701 visninger
|
Oprettet:
hvad skal man bruge..?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa tøzzer.
Jeg er snart halvvejs i min graviditet. og sys det er på tide jeg får lavet en liste med de ting vi skal købe den den lille trild kommer til verden
Men sys det er meget svært at finde ud af hvad man skal bruge og hvorfor noget man kan undvære. hehe, stod det til mig købte jeg bare hvad jeg sys vi skulle bruge også ender det jo nok med at man får købt alt for meget man ikke har bruge for. hehe
men er der nogen af jer som har en liste med de ting som man skal bruge
håber i vil hjælpe mig
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
super mange tak. Hold da op listen ser lang ud. hehe. men dejligt nu skal der shoppes. hehe
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Jeg synes ikke man behøver et hoved hale fad. Vi købte et og har faktisk aldrig fået det brugt andet i starten hvor vi prøvede at få det ind i vanen. Men det fungerede bare ikke for os...
Stofbleer kan man ikke få for mange af, især hvis man har et barn som gylper en del.
Disse 3 ting behøves du først omkring 4 måneders alderen.
- Barnevognsele, barnet skal have sele på i sin barnevogn, når det betyder at kunne sidde. Det er således nødvendigt men ikke som første indkøb.
- Babyservice, bestik og kopper - igen er det godt at have, men hører ikke til første indkøb.
- Høj stol, men igen er dette ikke noget man har brug for de første måneder.
Derudover er følgende rart for mange:
- Ammepude - har jeg ikke kunnet leve uden
- Babyalarm - fantastisk hvis barnet sover uden for
- Bæresele eller slynge - jeg blev mest glad for min hjemmesyede slynge
Jeg vil tilføje at især til de små er det rarere med heldragter i starten, da de nemmere kan bevæge sig i den og det er nemmere for dig at skifte
apr 2008
(link fjernet)
apr 2008
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
det er dejligt at høre jeres erfaringer også, man kan jo købe sig fattig. hehe
hvad skal man bruge..??