Det er svært.. {{forumTopicSubject}}
da vi ikk ved hvad vi venter, og skal se på både drenge og pige navne, pigenavne sys jeg er okay, og vi har en del at vælge mellem der, men drenge navne er straks en anden sag, det sys jeg bare er vildt svært.. os fordi der er en del der spiller ind over, jeg kan godt li de er lidt anderledes uden at bliver vildt underlige, men de må ikk være for lange/ svære at stave, da kæresten er ordblind og hans største 'frygt' er at komme til at stave hans eget barns navn forkert, som jeg selvfølgelig godt forstår.. men så vil jeg jo rigtig gerne at der er et mellemnavn os, barnet får hans efternavn, jeg har to navne men det bliver 'kun' brugt som mellemnavn, og det vvil jeg gerne give mine børn os, så det er to navne, som lyder godt sammen med Christiansen.. hmm.. det er svært..
undskylder lige det blev lidt langt..
vi modtager gerne nogle bud på både drenge og pige navne
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 138
det var faktisk et okay bud, den mindes jeg heller ikk vi har været inde over.. den med en person som ikk er her mere ville vi nok ikk blive enige om, for der er to at vælge mellem (til hvis det er en dreng) og det er Hans Peter eller Oluf, og de navne kan jeg ikk lige se mig selv kalde mit barn.. men ja vi har selv snakket om det med en der betyder noget for os, men det er ikk så mange af dem at vælge mellem, så vi er blevet enige om at det 'bare' skulle lyde godt sammen..
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Nick
Milo
Micas
Milan
Marco
jul 2012
og ja det lyder faktisk godt sammen.. så Luka er helt sikkert på listen for nu..
jul 2012
Takker pænt for dine forslag os
sep 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 135 Svar: 308
Det hedder/skal ham hedde og jeg hedder Christensen til efternavn og synes jeg klinger ret godt sammen og de er anderledes uden de er meget anderledes og også lette at stave, for det var også det jeg gik efter..
sep 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 135 Svar: 308
jul 2012
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Cille, Sofia, Lily, Ella, Ida, Alma, Mille
Lige lidt forslag til navne, der er forholdsvist nemme at stave
jul 2012
tak, Alma er faktisk en af dem vi har skrevet ned, så det er jo ikk helt skævt ramt..
jul 2012
Tak, der var nogle flere til listen..
Det er svært..