{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.920 visninger | Oprettet:

2. sidste jdm besøg. {{forumTopicSubject}}

Hej piger. smiley
Jeg har idag været til det 2. sidste besøg hos min jdm.
Og efter en temmelig problemfyldt graviditet med 5-6 x blærebetændelse, nyrebækken betændelse, bækkenløsning osv, ser det nu ENDELIG ud til at gå bedre! smiley

Alt var præcis som det skulle være, fint blodtryk og babys hjertelyd var helt perfekt! Hun har endda vendt hovedet nedad, og jdm mener ikke at hun vil vende sig mere.
Så alt i alt er hun faktisk parat nu, hun skal bare vokse lidt endnu og tage lidt mere på. Hun vejer nu iflg jdm ca 2100 gram, så hun er ved at være en stooor pige! smiley

Eneste minus i alt det gode er, at pga nyrebækken betændelsen, har vi været gennem en skrap pencilinkur, og skal have lagt pencilin drop med det samme vi kommer ind på fg, da de fandt en bakterie som ikke må være der. Så for at baby ikke skal blive smittet på vej ud (hvilket kunne blive utrolig farligt) skal der lægges et drop med det samme vi ankommer.
Men det er da dejligt at de ved hvad det er og hvad der skal gøres, så det er vidst ikke noget at bekymre sig om. smiley

Ville lige dele min glæde med jer andre over hvor stor hun efterhånden er! smiley

Hvad med jeres? Går det som det skal?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. sidste jdm besøg.
  • #1   13. dec 2011 jeg skal jm besøg på mandag... der glæder jeg mig til og se hvor stor hun bliver skønnet til og være....
    liie nu er spørgsmålet mest om jeg overhvedet vil nå så langt...
    liie nu er alting så utroligt usikkert fordi jeg hele tiden har on/off veer.... er 1 cm åben og med en lille smule livmoderhals tilbage.... så u må vi se... liiie nu tager vi en dag af gangen herhjemme..... smiler....
    dejligt og høre det går bedre for diiig og at de tager sig så godt af diiiig allerede så snart du kommer ind p fg til fødsel..... det er så betryggende når man ved er bliver taet hånd om tingene inden det er for sentl...


  • #2   13. dec 2011 skønt jm besøg smiley dejligt... ang penicillin drop, fred være med det- når musikken spiller tænker du ikke påå det smiley jeg fik 2xpenicilin i drop under min fødsel da mit vand var gået og jeg ventede maksimal tid på veer (så skal man have penicillin smiley )

  • #3   13. dec 2011 Ja hold da op det lyder da alligevel til at ha været en hård omgang med alt det betændelse. Men dejligt for dig det endelig vender smiley

    Jeg var afsted ved jordemor i sidste uge og har været til scanning i dag. Lille mand vejer nu ca 2850 g. så han er også ved at være en basse. smiley
    men alt er gået helt som det skal. ingen men overhovedet andet end at jeg har meget vand i benene.


  • #4   13. dec 2011 Diana: ja det er dejligt at vide de er forberedt! smiley
    Uha det bliver da spændende! Måske du slet ikke går til januar så??
    Håber det går godt for jer uanset hvornår det bliver! smiley

    Mor til skønne Magnus...: nej man et nok rimelig ligeglad med droppet når først man ligger og har andet at tænke på! smiley
    Men det er en pencilin der er nødvendig og muligvis livreddene for baby, da hun hvis hun fanger bakterien på vej ud, kan blive rigtig, rigtig syg og muligvis tage permanent skade af det smiley
    Vi har næsten lige været på fg til rundvisning og info, og der fik vi osse det at vide med pencilin drop. smiley Det her er bare en anden slags,da den er en del kraftigere. Men når nålen først er i, så mærker man sgi nok ingen forskel! smiley


  • #5   13. dec 2011 Trine: ja det har bare været træls! Men har slet ingen vand haft, hverken i ben eller hænder eller noget. Så dét har i det mindste været dejligt!

    Ja han er da godt nok osse dejligt stor! Og lækkert at der ingen større problemer har været! smiley


  • #6   13. dec 2011 kristine nej liie nu er det usikkert om jeg kmmer helt til januar ude og føde... men som sat tager vi det en dag af gangen smiler...
    ang droppet... da jeg føde i 2009 lagde de ss et på mig men det var så gså mere fordi mine veer gjorde så ondt at jeg ikk ku overkomme og drikke noget så de var nødttil og give mig væske gennem det drop.... og ærligt talt så opdagede jeg først at de havde langt det flere timer efter jeg havde født... kiggede på det og tænkte hvad H....... og spurgt så min mand om det smiler.... han grinede noget af mig pga det...


  • #7   13. dec 2011 Det er heller ikke at jeg er nervøs for selve droppet -selvom jeg HADER nåle!- det er mere det at det er nødvendigt for baby, og at hvis vi feks ikke når derind (man har jo hørt om at det bare kan gå lyn hurtigt), så kan hun blive alvorligt syg eller det der er værre. smiley Det er lidt skræmmende!

  • #8   14. dec 2011 Jeg har såmænd haft en rimelig nem graviditet... jeg har hverken fejlet det ene eller det andet, ingen kvalme, opkast, blærebetændelse, bækkenløsning osv. Så det klager jeg jo ikke over smiley

    Men mit barn er bare lidt for lille.... i uge 32 vurderede de at han vejede 1600 gram. Hvilket skulle være 23% for lille. Så jeg skal scannes igen i næste uge.

    (Jeg giver forresten ikke længere så meget for jordemoderens vægt-skøn... hende der kiggede på mig sidst mærkede på maven og sagde så 1100 gram. Da hun så kom til skrivebordet og kunne se i mine papirer at de en måned tidligere også havde vurderet ham til 1100 gram. Så kunne hun jo godt se at han nok ikke også vejede det denne gang. Så hun tænkte lige ½ min og sagde så 1900 gram i stedet for. Samme dag blev han scannet til 1600 gram. Men jeg syntes bare det virkede lidt useriøst bare lige at gætte på 1900 gram, når det nu ikke kunne passe med de 1100 gram...)


Kommentér på:
2. sidste jdm besøg.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce