kvalme / opkast / diarre? {{forumTopicSubject}}
Jeg undrer mig over hvordan I andre på mit stadie har det.. om I er morgensyge, evt. hele dagen eller hvordan?
Personligt har jeg ikke kastet op en eneste gang, men har igennem de sidste par uger haft on and off RET så tynd mave på skiftende tidspunkter. Jeg har været ret nervøs for om noget sku være galt, for normalt hører man om at det kommer ud for oven og ikke for neden....
men så googlede jeg det og faldt over dette forum og blev bare så lettet over at se at maaange andre har det som mig og det altså er helt normalt og noget med hormonerne Pyha..... jeg elsker GOOGLE
http://www.pregnancy-info.net/QA/answers-diarrhea_in_early_pregnancy-pga-3
Jeg er meget sensitiv over for lugte og at handle i det lokale supermarked er virkelig noget som kan sætte min mave igang. men har aldrig haft antydning til opkast. Kun kvalme og den anden vej...
Hvad med jer andre? Hvordan har jeres mave det? Klarer I det?
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
men ellers ikke rigtig noget endnu venter stadig spændt...
det der genere mig mest er at jeg kan sove 24/7 men har så også fået konstateret lavt blodsukker så det påvirker nok også lidt
men ellers har jeg det godt, indtil videre... hehe
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
Camilla, puha jeg kender det med overfølsom over for lugte.. bare en tur i supermarkedet for mig får det til at vende i mig.. som sagt ikke opkast, bare kvalme og den anden vej. Og ja så har jeg også lige fået konstateret blærebetændelse i dag
og jeg kan ikke mærke jeg har blære betændelse.. altså det gør ikke ondt eller noget. ja jeg tisser mere end normalt, men en tissetest min læge lavede viste jeg havde blærebetændelse. Ehm, ok haha.
OG Camilla, TILLYKKE med at du er stoppet med at ryge
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
jeg har fået kvalme med opkastninger..
Min kæreste kom til at købe en ymer med frugt stykker i og det kan jeg bare ikke klare så kaster jeg op.
Og bliver dårlig hvis jeg ikke får noget at spise tit..
Men har fundet ud af at kakao mælk virker godt
Eller mariekiks.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 39 Svar: 147
Jeg har også fundet ud af jeg skal spise tit, faktisk helst en gang i timen for at holde kvalme på et acceptabelt niveau. Men det er jo ikke nemt når mad giver mig kvalme... Øv øv.... Og jeg skal op om natten for at spise, ellers vågner jeg om morgenen og har det af h-til. Og jeg skal spise inden jeg står ud af sengen, for at holde det nede. Så min kæreste er ved at være lidt træt af mig, fordi han skal rende efter alt mulig mærkeligt til mig om morgenen...
Så ind til videre er min graviditet helt super
sep 2008
Men hemmeligheden, tro mig daglig diarre er heller ikke lykken ...yuk
sep 2008
kvalme / opkast / diarre?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside