marts 2007


  • #5   29. jun 2008 hvegang vi er ved at få gennemført noget i amtet så finder han på noget nyt... amtet svar er hele tiden jamen de er ikke dommeren... det trækker ud hele tiden

Kommentér på:
vores egen historie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce