{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

tidligt men sikkert :O) {{forumTopicSubject}}

ja kæresten og jeg er bare rigtig glade for at vi skal være forældre :o)
og vi satte os da nok også ret tidligt ned og fandt navne men vi kunne bare ikke vente smiley så vi kom frem til at får vi en pige skal hun hedde phoebe og får vi en dreng phillip smiley

vi fandt navnene allerede få dage efter første scanning som var for at fastlægge hvor kangt henne jeg var

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tidligt men sikkert :O)
  • #1   12. aug 2008
    Nu ved jeg ikek hvor langt du er henne, men jeg er uge 37 imorgen og vi har stadig ikke bestemt et navn ;D Tror alligevel ikke jeg kan bestemme mig før jeg har set hende .

• #2   12. aug 2008 jeg tror jeg var 20 uger henne da jeg havde klare ønsker for hvad min datter skulle hedde. men hun var 2 dage før jeg fik hendes far til at sige ok *G*

hvis det var blevet en dreng skulle han hedde Johannes. jeg synes det er sådan et venligt navn smiley men nu var det altså Karen der kom ud smiley

• #3   12. aug 2008 vi har ikke engang snakket om hvornår vi skal have børn.. men vi har da fundet de nane vi godt kan lide hehe

• #4   12. aug 2008
    Altså jeg har/havde nogen navne som er nogen jeg i mange år har sagt mine børn skulle hedde , men nu er jeg i tvivl og vi er 2 som skal være enige . Desuden er der alt for mange flotte navne

• Neja J
    Neja J Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 15
    #5   12. aug 2008 Nøj nogen smukke navne... De navne er mine farvoritter;O)

• #6   13. aug 2008 Anna Faustina:

hvad er det for navne? smiley

• #7   13. aug 2008
    Jeg har altid gerne ville have en dreng der skulle hedde Oliver eller Benjamin og en pige der skulle hedde Signe eller Nadia .

PT har vi tilsammen 6 navne som vi godt kan lide, men nogen kan jeg ikke li' og andre kan kæresten ikke li ' : Maria, Nicoline, Naja, Nadia, Nathali, Silje .

• #8   13. aug 2008 jeg har vidt siden jeg var 8 eller sådan noget hvad mine børn skulle hedde, og fik os lov at bestemme, Men sådan gik det ikke. vi afprøvede navne før vi fandt det rigtige. tror aldrig helt man bare ved hvad det SKAL være...
    Men rigtig fine navne..=)

• #9   13. aug 2008 vi havde besluttet det allerede da vi fandt ud af at vi ville have barn

• #10   13. aug 2008 jeg er i uge 20, og vi har fundet navnene pige: jessica dreng: jack. hva sys i om dem? vi har valgt ikk at vide kønnet;D

• #11   13. aug 2008
    Jeg kan personligt bedst lide "danske" navne, min kæreste's nummer 1 navn er Naima , men mit barn skal ikke hedde noget så specielt , børn vil gerne være som alle de andre og ikke gøres specielle. Specielle navne er mest for forældrenes skyld .

Jessica & Jack er nogen flotte navne, sys bare ikke er noget man hedder i danmark, men det er jo hver sin mening (;

• #12   13. aug 2008 Jack er et flot navn smiley Kender en der er mega lækker som hedder det smiley

• #13   13. aug 2008 det er ikke lige nogle navne jeg ville vælge, men er også lidt mere til sådan lidt gammeldags navne

• #14   13. aug 2008 hehe ja man kan nok godt høre det på navnevalget, jeg kan ikke li danske navne, mest amerikanske, har været alle danske navne igennem ,og ingen af dem tiltaler mig.. har det sådan, de er flotte til andres børn, men jeg foretrækker helst ikke danske navne, synes ikk der er nogen som lii falder i min smag desværre..

• #15   13. aug 2008
    Sys også der er mange flotte amerikanske navne, nu ligger landet bare sådan at jeg bor i danmark (;

• #16   13. aug 2008 KBH´A - super søde navne smiley kender en skøn lille pige der hedder jessica smiley

Anna Faustina - kan godt forstå du gerne vil have danske navne smiley jeg synes bare at man hurtigt får valgt et navn hvor der kommer 3 andre i klassen der hedder det :-S

men både kæresten og jeg er enige om de navne vi har fundet smiley og vi fandt dem da jeg var i uge 11 eller 12 tror jeg det var... nu er jeg 16 + 2 :O)

• #17   13. aug 2008 vi vidste det også før jeg blev gravid.. men det var mere fordi min første fødte pige skal hedde Karoline, opkaldt efter min afdøde oldemor...

• #18   13. aug 2008 da jeg var yngre var jeg bare helt vild med duncan til en dreng og havde egentligt ikke rigtig noget navn til en pige jeg kunne lide.... og nu tænker jeg at duncan ligger for langt fra de navne man møder i klasse værelset smiley kan egentligt også bedre lide phillip nu smiley

• #19   13. aug 2008 åhh ja gavin lyder rigtig dejligt til en dreng i jeres familie :O)

kan godt lide navnet oliver men da jeg har en kat der hedder det synes jeg ikke min søn skal hedde det ;o)

• #20   13. aug 2008 Jeg har fundet 3 pigenavne og hvis jeg får en pige skal hun hedde et af dem. Jeg har holdt på dem i lang tid, men jeg kan bare ikke finde drengenavne selvom jeg har rodet hele navnebogen igennem.

Jeg kan godt lide meget specielle navne og to af pigenavnene står ikke i navnebogen og jeg ved heller ikke om de findes, jeg synes bare det lød pænt. Men drengenavne er en umulighed for mig har jeg fundet ud af. Og tror faktisk jeg venter mig en dreng, eller jeg er faktisk overbevist om det

• #21   13. aug 2008 jeg har 2 drenge navne Emil eller Simon og 3 pige navne Annline, Lea eller Laura.... til engang jeg bliver den heldige og skal have børn.... Emil kommer af at det hed min afdøde morfar!

• #22   13. aug 2008 vores dreng hedder Victor, når vi får nr 2 og det bliver en dreng, skal han hedde Villads. får vi en pige er vi nok lidt lost ang navn. sys det er svært med pigenavne. jeg tyggede lidt på navnet Clara-milla.

• #23   14. aug 2008 når vi snakker om at opkalde efter bedste forældre så hedder min oldemor Oline og havde lidt tænkt på Line... men synes bare der er så mange der hedder line nu... :-S

Jeannie H hvis du går ind på den her side er der alle de godkendte pige og drenge navne man kan finde på... og der er rigtig mange jeg aldrig har hørt om så det kan jo være dine 2 pige navne er der smiley
    http://www.familiestyrelsen.dk/navne/1/?no_cache=1

• #24   14. aug 2008 Hvis jeg får en pige skal hun hedde Hannah - efter min farmor hanne smiley Og hvis det bliver en dreng har jeg tænkt på Silas smiley Fordi jeg syntes det er sødt smiley

• #25   14. aug 2008 ork.. i uge 19 var det bestemt hvad vores skulle hedde..
    jeg ville ha Noah og Jesper ville ha Sonic, så vores bette mand hedder Noah Sonic, men kaldes Noah...

• #26   14. aug 2008 Vi kunne kun finde et drenge navn vi syntes om og to pige navne..
    Bastian hvis det blev en dreng, og Malou eller Thea hvis det blev en pige..
    Og nu sidder vi med Bastian Filip Jensen, der var ingen tvivl da han kom ud, det var en lille Bastian smiley Han er nu 3 måneder og blev døbt i søndags smiley

• #27   15. aug 2008 Anni A:

Jeg kan ikke finde ud af det derinde :S

• #28   15. aug 2008 havde også tænkt på bedsteforældrenavne men har ikke lyst til at hverken min pige skal hedde Ruth eller min dreng skal hedde Fritz

• #29   15. aug 2008 jeannie ellers prøv at springe et eller to led mere tilbage, vi har en lille Johanne opkaldt efter to af hendes oldemødre

• #31   15. aug 2008 Jaennie H hvis det er kan du skrive de 2 navne så kan jeg kigge om de er der ? hvis det er ?

• #32   15. aug 2008 Anni A:

Papaya og Sydney må du gerne tjekke hvis du gider. Lotus ved jeg findes men de andre to er jeg meget i tvivl om. Sad bare en dag og tænkte på Autralien og tænkte at Sydney lød pænt.
    og min kæreste arbejder i en frugt og grønt afdeling og så kom jeg til at tænke på at Papaya lød pænt. Jeg ved at det er et frugtnavn men hvis man både kan hedde blomsternavne, bilnavne, månedsnavne krydderinavne, Lykke og Liv, Søster og Bror kan man vel også hedde frugtnavne! smiley

• #33   16. aug 2008 jeg vidste ikke at det var et navn på et indianerfolk, men er selv stødt på Cheyenne nogen gange og synes det er rigtig flot også. jeg er ekstremt kræsen, så vildt men Cheyenne sad jeg også og sagde for mig selv i går men tænkte på om det ville være for svært at sige for de små for overvejede at tage det med fordi jeg synes rigtig godt om det og så synes jeg også at det passer godt sammen med de navne jeg havde tænkt på.
    Men er stoppet med at tænke, for jeg er overbevist om at jeg venter mig en dreng. Jeg VED det bare og jeg har endnu ikke fundet et eneste drengenavn jeg ville kalde mit eget.

Jo så skulle det være lidt spansk i det eller sydlandsk men kender ikke andre navne rigtig end André men det er for tæt på min (åndsvage) eks kærestes navn synes vi begge (Han hed Andreas men skiftede navn til Anders) og det skal helst heller ikke være et hvor man skal rulle med tungen for tror det bliver svært at sige for min familie og så vil jeg blive irriteret over hvis de udtaler det forkert eller fladt. men sødt og sydlansk kender bare ikke til navnene, eller jo jeg hører dem da men når jeg så skal sidde og tænke kan jeg ikke komme i tanke om dem

Nogen der kan hjælpe? synes danske navne er søde og også gamle, vil bare helst gerne have et til mit eget barn der er nyere i det, tidløst og mere spcielt

• #34   17. aug 2008 Jeannie både Papaya og Sydney er godkendte smiley men når du går ind på siden der, så står der "liste over godkendte drengenavne" der klikker du i cirklen ud for den og siger "vis liste" så kommer listen med drengenavne :O)

Kommentér på:
tidligt men sikkert :O)

Annonce