{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TILLYKKE MED DEM ALLE <3
  • #2   17. feb 2013 helt vildt.
    Emmett fyldte forrige søndag og er bare blevet den vildeste lille bandit, som gør lige hvad der passer ham. henter stol og stiller foran køleskabet han så åbner og henter mælk eller yoghurt, når han vil have det. eller ostehaps eller ja det styrer han selv. han er begyndt at tisse på toilet og han får ros af pædagogerne i vuggeren for at han taler ligeså godt som mange 3årige smiley crazy jeg føler snart han flytter hjemmefra.
    men vigtigst af alt. han er sød, kærlig og ekstremt høflig (når det passer ham)

    Hvon går det med Vera?


  • #3   18. feb 2013 Nicolina fyldt 2år d. 2/2.. men vi holdt først fødselsdagen weekenden efter da hun var ved sin far på hendes fødselsdag
    ..

    Hvordan går det hos jer??


    profilbillede
  • #4   18. feb 2013
    Jeg var ikke klar over (eller havde glemt) at du mette har en pige fra 30.maj 2009. Min store er jo fra 31.maj 2009 ;-P så vi har begge maj09 børn og feb11 børn smiley


  • #5   18. feb 2013 dejligt billede af Nicolina smiley

    er der slet ikke andre tilbage i gruppen herinde? smiley


  • #6   18. feb 2013 Tak for det..
    Ej hvor sjovt.. Det har jeg slet ikke lagt mærke til.. Men bruger heller ikke b
    babygalleri særlig meget mere..

    Men vi bøvler ligenu med at skal på hospitalet med nicolina, fordi hun ikke vil bøje sit håndled efter hun slog det i starten af december.
    Mange har sagt at den nok har været brækket og nu er groet forkert sammen.. Men jeg ved ikke, tør heller ikke sige noget før vi har været på sygehuset..


  • #8   18. feb 2013 skal I lige se Emmett smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=gSr-yMxknHk&feature=youtu.be

    jeg har heller ikke benyttet sitet i over et år.. er kun herinde for at se på babybilleder og "promovere" min business igennem min søns billeder, idet jeg er startet op som baby og børnefotograf smiley

    sjovt, emmett er også begyndt at tisse på toilettet for få uger siden.. men kun få gange.. han siger det dagligt at han vil "tis toilet" men der kommer sjældent noget, men vi har dog haft nogle succeser.. endnu ikke noget prut dog.

    Øv sikke noget med Nicolina smiley håber ikk den er brækket?! shit, stakkels pige. så har det gjort naller :-S


  • #10   20. feb 2013 aii gør du Vera, fedt. det jeg glad for. tak :))
    Kukka haha hvor sødt. Her siger vi prut... og hver gang han har lavet prut eller der bare kommer en lille fis, siger han helt sørgeligt prut i nuuumsen, prut i nuuumsen haha. jeg tog hans ble af konstant, indtil jeg lærte at se forskel på hans ansigts udtryk. om det var en fis eller der rent faktisk var prut på vej smiley

    Mette, har I været på hospitalet? ellers hvornår skal I det?


  • #12   21. feb 2013 vi skal på hospitalet d. 8/3

  • #13   22. feb 2013 de er pisse søde de små røvbananer smiley
    god weekend tøser


Kommentér på:
TILLYKKE MED DEM ALLE <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce