{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Argh altså... {{forumTopicSubject}}

Må lige ud med noget aggrasivitet...

Min lillebror på 9 år har idag fået og vide af sin lære som sagde ordret: Jeg synes helt ærlig du skulle melde dig ud af den skole her og starte på en anden...

- Fordi de har sådan noget i klassen med at de sender et stykke papir rundt i klassen og så skal alle skrive noget om de andre i klassen..
Min bror havde så skrevet: Liv er SØD...
- Og det skal lige siges der var flere elever der havde læst det..
Men da seddelen kom op til læreren stod der: Liv er DØD..
Og så siger en VOKSEN lærer sådan noget til en lille dreng på 9 år.. Hvad fanden er det for noget man?!!
- Min lillebror er skrækslagen for at tage i skole, her til aften da han blev sendt i seng græd han som pisket og rystede fordi han frygtede hvad lærene ville sige til ham osv..
- Og det værste er inspektøren holder med hende..
De kunne sku da have ringet hjem til mine forældre i stedet for at sige sådan noget pis til min lillebror... Nøøøj hvor er jeg bare gal..
Da min farmor og far kom og hentede ham idag sad han bare i skolegården og græd helt vildt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh altså...
  • #1   2. jun 2009 Håber virkelig dine forældre snakker med den inspektør og fortæller ham med store ord hvad jeres mening er det holder bare slet ikke det der bliver så ked på hans vegne smiley

  • #2   2. jun 2009 Nogen mennesker burde bare ikke lave det de er uddannet til!!!

    Håber virkeligt i gør noget ud af det, og at der bliver taget hårdt om det! hva ligner det?!
    Forstår så udemærket din frustration og vrede... hva er det dog og for noget forbandet fis!!!!!!

    Jeg er Målløs...!!!!!


  • #3   2. jun 2009 Min far tager derned imorgen, han havde desværre ikk så meget tid idag, han var lige kort derinde, så de er blevet advaret..
    - Og jeg er næsten sikker på dette ender med en undskyldning eller en fyreseddel til min brors klasselære..
    - Han har tidligere fået min lillesøsters klasselære fyret pga hun var med til at mobbe min søster fordi hun er svært ordblind..
    - Men det er osse godt der bliver gjort noget, det ændrer dog stadig ikk min lillebrors følelese, har SÅ ondt af ham.. Kan slet ikk forestille mig hvor dårligt han må ha haft det lige i det hun sagde det, en dreng på 9 år ved da ikk hvad han skal svare tilbage på sådan en udmelding.. smiley

    Torben : Det er Sønderborg kommune.. Ulkebøl skole!!


  • #4   2. jun 2009 smiley !!!!!!!!!!!!!!

    Sådan noget svineri.. Magen til inkompetent lærer skal man da lede længe efter ...
    Er det taget op med skolen ?


  • #5   2. jun 2009 Aiiiii søde sikke noget altså... der burde bestemt ha været handlet anderleedes. Men mon ikke din far nok liiiige skal få klaret den sag, håber jeg sgu. Håber virkelig oz din lillebror klare den.

  • #6   2. jun 2009 Stine : Som sagt tager min far derud igen imorgen da han havde min farmor med idag og de skulle bare hente Mikkel og så op til min farfar på hospitalet..
    Men imorgen når min far kommer derud falder der brænde ned..
    Tror virkelig både Mikkel's lære og skoleinspektør har pjækket meget under deres uddannelse som lære, fordi nogen sans for pædagogik ejer de hvertfald ikk !!!!!!!!!!!!!


  • #7   2. jun 2009 Christina : Tak søde, og jo tror nok liiiiiig min far ordner det imorgen smiley ...
    Er mere nervøs på for min bror... Han er en person som tænker meget over ALT.. Og det her glemmer han ikke lige foreløbig.. smiley


  • #8   2. jun 2009 Nå det overså jeg lige..

    Jamen det er da SÅ synd at sige sådan noget til et lille forsvarsløst barn.. Det fatter jeg slet ikke...
    Godt at der bliver gjort noget.


