{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

på job efter barsel - 2.dag.. {{forumTopicSubject}}

Pyh... hvor er det hårdt at starte igen.. Er grydeklar når Frederic bliver puttet..

Mandag havde manden fri, så det var ham der skulle passe bettemanden, for 1 gang... og 1 dag gik lige med 3 timers overarbejde, men fik lov at tage lastbilen med hjem til i dag. Så bettemanden blev kørt i dp i morges i den store gule lastbil, til stor glæde for de større børn i dp'en. Mange siger han første ord nok bliver lastbil...hm..

Hented ham også i den idag.. og måtte grave ham fri fra dp'ens kæmpe sandkasse.. med sand overalt...

Glæder mig til vi begynder at få en mere 'fast' hverdag, for syntes det er lidt rodet her i starten, men sådan er det vel???

Ved egntlig ikke hvad jeg ville med dette, bare fortælle at 1 dag på arbejde er overlevet... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  på job efter barsel - 2.dag..
  • #1   2. jun 2009 Hej har selv en dreng fra 3 sept 08, som er begyndt i dagpleje idag...
    Jeg starter godt nok først på arbejde næste mandag (d 8/6) men syntes bare nu at jeg er helt død da vi jo ikke plejer at være så tidligt oppe...

Håber i kommer ind i en god/fast hverdag...Tænker selv på om jeg kommer til at kunne overskue det hele når vi først er hjemme kl 17 og der skal laves mad, i bad,, nå at hygge + alle de andre gøremål i huset....

Bare jeg kunne gå hjemme med bettemanden.....men arbejdet ser mig nok gerne tilbage...og det skal man jo også så man lige kan nå at være på arbejde lidt inden næste graviditet planlægges....

• #2   2. jun 2009 jane.. så har du lige en lille uges tid tilbage.. Frederic er også fra 3 sep '08...

Det er også det der bekymre mig, det med tiden - nyde og hygge i en travl hverdag..

• #3   2. jun 2009 Jeg kører for Dansk Autohjælp... de der gule lastbiler, der kører rundt og hjælper biler og deres ejere....

• #4   2. jun 2009 Linda - Ja der er lige 2dage til at køre ham ind...Men han er meget mor-syg, og han bryder sig ikke om de store børn der larmer, løber og tumler rundt, hos hende...Har det helt dårligt med at skulle efterlade ham og tage på arbejde...

Julia - Jeg arbejder i en bank.

• #5   2. jun 2009 uh jane.... det skal nok gå alligevel.. Jeg started med at køre ham ind 4 maj. Og han elsker det... når vi spiser morgenmad og jeg spørger om vi skal ud til joan (dp) og lege med philip går han helt amok. Han kan slet ikke sidde stille derude til at få sko og jakke af, fordi han vil ned at lege og rækker frem mod dp.
    Hun er den første der overhovedet har 'måttet' passe ham.

Ja den der seprations-angst.... håber den går dør forbi her...

• #6   3. jun 2009 Ihh glæder mig til at det bliver sådan her...Ej idag smilte han dog til hende da vi kom derud...Så det skal da nok gå...

Kommunen havde glemt os derfor har vi kun de her 3dage i denne uge til at få ham kørt ind...Jeg ringede og ringede men de ringede aldrig tilbage....Irriterende, havde håbet på nogle flere dage til at få ham tilpasset...Men håber det går, ellers må jeg jo tage hjem fra arbejde....

Kommentér på:
på job efter barsel - 2.dag..

Annonce