{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

ondt i ryggen efter fødslen {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har så ondt i lænden , havde ondt da jeg var gravid og har det stadig.. det går ned i ballerne og nogen gange ned i benene... er bange for det er en disku..
jeg var til 5 ugers undersøgelse med Nicklas igår og hun sagde jeg skulle se tiden an til jeg skal til 8 ugers tjek..

er der andre der har prøvet det hvor det gik væk igen.. eller nogen der har prøvet hvor det var en siku eller liggende?

Det er så slemt at jeg kan grade når jeg skal rejse mig og i sofaen, eller når jeg skal have nicklas ud af liften hvis den ligger i kravlegård eller i højde til hvor jeg skal bukke mig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i ryggen efter fødslen
  • #1   12. maj 2009 har først og fremmest lige 2 spørgsmål.

1; fik du EB?
    2; havde du bækkenløsning?

• #2   12. maj 2009 hvad er EB?
    Ja jeg have begyndelse bækkenløsning.

• #3   12. maj 2009 nåår nej det fik jeg ikk denne gang det fik jeg med min datter men det er snart 3 år siden.

• #4   12. maj 2009 Mest fordi jeg fik en EB, som jeg var plaget af nogen uger efterfølgende, men stadigvæk nu er jeg plaget af min bækkenløsning. til trods for det er 9mdr siden, og det er samme steder jeg får ondt hvis jeg overanstrenger mig...

• #5   12. maj 2009 vildt kan det godt vare så længe... hvad siger din læge? da jeg snakkede med min læge der igår.. sagde hun jeg skulle vente til 8 ugers undersøgelse og så kunne vi evt snakker om smertestilende piller eller fys/geoprakter.. eller hvad det nu hun sagde

• #6   12. maj 2009 Det kan hvis man er rigtig uheldig vare resten af livet.. jamen min læge har snakket om smertestilende hvis jeg selv mener det er nødvendigt.. men jeg er typen der helst til det sidste lever uden smertestillende.. selv panodiler ønsker jeg ikk at tage...

• #7   12. maj 2009 min læge sagde til mig da jeg blev sygemeldt at der er nogen der døjer med bækkenløsning længe og nogen er så uheldige altid at døje med det ...

• #8   12. maj 2009 håber såsandelig ik jeg skal have så ondt hver eneste dag resten af mit liv.. så dør jeg

• #9   12. maj 2009 Christina - mit er stilnet meget af, og er mest når jeg overanstrenger mig, og ikk lige lytter efter min krop...

• #10   12. maj 2009 har du fået tjekket om det skulle være din iskiasnerve ?? det gør møg-nas og stråler ned af bagbenet og ind dybt i ballen og er faktisk en "almindelig" gene under og efter graviditet da vi jo bevæger os mindre hensigtsmæssigt når vi vralter rundt til sidst....

• #11   12. maj 2009 Bonnie nej som skrevet tog jeg problemet op igår da jeg var til 5 ugers tjek.. og hun sagde jeg skulle vente til jeg kom til 8 ugers tjek så finder først ud af det der.
    Kan endda mærke det når jeg bøjer min nakker altså hovede ned mod brystet så strækker det i ballderne

• #12   13. maj 2009 Jeg har stadig forfærdelig smerter i mit bækken efter jeg har født og det er ved at være over 5mdr siden....det er sindsygt slemt...nogle gange må kæresten gribe mig at jeg ik falder fordi jeg pludselig kan få voldsomme smerter så jeg mister helt kontrollen over mine ben at jeg falder...Kæresten må nogle gange løfte mig rundt igennem huset når den virkelig slem...men heldigvis sker det ik hver dag det er så slemt..det giver også tit knæklyde fra min bækken af...har lige været til læge med det igår fordi jeg sys det var ved at gå mig meget på...men de har sagt jeg skal ta til fysoteapeut. Og se tiden an...

• #13   13. maj 2009 hej . det lyder lidt som mig, dog føler jeg også at benet kan forsvinde hvert øjeblik og det gør ondt at lave noget som helst ...

Jeg har også overvejet om det kunne en disku, det sagde en anden læge også til mig, men smertestillende? lige nu har lægen ordineret 600mg imbumetin + 1½ pinex - 3 gange dagligt, og det hjælper aldrig en dyt .. fys virker heller ikke ... jeg skal til læge fredag (8ugers undersøgelse) Fys sagde at man ikke må belaste bækkenet, så jeg må faktisk ikke bære magnus, hun mener rolator er en ide, jeg må være aktiv når jeg sidder ned... ja og der er nedsat kræft i mit højre ben da det er i den side det gør mest ondt.

der er mange bud på hvad det kan være fra forskellige fagfolk, disku, for korte sener, nerve i klemme, slidgigt i hofterne, de sener i korsbenet som har løsnet sig, uuh kan ikke huske mere, jo at pga svær bækkenløsning har jeg stadig ondt i skambenet..

jeg krydser fingre gor at det går væk :o)

• #14   13. maj 2009 jeg synes bare ikke jeg har ondt i skambenet mere so jeg havde da jeg ventede nicklas... men jeg ved godt nok ik hvad det er og det er somom det er blevet meget værre end da jeg var gravid... men det kan også godt være kroppen lige skal have lov til at slappe af.. synes bare ik jeg havde det sådan efter første graviditet... synes bare ik jeg kan holde den smerte ud , bander hver eneste gang jeg skal rejse mig fra sofaen da det gør pisse ondt.. , men kæreste tror bare jeg pyller, han kan bare ikke sætte sig ind i det åbenbart.. men jeg er ik typen der pyller uden grund. men der er ik så lang tid til jeg skal til undersøgelse , kommer nok på piller først.

• #15   13. maj 2009 det er heller ikke meget jeg har ondt i skambenet mere , men jeg kan godt mærke det sommetider ...
    heh nej min kæreste tror jeg bare at det er fordi jeg ikke gider lave noget :S DE MÆND ALTSÅ smiley ! ja at rejse sg op er ikke en god ting ,eller at bukke sig / tage tøj på .. av .. jeg glæder mig lidt til fredag, for nu har jeg faktisk fået nok, ... mir er også blevet værre efter fødslen..
    lad os håbe din læge kan udrette mirakler med dig (:

• #16   13. maj 2009 men er da glad for der er andre der har det på samme måde (nej det er jeg jo ik, men så ved jeg det evt kan være pga fødslen) men håber han kan gøre noget ved det.. så skal jeg nok ik være bange for det er en disku.... nej de mænd de er sku ik for kloge...

• #17   13. maj 2009 tja jeg frygter lidt at det er en disku, det var jdet lægen sagde det måske kunne være....men nu må vi se

Kommentér på:
ondt i ryggen efter fødslen

Annonce