1.865 visninger
|
Oprettet:
Hvem er vi??? {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes det kunne være sjovt at høre lidt om jer andre i gruppen, hvem er i? Hvor gamle? Hvad laver i? hvor bor i? osv...
Jeg hedder Heidi og bor sammen med min kæreste på et nedlagt landbrug uden for Gistrup. Vi blev forældre til den skønneste pige i februar. Desuden har vi vores hund Chico og vores kat Mini, der for 3 uger siden blev mor til 5, nu 4 killinger...
Tja kan ikke lige finde på mere, men hvis der er noget i vil vide så skriv endelig:0))
Heidi
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Jeg er 24 år og arbejder med ældre mennesker, hvilket jeg er kanon glad for, min kæreste er 33 og er tømmer.
Tja.. kan ikke finde på mere
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
Jeg hedder Runa, bor i Hals sammen med min kæreste og vores hund Lope, en amstaff...
Vi venter vores første barn, jeg har termin den 28. August... Så det er vi ved at være godt spændte på.. c",)..
Lige for tiden går jeg på barsel, og får det sidste gjort klar til baby kommer, og hygger med hunden.... Det synes han er såååå dejligt...
Kæresten er svejser, han er rejse arbejder.. Så er ofte væk hele ugen... Men indtil jeg har født bliver han lige her omkring, så han kan nå at komme og være med... c",)
Hvis der er andet i vil vide, så spørg endelig...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 11
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Svar: 1
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
Jeg har termin d. 26 Januar..
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
(alle forslag er VELKOMNE)
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 61 Svar: 753
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 14
Jeg hedder Susan, er 27 år.
Bor med min forlovede Jesper på en nedlagt ejendom ved Tylstrup.
Vi har sammen en søn, Thomas, fra Nov. 05. Venter nr.2 til Maj næste år.
Vi er begge udd. landmænd, og arb på samme gård. Jeg malker om morgenen (står op kl 03.15. gab) og har fri igen kl 08.00 og så resten af dagen.
Jesper møder først kl. 07.30 så han kan lige nå at aflever Thomas i BH. og så henter jeg ham igen når jeg har sovet lidt..
Vi har tilsammen 2 Beagle hunde. en tæve og en han, det sommetider får lov at få et kuld hvalpe.
Så har vi 4 udekatte, og 1 pinto hest, der venter føl her til April. og så har vi min svigefars travhoppe + føl fra sidste år opstaldet.
Så vi har nok at se til . :o)
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 17 Svar: 188
Vi har siden 7. oktober 2007 forsøgt at få os en lille bebs. Vi kom i behandling på Dronninglund Fertilitetsklinik i sommeren 2008 og har været igennem 2 forsøg nu ind til videre uden held :o(
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 315
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 17 Svar: 188
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 325
Jeg hedder Simone & er 18år & er på barsel (Kedeligt & gå hjemme da alle er på arbejde - kunne være dejligt & mødes med andre som har børn) Evt. tage ud & opleve noget. Jeg har en kæreste på 21år som hedder Rasmus som er smed på salling plast i Ranum. Vi bor til leje i et hus i Ranum v. Løgstør sammen med vores datter Cecilie, Hund (Basse) & vores kat. Som vi er rigtige glade for da vi boede i en lille lejlighed inden jeg blev gravid.
Vi fik vores lille smukke prinsesse den. 25.09.2008 kl. 01.35 med kejsersnit (Havde svangerskabsforgiftning) på Aalborg sygehus
I er meget velkommen til & spørge vis der er andet i ville vide om os
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 8
Jeg hedder Diana og bor i Hobro med min datter freja på 5 måneder. Jeg bor alene med hende hvilket er noget nyt.. Jeg er på barsel indtil august, og skal derefter starte på uddannelse til sygeplejerske, eller sådan lyder mine planer hvert fald lige nu. Vi bor i en lejlighed som vi har lejet, den ligger midt i Hobro by så jeg har det nemt til alting, hvilket er meget rart når man ikke har nogen bil.. Min fritid går jo på Freja og så løber jeg meget. Det er vigtigt for mig at holde mig i form. Bare fordi man er blevet mor behøver man jo ikke at sætte sig til at hænge
Det var nok det jeg havde lige nu
Kram til Diana og håber i kan holde varmen i disse kolde dage,.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 68 Svar: 209
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 1
Flytter dog til Vodskov sidst i august, da vi pt. bor på 4.sal- lidt problematisk, når der skal handles ind med en 8kgs baby under den ene arm og alle bæreposerne under den anden
Hvem er vi???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside