{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Kæresten så sød =o) {{forumTopicSubject}}

Her igår aftens sad morten og jeg og snakkede lidt om at lige meget om den bette kom af sig selv eller jeg skulle sættes igang var vi forælder om 3 uger.. Så siger morten ligepludselig, "ja så er det aldrig bare dig og mig" kunne høre på ham at det var han på en måde lidt ked af for vi har det bare godt sammen..
Spurgte ham som om han fortrød og han sagde at det gjorde han selvf. ikke han glæder sig til den bette kommer, men at han er lidt nervøs for hvordan det bliver mellem os... Og det kunne jeg sagtens forstå for sådan har jeg det også...

Havde eller har i andre det også sådan ? har den tanke været der ?

Her i morges da jeg så siger farvel til ham før han gå på arbejde siger han så "og så kan du godt til at give mig det barn, du skal have født her i weekenden" vi bliver så enige om at søndag vil være en god dag for så kan han have forlænget weekend...
Morten tager nemlig kun en dag efter fødslen og så de 14 dages barsel i 50-51 lige op til jul..

Sorry det blev så langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten så sød =o)
  • #1   14. nov 2008 Jane dejligt at høre vi ikke er de eneste med de tanker..
    Tror hvis vi har penge nok på kontoen at jeg godt kunne finde på at invitere kæresten i biffen eller ud at spise her i aften og så lave noget lækker morgenmad i morgen tidlig, sådan noget med æg, pølser, bacon juice rundstykker og basser bare for at hygge lidt inden den bette kommer for der efter gå der jo lidt inden man kan lade dem passe nogle timer imens man tager i byen og så rammer vi jo også 3 dyre mdr. december, januar og febura hvor vi skal holde barnedåb..


  • #2   14. nov 2008 Christine: Jeg kender det ALT for godt!!! Herhjemme er det bare mig der er mest noia over at skulle være mor!! Sidst brød jeg fuldstændig sammen fordi jeg er så nervøs for at vi skal lære hinanden at kende igen. Vi har kun kendt hinanden et år før jeg blev gravid. Og hvad nu hvis jeg ikke bliver god nok til både at være mor og kæreste? Synes det nogle gange er VILDT skræmmende.

    Morten forstår mig godt. SElvom han har været mere klar længe før mig, så det kommert mere naturligt for ham, tror jeg. Han er også mega utålmodig. Han er begyndt at snakke til maven. Han siger: "Så, Max, nu kan du godt se at komme ud til os. Vi glæder os til at se dig!"



  • #3   14. nov 2008 Hehe ja sådan en tur i biffen kunne bare være så hyggeligt, men lige nu har jeg det bare skidt og mærkeligt så vil gå ind og ligge mig lidt for at se om ikke jeg få det beder...

    Mette ja nogle gange har jeg siddet lidt og fortrut alt der her baby halløj, morten og jeg har det jo godt sammen vi kan gøre hvad vi vil og sådan.. Og det kan vi jo ikke helt når den bette kommer, og hvad nu hvis det bare bliver noget skidt mellem orten og jeg.. Jeg vil for intet i verden undvære morten, han betyder bare alt og aner ikke hvad jeg skulle gøre uden ham...
    Selvf. glæder jeg mig sindsygt meget til at sidde med den bette og vi bliver en lille familie og det var også mig der forslog at nu skulle det være og har ville det længe i flere år.. Men nu hvor man stå ii det og på ingen måder kan slippe uden om ja så bliver man ski lidt skræmt og har lyst til at stikke halen mellem bene og fortryde...

    Men er sikker på at alt bliver godt når det kommer til stykket, man er bare nervøs nu fordi man ikke ved helt hvad der skal ske og hvordan det hele bliver..


  • #4   14. nov 2008 Christine: netop..... kender godt følelsen af at have lyst til bare at gå fra det hele nogle gange.... det er self ikke noget man egentlig har lyst til....men når tankerne bliver for store...

  • #5   14. nov 2008 mette nej man vil jo netop ikke bytte det for noget i verdnen, men ja når tankerne bliver for mange og store flyder bæret over...

    Jane skønt med en der har lidt erfaringer.. Her hjmme synes jeg også morten er god til at sige at det hele nok skal gå og det samme siger jeg når han synes det bliver fro meget.. Man støtter jo hinanden..

    Jo har godt lagt mærke til at man elsker dem endnu mere og er endnu mere bange for at miste.. Og så har man bare de mest forfærdelige tanker og drømme nogle gange.. Har ikke haft så mange med den bette men meget om morten..


  • #6   14. nov 2008 jane hehe ja det er jo det, fra nu af kan man aldrig slippe hianden helt, man vil altid have noget sammen om man vil eller ej..
    Men morten og jeg er nu ret enige om at vi skal kæmpe for at vi altid er sammen, ingen af os ønsker at vores børn ikke har begge forælder sammen.. Morten er selv skildsmisse barn så han ved havd det handler om..

    Ja det med drømme er noget mærkelig noget ingen tvivl om det...


  • #7   14. nov 2008 jane ej det må vi da ikke håbe for så skulle man lade vær...

Kommentér på:
Kæresten så sød =o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce