{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.858 visninger | Oprettet:

Fuck min eks {{forumTopicSubject}}

Idag ringede jeg til min bank da jeg ikke kunne hæve penge på mit kort...de sagde at alle mine penge var blevet trukket til inkasso...jeg fattede intet..for havde betalt alle mine regninger altid til tiden. Så jeg spurgte på hvad og hvorfor jeg ikke havde fået nogen advarsler inden de sådan sendte mig til INKASSO.. smiley De undersøgte hvorfor og det viste sig at for 2år siden lånte min eks og (mig) 17.000kr til indskud til en lejlighed vi skulle flytte i...Min eks kunne ik selv låne de 17.000kr uden jeg ik også var 2part med i lånet. Jeg ville ik skrive under da jeg var bange for at hæfte for det hvis vi engang gik fra hinanden. Men hende bankdamen lovede mig at det ville ikke ske da hun var vidne for at det var min eks som sku låne pengene..og hun sagde også at nu kendte hun jo så godt min eks at han ikke kunne finde på at lade mig hæfte for noget han havde lånt. Så jeg lavede mit største fejl og skrev under fordi jeg var så dum og hører på hende...nu er min eks er stoppet med at betale, så nu er lånet gået videre til mig plus jeg er røget i inkasso....hele min månedsløn er blevet trukket fra min konto..jeg har ik råd til at betale husleje, købe mad til mig og mit barn...ved virkelig ik hvad jeg skal gøre??? Det værste af det hele er jeg har ik fået gavn af de penge for en skid...ik en eneste øre:-( Jeg blev allerede smidt ud af min eks efter 1uger efter vi havde flyttet sammen smiley jeg er allerede igang med at afbetale på en af vores gamle lån som jeg også har hæftet for pga. ham..på 13000kr...han havde også droppet med at betale den..så den røg videre på mig...mangler kun 7000kr tilbage på den...det hele begyndte at se så lyst ud igen..fordi jeg kun har et år tilbage at afbetale.. så jeg ku ha lidt flere penge til mig og den lille...men det hele har bar vendt 180grader idag da jeg igen skal bøde for en af hans lån...fatter i den idioet kan se sig selv i spejlet hverdag smiley
Han har en løn på 16-17.000kr udbetalt hver måned. kun til sig selv. Det er ihvertfald sidste gang jeg er så godtroende... smiley

Der er vel ingen af jer der ved om jeg kan stille noget op? Om det er muligt at få ham også til at betale af på lånet..så vi er fælles...så det ik kun er mig?

Jeg er simpelthen ude af den... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck min eks
Kommentér på:
Fuck min eks

Annonce