{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Hvad skal man købe? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville godt have noget legetøj til min søn på 2 måneder, men hvad skal man købe til ham? Ville købe et aktivitets center idag, havde jeg planer om. Men hvilke andre ting er geniale?

Hvad gør i når i skal aktivere jeres barn? Jeg går meget ture med barnevogn, samt ligge en del og pludre med ham også får han også lov til at ligge i kravlegården og hygge sig. Det kan han sagtens hygge sig med i en time. Men han falder godt nok hurtigt i søvn, 1-2 timer efter at han er stået op falder han i søvn af sig selv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal man købe?
  • #2   21. sep 2009 min dreng på fire måneder holder også kun i to timer af gangen:-)
    vores har været glad for en uro med musik, og som også kører rundt.. og ellers har vi bl.a sådan en trekantet ting fra lamaze, som jeg er begejstret for. Så kan de ligge på siden eller på ryggen med hovedet til den ene side og så er der lidt at kigge på.. og ellers generelt noget farvestrålende, blødt legetøj, som også dur, til når de begynder at gribe fat i ting og stoppe dem i munden..
    ellers leger jeg tit rulleleg med ham, eller cýkler med hans ben, mens jeg synger, det er han helt vild med.. og titte-bøh;-)


  • #3   21. sep 2009 altså Elias på 7 måneder her han blir også træt efter cirka 2 - 2 1/2 time så det tror jeg er meget normalt

Kommentér på:
Hvad skal man købe?

Annonce