{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

hvad skal man bruge..?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøzzer.

Jeg er snart halvvejs i min graviditet. og sys det er på tide jeg får lavet en liste med de ting vi skal købe den den lille trild kommer til verden smiley

Men sys det er meget svært at finde ud af hvad man skal bruge og hvorfor noget man kan undvære. hehe, stod det til mig købte jeg bare hvad jeg sys vi skulle bruge også ender det jo nok med at man får købt alt for meget man ikke har bruge for. hehe

men er der nogen af jer som har en liste med de ting som man skal bruge smiley

håber i vil hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal man bruge..??
  • #1   12. sep 2009 Linda Brøchner H.

super mange tak. Hold da op listen ser lang ud. hehe. men dejligt nu skal der shoppes. hehe

• #2   12. sep 2009 Jeg kommenterer lige lidt til den faktisk udemærkede liste:

Jeg synes ikke man behøver et hoved hale fad. Vi købte et og har faktisk aldrig fået det brugt andet i starten hvor vi prøvede at få det ind i vanen. Men det fungerede bare ikke for os...

Stofbleer kan man ikke få for mange af, især hvis man har et barn som gylper en del.

Disse 3 ting behøves du først omkring 4 måneders alderen.
    - Barnevognsele, barnet skal have sele på i sin barnevogn, når det betyder at kunne sidde. Det er således nødvendigt men ikke som første indkøb.
    - Babyservice, bestik og kopper - igen er det godt at have, men hører ikke til første indkøb.
    - Høj stol, men igen er dette ikke noget man har brug for de første måneder.

Derudover er følgende rart for mange:

- Ammepude - har jeg ikke kunnet leve uden
    - Babyalarm - fantastisk hvis barnet sover uden for
    - Bæresele eller slynge - jeg blev mest glad for min hjemmesyede slynge

Jeg vil tilføje at især til de små er det rarere med heldragter i starten, da de nemmere kan bevæge sig i den og det er nemmere for dig at skifte smiley Jeg brugte også meget med at have en langærmet bodystocking inderst og en kortærmet udenpå. Det ser sødt ud og samtidig er det praktisk, hvis den lille gylper. Så kan du i princippet nøjes med at tage den kortærmede af og så fryser den lille stadig ikke.

• #3   12. sep 2009 Her er forresten en smart tråd, hvor folk har skrevet hvad de har haft glæde af og ikke glæde af (hot or not). Super genial som jeg også har brugt

(link fjernet)

• #4   12. sep 2009 Jeg har både vådservietter og skumvaskeklude. Men jeg plejde at gøre sådan, at hvis jeg kunne lugte det var en bonusble, så tog jeg og gik ud og gjorde nogle skumklude våde først. Og hvis jeg så havde brug for ekstra, så havde jeg altid min boks med vådservietter smiley

• #5   12. sep 2009 Mange tak for alle jeres svar smiley

det er dejligt at høre jeres erfaringer også, man kan jo købe sig fattig. hehe

Kommentér på:
hvad skal man bruge..??

Annonce