{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge mødre
  • #1   26. nov 2012 som du ved, har jeg allerede tjekket det smiley

    Umiddelbart tænker jeg at ham Johnni, ikke har så meget reel viden om hvordan vores samfund er skruet sammen.

    han tænker bare "nasserøv" og forstår ikke kompleksiteten i det hele..


  • #2   26. nov 2012 Han virker ikke helt skarp! smiley

  • #4   26. nov 2012 jeg synes stadig han mangler lidt viden i hvordan vores samfund er skruet sammen..

  • #5   26. nov 2012 Jeg er lidt enig i nogle af de ting han skriver.. Og jeg er altså om nogen ung mor.. Ung med ung på smiley

    Nu basere jeg mine kommentare på dem jeg kender, så det er ikke noget jeg tror eller ved ALLE unge mørdre gør eller føler.

    RIGTIG mange af de unge mødre får ikke en uddannelse, har ikke interresse i det, og lever helst på overførselsindkomst. Rigtig mange af dem skifter mænd flere gange i løbet af barnets første år.
    Rigtig nmange lever et ustabilt liv.


    Og ja, jeg kan sagtes sidde og være hellig og fortælle om mit så perfekte liv - Det gider jeg så ikke..
    Vil bare nøjes med at sige at det ikke altid er alderen der har noget at sige om hvorvidt man er en god forældre eller ej.
    Nogle klare det godt andre ikke - Og det er lige meget om man er 15 eller 40..


  • #6   26. nov 2012 Pernille,
    nøjagtig de samme ting, skriver jeg i starten af tråden.

    men hans syn, synes jeg bare er helt galt. han ser kun at det koster, og ikke hvordan det er billigere for os som samfund, at bakke op om de unge mødre og familier og hjælpe dem til at hjælpe sig selv.
    Det er egentlig det, jeg hæfter mig ved.


  • #7   26. nov 2012 Det er mere måden... jeg bliver sgu harm over at han smider "du er der ikke for dit barn" efter mig - det er jeg da. jeg sender hende ikke i vs da jeg er i skole - arbejdede jeg havde det ikke været anderledes.

    så burde jeg aldrig få børn


  • #8   26. nov 2012 Hans syn er vist ret forskruet og kun indstillet på det økonomiske ja!

    Mine børn kommer afsted når jeg er på job, hvor skulle de ellers være? Og mit job sørger trods alt for tag over hoved, mad, tøj mv.

    Sådan er samfundet skruet sammen idag - Der er brug for begge forældre arbejder. Desuden kan man jo istedet være der for sine børn når man er hjemme. Det er jeg i hvert fald - Når jeg er hjemme kommer de før alt andet, sådan er det bare..


  • #9   27. nov 2012 Syntes egentlig det er lidt en kedelig debat.. (ikke kedelig som i boooring, men kedelig som i trist og ærgerlig)
    Jeg er selv ung mor og får gang på gang på gang klasket i hovedet "du er ung mor = dårlig mor, har ikke styr på noget og ingen uddannelse" Men der bliver jeg bare pisse stædig.. Jeg har kæreste og stabilt familieliv, bor i hus, har egen bil, hund og har 100% styr på økonomien.. Nej jeg har ingen uddannelse, endnu.. Jeg er blot knapt 21 år og hvor mange på den alder har en uddannelse? så om man er mor eller ej, er jo ikke ensbetydende med ingen uddannelse..

    Syntes godt nok det er ærgerligt at man har sådan et billede af unge mødre, bla. pga. programmer som "de unge mødre"


  • #11   27. nov 2012 De fleste er jo blot igang med uddannelse... Jeg når at fylde 22 før jeg er færdigudlært...

    Og ja, det er super ærgerligt at der er så trist et syn på unge mødre, men nu har jeg selv tæt på som er nogle sløve r'vhuller, der ikke gider lave en dadel andet end at modtage penge for at gå og fede den.. Ungen gider de dårligt passe for de skal på druk/den er besværlig/bla bla bla...
    Jamen det er jo sådan nogle der gør det besværligt for alle os andre, det er dem der gør at vi andre får nedladende/spydige kommentare mv..


Kommentér på:
Unge mødre

Annonce