{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre ???? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...

Jeg ved egentlig ikke lige hvorfor jeg skriver det her indlæg, men ønsker at i svare på hvad i ville gøre...

Prøver lige at gøre historien kort, så det er til at holde ud... smiley
Min far er alkoholiker og MEGET ustabil, vi er sikre på han samtidig er skizofren, men med det åndssvage system vi har i Danmark er det ikke blevet konstateret...

Han bliver ofte meget voldelig, hvilket gjorde han ENDELIG blev skilt fra min mor for små 6 år siden... Det har hjulpet min mor, men min far er kommet længere ned end nogensinde før (han er en af de bumser man ser komme gående med en pose øl, fuld og usoigneret)

Nu er balladen der igen... Jeg har valgt når min far er væk jeg vil fjerne hans del af mit navn, hvilket også har gjort jeg har valgt min søn ikke skal hedde det... Det har min fars side af familien fundet ud af, min far er rasende... Han truer med at slå mig ihjel for jeg kan ikke være en rigtig Holst...

Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre med alle hans trusler, og når han så falder om eller min farmor ikke kan få kontakt med ham ringer hun (for hun tør ikke tage ned til ham), og straks kører jeg 40 km, for at hjælpe eller måske finde ham død... Det skal siges min farmor ringer KUN når der er ballade ellers ikke...

Hvad ville i gøre... Jeg skal skjule barnedåb og alt muligt pga den åndssvage familie... Det er snart ikke til at overskue mere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre ????
  • #2   11. maj 2010 jeg vil tage en snak med ham og sige at med den måde han opføre sig på vil jeg ikke have mit barn i nærheden af ham,, (hvis det er det du ikke vil) og forklare ham at det ikke er fordi du vil ligge ham helt på hylden men at du har dit ejet liv og altså ikke kan tage vare på ham, specielt ikke nu nar du snart har en lille..

jeg har en mor der er alkoholiker oh stofmisbruger og jeg ser hende men ikke som en mor, det har hun desværre nok aldrig rigtig været! og selv om hun er spændt på at den lille kommer så får hun bestem ikke lov at passen hende og det må hun finde sig i!

det er min papmor der skal med til fødslen og det er hende der kaldes for mormor.

nu truer min mor mig ikke, (mere, har hun gjordt da jeg kun var 13)
    men jeg har også vist hende at når jeg siger at jeg ikke vil snakke med hende så mener jeg det, og det har gjort at hun opføre sig pænt!

• #3   11. maj 2010 jeg synes da bare du skal holde dig fra dem så. Når din far truer dig.. er han i nærheden af jer, eller hvor bor i i forhold til din fars familie?

Jeg synes egentlig ikke du behøver at kontakte ham for at sige at nu gider du ikke mere, jeg ville bare lade det ligge. Hvis du ikke render på ham oppe i byen altså smiley
    Og hvis din farmor kun ringer når du skal fikse tingene, så ville jeg nok lade vær med at svare hende. Hvis du slet ikke ønsker kontakt, så ville jeg, hvis det var mig, nok bare give den kolde skulder og slå dem ud af hovdet.
    Jeg står ikke i en lignende situation og kan ikke helt sætte mig ind i det. Men min svigermor kottede heldigvis sit forhold til stedfaderen efter riiigtig mange år. Han var nemlig heller ikke helt normal og stabil og drak også. Ja han havde sgu endda været medlem af HA.
    Hvis hun ikke havde forladt ham, havde vi også haft en noget besværlig situation.

• #4   11. maj 2010 Lene... Det hjælper ikke en flyvende fis at ringe til politiet... Har optaget trusler de ikke ville tage sig af, fordi som de sagde kunne det være tomme trusler...

Anni... Jo vi skal have samme efternavn... Har meget svært ved bare at sige fra, da min søster også har sagt fra... Og han har ikke andre end mig... Jeg har altid været fars pige... Men det har aldrig været helt nemt... Jeg synes mit overskud bliver mindre og mindre og humøret bliver dårligere og dårligere... Jeg har fået strenge ordre om jeg ikke må tage derud selv (af manden) og jeg har ikke været derude de sidste tre mdr i frygt for hvad han kan finde på...

Jeanette... Jeg har taget utallige snak med ham, og når jeg gør det siger han han skal på et hjem... Han kan ikke selv huske når han er kommet i det humør, han bliver en helt andet hvor der ikke er andet at gøre end at stikke af...

• #5   11. maj 2010 Sofie... Han er ikke i nærheden af mig, men min mor... Sidste gang han var indlagt kunne han ikke huske hvor han boede, han mente han boede hvor min mor bor... Jeg gik fuldstændig i koma... Ringede og sørgede for der var nogen der kunne komme og hjælpe hvis han pludselig dukkede op... Det er også en af grundene til jeg ikke kan kotte kontakten, jeg er nødt til at vide hvordan det ser ud mht. min mor... Er så bange for han lige pludselig står der...

• #6   11. maj 2010 Lene... Åbenbart, de vil i hvert fald ikke gøre noget... Min mor har gjort det samme uden resultat...

• #7   11. maj 2010 ved det er svært, men lyder ikke som om han har fattet alvoren jeg var også mors pige, jeg kan godt lide at vi kan snakke sammen hende og jeg men er der det mindste så cutter jeg kontakten, hun er ærligtalt ikke det værd!

Kommentér på:
Hvad ville i gøre ????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce