{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Mad om natten.. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg håber i har det rigtig godt og nyder jeres dejlige små, for det gør vi bestemt smiley

Vi har været så heldige at få en utrolig nem søn som har sovet igennem siden han var seks uger gammel.
Den sidste lille måned er han dog begyndt at vågne for at vil have flaske, først én og nu to gange hver nat..
Og det på trods af at han får både stor portion kartoffel/gulerodsmos til aften og en stor flaske majsvælling..
Han ligger sig godt nok til at sove så snart han har fået mad, så det er som sådan ikke et problem, men jeg kan godt mærke at jeg nok er blevet lidt forvent smiley

Er der nogle af jer som oplever noget lignende eller har nogle gode råd til en hel nattesøvn igen?

Knus fra den forvente mor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad om natten..
  • #1   13. jun 2012 Hej smiley
    Her går alt rigtig fint smiley
    Dejligt at han har sovet så godt!
    Men træls at det er anderledes nu! Min læge sagde til 5 måneders tjek at de ikke skal have mad om natten mere. Deres maver har brug for ro for at søvnen kan fortsætte.
    Vågner de efter noget om natten skal de bare have vand i en kop, og så sove videre..
    Det virker her! Jeg var oppe og give flaske hveranden time, men fra den ene dag til den anden stoppede jeg med det, og efter to dage med lidt natteroderi sov han igennem. Nu vågner han maks to gange om natten oftest vågner han ikke smiley
    Så mit råd er: hold op med at give ham noget om natten smiley


  • #2   13. jun 2012 Det er axl også begyndt på..
    Eller dvs han klatspiser måske 10 gange på en nat hvor han tager 10-30ml..
    Og tilbyder jeg vand bliver han helt hysterisk..


  • #3   14. jun 2012 Axl får 3 gange..
    Jogurt, øllebrød eller havregrød til morgenmad
    Grød med frugtmos til middag
    Og grød med grøntsagsmos til aften..
    Til grødmåltiderne får han vand..
    Indimellem bliver han tilbudt 3 flasker af 210ml mme..
    Også får han en gang imellem en kiks, knækbrød, et stk. Frugt el. Grønt eller hvad jeg nu lige har..


  • #4   14. jun 2012 Her er søvn en by i rusland, han vågner os 2 nogle gange 3 gange om natten og ligger tit meget uroligt, var til ørelæge med ham i går og han har væske på ørerne, kan evt. Være derfor..
    Willas bliver 6 mdr. I dag og end til videre har han kun fået grød el. Mos en gang om dagen, pga hans mave.. men nu skal han til at ha noget mere, og han har de sidste par dage spist med til aften, altså hans eget mad selvfølgelig. Det vildt hyggeligt !
    Mor til Dina : jo tror og håber at de begynder at sove bedre når de får noget mere "rigtig" mad smiley det skal de .. Hehe..
    Mor til A: må de godt få jogurt nu? Og synes det lyder vildt at du gir han knækbrød og alt det? Det da meget hårdt..


  • #5   14. jun 2012 Ja, de må jo også få mælk nu.. Så længe man vælger en proteinfattig jogurt..
    Det er godt at give dem hårde fødevarer det træner tygge refleksen..
    De bløder det jo op med savl inden det kommer i munden.. Han bider jo ikke stykker af eller noget.. Han sidder og gnaver i det indtil det er blevet helt opløst..


  • #6   16. jun 2012 Tja den kan jeg ikke snakke med på:-)
    Elena har sovet igennem de sidste 2 mdr(tror jeg)



Kommentér på:
Mad om natten..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce