{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge mødre...
  • #1   25. feb 2009 det hende på 14 du mener ikke det er par dage siden jeg så det på nutv så kan ikke lige huske navn på de nye der er med

• #2   25. feb 2009 ja det må jeg lige give dig ret i var det 14 hun var?

• #3   25. feb 2009 Ja det er hende på 14 år, som fortæller at grunden til hun beholdte barnet var fordi at Oliver bliver sådan en god far fordi han har købt en babydragt .... hehe jeg kunne ikke lade hver at grine.. det er helt sørgeligt at man er så naiv, og måske en smule dum når man er så ung smiley

• #4   25. feb 2009 tvivler på hun er moden nok, hun er da vildt dum at høre på

• #6   25. feb 2009 Christina er 32+5uger henne *
    Ja det sagde du smiley Jeg tænkte det smiley

Nu starter det igen smiley

• #7   25. feb 2009 altså jeg vil sige det sådan jeg tror hun bliver kloger...
    jeg vil ikke sige hun ikke kan klare det for hvis det er det hun virklig vil kan hun sikkert også...
    Men lige nu tror jeg hun tænker mest Baby baby baby altså at det "kun" er en baby hun skal have og ikke at den baby bliver støre og bliver til et barn som kræver mere og mere skal i børnehave skole have lektiehjælp osv.. altså at det ikke kun er baby nusseri

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #8   25. feb 2009 der må jeg indrømme at jeg mener at man altså godt kan blive for ung til at blive mor. Jeg er af den overbevisning at som 14 årig der er man altså stadig selv et barn. Og NEJ det er ikke ment sådan at man ikke kan være ung mor for at være en god mor.

• #9   25. feb 2009 det mærkeligt at tænke på det svare til min LILLESØSTER.. det var en mærkelig tanke

• Tori

#10   25. feb 2009 mor til magnus. Det gør hun da heller ikke. Hun sidder da og siger at det er en skam at kenni ikke vil være med at han hellere vil være sammen med hans kæreste.

• #11   25. feb 2009 mor til magnus

det kan jeg heller ikke forstå og slet ikke efter den aften der i hendes lejlighed der havde jeg nok skibbet kontakten

• #13   25. feb 2009 Sanne ja de er næsten lige startet der er 6 afsnit på nutv og er det 3 eller 4 der bliver sendt i tv

• #14   25. feb 2009 puha,,, hende der den kraftig fra aalborg kan ikk huske hvad hun hedder, men synes hun køber noget kun småt tøj hun kan jo ikke passe det hahah..

• #15   25. feb 2009 Ja, jeg er da helt forarget over at piger på 14 har sex, men sådan er verden nok nu engang..

• #16   25. feb 2009 victoria´s mor.
    Kristina fik da Kenny til at passe Markus en nat hvor hun skulle på arbejde???
    Hun er altså også mystisk hende Kristina... Bryder mig ikke om hende!

• #18   25. feb 2009 Christina er 32+5uger henne *
    Ja mig og min mand har også tit moret os over hende!
    -Hun får jo kun sin krop til at se værre ud, ved at bruge så småt tøj!

• #20   25. feb 2009 de er sku ikke alle for snue dem der er med i det program.. ved ærlig talt ikke hvorfor de melder sig til sådan noget.

• #21   25. feb 2009 MIssy jeg var engang på mac d her i nørresundby (aalborg) der sad hun og proppede sig med burger og pommesfrits den fik bare ikke for lidt og od veninderes pommes hahahah smiley mig og min veninde kunne bare ikke ald være med at grine ikke sært hun er så stor smiley

• #23   25. feb 2009 ja lige den vest ting hun havde på idag den var da lige lidt for lille, men patterne falder da snart ud over haha men det er nok også det de skal haha

• #24   25. feb 2009 Ja altså jeg udelukker da heller ikke at hun kan blive en god mor.. Jeg synes bare det er lidt sørgeligt at Sabrina på 14 år, tror at bare fordi hendes Kæreste på 16 år har købt en babydragt at han så bliver en god far!
    Og så synes jeg da at hun får et barn med de forkerte hensigter!
    Og så siger hun gudhjælpe mig også at hun altid har været imod aborter, vor herre bevares hun er 14 år??? Havde hun virkelig en mening om det for 4 år siden!!!?

Nå men mon ikke hun har født, det blev jo filmet i efterårsferien!?

• #25   25. feb 2009 Christina er 32+5uger henne *;

Hehe smiley Men hun er vidst ret glad for de bryster der (selvom vi herhjemme kalder dem fedtklumperne smiley ) Hun fremhæver dem altid og har altid meget nedringet bluser på!

• #27   25. feb 2009 Mike&Mille S; Nej det har du garenteret ret i smiley

• Tori

#28   25. feb 2009 Missy.
    Jeg troede hun henviste til dette afsnit. For der fik hun da ikke markus passet. Og det lyder da heller ikke til at hun vil have ham til det sådan lige med det samme igen.

Mike og mille S.
    JEg dømmer heller ikke dem, men kommer med mine meninger regnede med at det er det dette forum er til.
    Jeg syntes personligt at 14 år er fortidlig at få børn, jeg vil nødig at min datter kommer om 12 år og siger at jeg skal være mormor, for jeg vil ønske for hende at hun får lov at nyde hendes ungsom og ikke mindst barndom for den kommer ski kun den ene gang.
    Jeg ser ikke mig selv som perfekt langt fra.

• #29   25. feb 2009 victoria´s mor.

Hvor vildt, min datter er også 2 år, tænk hvis de kom om 12 år smiley Ohh my good! Jeg ville få hjertestop smiley

• Tori

#31   25. feb 2009 Jeg tror jeg vil give mig til at hyle. og ikke fordi jeg vil glæde mig over at skulle være mormor. Men fordi jeg vil være bange for at hun ikke vil få lov at opleve at være ung på andre måder end at være mor.
    Som 14 årig der er man altså stadig et barn selv.

• louise c
    louise c Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #32   25. feb 2009 Ja, jeg tænkte også mit, med den udtalelse om, at ja, han blir helt sikkert en god far, har været ude og købe en dragt og alt muligt...
    men men... hvad kan man forvente.. hun er jo kun selv et stort barn....det er lidt synd...

• #33   25. feb 2009 uden at ha læst det hele, så sagde jeg akkurat det samme til Jesper.. haha...

• #34   25. feb 2009 Min mor og jeg så det sammen og da hun sagde: ja jeg ser disney channel, toon disney og så ryger jeg smøger og nogen gange spiser jeg også... smiley Hold da op spiser du???
    Og så at hun siger hun skal blive boende hos sin mor og slappe af...

Nej uden at dømme nogen så er hun et barn og absolut på ingen måde moden til at få børn hun aner jo ikke hvad fanden det handler om....

Men forstår ikke at i har så travl med at tale grimt om Camilla for hun er da en god mor hvad betyder et par ekstra kg så? Ja hun kunne godt finde tøj i en anden størrelse og klæde sig efter sin størrelse men synes virkelig hun er en køn pige hvis man ikke ser på det overskydende ;P

• #36   26. feb 2009 Mike&Mille S - jeg mener så ikek man er voksen bare fordi man er 18 smiley Der er man stadig "bare" teenager smiley

Og hvis du ligger det i at det er den alder man blvier myndig, så bliver dem under 18 jo myndig når de har fået et barn...

• #37   26. feb 2009 s & M 7 + uger henne
    sidder og tænker præcis det samme..!!

• #39   26. feb 2009 Nu er det blevet nævnt mange gange det med at kritisere/dømme andre, så det vil jeg undlade at kommentere yderligerere.

Dog vil jeg da sige at så længe familien bakker op om at hende på 14 skal have barn, så ser jeg intet galt i det. Jeg er helt sikker på at moderen ved hvad hun går ind til, og hun skal nok hjælpe den 14 årig.

Men kan slet ike se hvad i har imod kristina, jeg syntes da hun virker helt normal og som en god mor, med hjertet på det rette sted.

• #40   26. feb 2009 Jeg må indrømme at jeg virkelig heller ikke kan se hvad det er der sker i dagens Danmark, det er helt ude i hampen efter min mening at så unge piger, børn, skal have børn, ja og for den sags skyld har sex! Hvad sker der, jeg tænkte sex da jeg var 13-14 år, jeg kan ikke se hvor forældrene er i sådanne situationer...

• #42   26. feb 2009 Forældre har da et ansvar om at fortælle hvad konsekvenser der er ved at have sex i så ung en alder, der er så mange forældre i dag der ikke tage noget ansvar for deres unge og hvad de laver, de forventer at alle andre tager sig af opdragelsen af børnene... Jeg syntes helt bestemt at forældrene har en stor del med det at gøre, ganske rigtig sidder de ikke og holder dem i hånden som du siger, men kan slet ikke se at det har noget med sagen at gøre...

• #45   26. feb 2009 Louise - God point, vi skal ikke sidde og gøre os bedre end vi egentlig er.

• #46   26. feb 2009 Jeg er ihvertfald ikke en af dem der kan sidde med god samvittighed og boinke andre i hovedet, jeg har aldrig tænkt meget over alt det der. De gange jeg har brugt kondom i mit liv kan tælles på en hånd.

• #48   26. feb 2009 Hvorfor er det forkert? Det er forkert i følge hvem? Hvem bestemmer hvad der er rigtigt og forkert? Og hvordan kan i egentlig sidde og dømme at det er forkert at de får børn?

• Tori

#49   26. feb 2009 jeg syntes ikke efter at have læst de forskellige indlæg og kan se at nogen dømmer. Men de kommer med deres mening omkring at en 14 årig skal have et barn, og jeg kan kun give dem ret.
    Men det er da godt nok som om vi ikke må have en anden mening end jer som mener vi skal kigge på os selv og finde ud af vi andre heller ikke er perfekte...
    Men jeg kan så være hellig nu og sige at den eneste jeg har haft sex med er faren til min datter.....

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #50   26. feb 2009 Hvilken sæson kører nu?
    Kan se der kun er 8 på nutv...

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #51   26. feb 2009 Perfekt, så må jeg hellere få den set på nettet...

• Tori

#53   26. feb 2009 mike og mille. der er da heller ikke nogen som siger hun bliver en dårlig mor

• #55   26. feb 2009 Mike&Mille S
    Jeg mener heller ikke at det grundlæggende er forældrenes ansvar, de unge har også et ansvar, jeg syntes bare der er en generel uheldig udvikling her i DK om at forældre ikke tager ansvar for deres børn og det syntes jeg er rigtig uheldig...

Kommentér på:
Unge mødre...

Annonce