  • #9   2. jun 2009 Stine : Ja nemlig..
    Og de sidder sammen 2 og 2, og min lillebror er den sidste ved hans bord der fik papiret og de sidder helt forrest i klassen...
    Og de 6 elever bag min lillebror havde sagt til både læreren og min far som jo lige kort var inde på skolen idag at de havde set der stod SØD, så det må jo være blevet ændret derefter...
    - Men selvom de har sagt de har set der stod SØD tror inspektøren stadig på læreren, fordi de er jo bare børn, de siger jo bare hvad de tror er det rigtige at sige... Seriøst, det er en chokkende udtalelse og komme med!! Helt ærligt!!! ...
    - Og forstår ikk hvorfor de er sådan, fordi min lillebror er sådan en der altid har lavet lektier og der er aldrig nogen problemer med ham, så fatter ikk hvorfor de pludseligt skal køre sådan en hetz mod den stakkels lille fyr...


  • #10   3. jun 2009 Håber vi får en opdatering om hvad der er sket.. er stadigvæk SÅ målløs...

  • #11   3. jun 2009 Toben : Ja, håber min far bliver så tosset, og at han spiller med alle hans trumpf kort smiley ...

    Sonne : Jo selvfølgelig skal nok opdatere når jeg har talt med dem...


  • #12   3. jun 2009 Trine - det er jeg glad for... gud hvor var jeg blevet tosset, hvis det havde været min lillebror.. han er godt nok 16 nu, men han havde os haft hele familiens opbakning...

  • #13   3. jun 2009 De lærere skal være glad for at det ikke var mit barn de havde talt sådan til.

  • #14   3. jun 2009 Ligegyldigt hvad der stod er det IKKE iorden at en lærer siger sådan.. og at inspektøren gav læreren ret, siger mere om hvor inkompetent han er end noget andet.. håber der en af dagene er sendt fyrseddek afsted

  • #15   3. jun 2009 Jane : De fortryder nok også idag når min far kommer at de har snakket sådan til ham.. Men det ændre stadig ikk noget..

    Fru : Jamen du har helt ret.. Håber virkelig osse der kommer en fyreseddel.. Synes det er SÅ ondt det hun har gjort og at inspektøren holder med, det er forfærdeligt... Føj for nogle mennesker...


  • #16   3. jun 2009 NØØØJ Jeg var også blevet GAL! sådan noget siger man bare IKKE og det burde de da vide som VOKSNE, hvilket hans lærer da absoult ikke har opført sig som!!!! Er det Ulkebøl skole??????

  • #17   3. jun 2009 Louise : Lige præcis..
    Det er SÅ uforsvarligt det hun har gjort!!
    Ja det er Ulkebøl skole.. smiley


  • #18   3. jun 2009 Det lyder da til den skole skal lukkes, hvis den kan genkendes af andre?
    Lyder ikk til de har særlig godt rygte...


  • #19   3. jun 2009 Sonne : Det har den heller ikke.. Tværtimod!! ...
    Der er også flere elever fra min lillebrors klasse som er flyttet skole udelukkende pga toiletforholdene, og ham ispektøren og bestyrelsen er bare IKKE til at rokke med...
    - Og så kan jeg sige at min far går og venter på kl bliver 13.45 så min brors klasse har fri så han kan komme hen og snakke med den åndsavge lærer...


  • #20   3. jun 2009 Det lyder rent ud sagt som en rigtig lorte skole... helt ærligt... jeg håber på det bedste for din lillebror... i værste tilfælde må an jo over på en anden skole?

  • #21   3. jun 2009 dybbølskolen er vist rigtig god har jeg hørt =O)

  • #22   3. jun 2009 Sonne : Ja, tror jeg også han er indstillet på og ville.. Men ved det ikke..

    Renate : Ja det har jeg også smiley .. Har selv gået på Sønderskov, var jeg også super glad for


  • #23   3. jun 2009 *****UPDATE*****

    Hej hej..
    Ville bare lige fortælle at min far jo som sagt tog ud på min lillebrors skole idag, men da han kom var inspektøren på vej ud af døren til et møde, så han bedte min far ringe imorgen, selvom han ikk kunne se hvad de skulle snakke om.. IDIOT..
    - Men hvis han ikk er der imorgen ringer min far til en mand nede på kommunen og brokker sig over skolen...


  • #24   4. jun 2009 Håber i hvert fald din far giver den gas, og ikk giver op....

Kommentér på:
Argh altså...

Annonce