962 visninger
|
Oprettet:
Mor til Nikoline & Jonathan <3
15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Vi nærmer os... {{forumTopicSubject}}
Hvordan går det med jer andre..?
Jeg har præcis en mdr. til termin idag og syntes bare ikke at tiden kan gå hurtigt nok...
Selve graviditeten går fint... Har nogle enkle graviditetsgener og kan godt mærke på min krop, at det begynder at være hårdt...
Karina *35+4*
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 23 Svar: 122
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Og NØJ hvor er jeg dog træt i tiden og så er min hud blevet vildt uren :o/
Men udover det, synes jeg alt er som det skal være, men vi mangler en del ting endnu, det er vist ikke helt gået op for mig, at det er lige om hjørnet :o)
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Og jeg har det rent ud sagt af H..... til !!
Mit bækken forvolder mig voldsomme smerter, min krop er hævet og tung - og har så mange smerter forårsaget af plukveer at det ikke er til at leve med ..
Lillepigen må bare gernne komme ud nu, kan næsten ikke holde til alle de smerter mere.
nov 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 5 Svar: 51
Jeg har termin den 5 juni og har ikke haft andet end smerter i denne graviditet.. Var indlagt i uge 33+2 med veer som de så heldigvis fik stoppet efter 2-3 dage.. Har en lille dreng i maven som ikke vejer det han ska så render til ugentlige scanninger hvor de holder øje med ham... ska til scanning på fredag hvor de muligvis beslutter om han ska ud da de ikke helt er tilfredse med det han vejer. Også bøvler jeg stadig med veer i perioder hvor der er 5 min imellem og det varer et par timer også går de i sig selv igen og har rigtig mange pluk veer også.. Jeg må ikke lave en skid ska bare lige på sofaen og slappe af og passe på mig selv og den lille og det er lidt svært at holde da jeg bliver bims af at ligge ned hele tiden...
kram Tanja 36+2
Vi nærmer os...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside