At bo hos familien kan være hård {{forumTopicSubject}}
Åh ja..... det har er noget af en læng historie, men jeg skulle bare ud med den.....
Nu har jeg det sidste års tid boet sammen med min Far, stedmor og deres 3 (I en lang periode 4) plejebørn..... GISP.... Jeg bryder mig normalt ikke om denne side af min familie da jeg syntes de er for kontrolerende og dominerende (Speciel min stedmor) Men realiteten er at jeg ikke kunne klare mig selv økonomisk og jeg manglede nogle der ville aflaste mig lidt engang i mellem fra min søn.....
Det er gået meget op og ned både med sur råben men også gode samtaler, men nu er grænsen ved at være nået.... i Febuar blev jeg gravid igen og sammen med min kæreste blev trængen til at flytte og skabe vores ejet liv meget stor.... Min stedmor er i midlertidig blevet mere og mere emsig og kontrolerende specielt over for min søn.... Det sidste hun har fundet på er at min søn på 3 ikke må græde for det gør storer drenge jo ikke..... MIN SØN ER 3 ÅR...... Han er ikke sådan en der slår og sparker.... Er der noget der går ham på begynder han at græde, og det vil jeg da ærligtalt heller af end at han er en rod..... Jeg blev så ked af det da hun næsten skældte mig ud fordi han græd og som om det var mig der var noget galt med... Jeg fik ringet til min kæreste og sagde til ham at jeg ville flytte med det samme.... om aftenen ringede han så tilbage og sagde at han muligvis havde skaffet os en lejlighed langt væk fra min stedmor... Min mor og stedfar her imidlertidigt købt hus i samme område og skal i dag ud og kigge på den lejlighed til os og godkeder de den kan vi flytte om 14 dage.... Jeg er så glad og jeg går bare og håber så inderligt at den lejlighed er som den skal være, For skal bare væk for ikke at ødelægge min søn helt...
Jeg glæder mig bare til at komme hjem.... for her er der intet der forbindes med et hjem.... ude godt men jeg glæder mig til at komme hjem.
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 4 Svar: 16
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
ikke faren og stedmoderen
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Forstår til gengæld ikke at du poster det på baboom også. Der kan man ikke andet end at blive i dårligt humør af deres svar
jun 2008
Nej det er sku ikke nemt med alle de forældre.... Nu kan du se min søn og hans bedste forældre.... mine forældre er skildt og gift igen... Hans rigtige fars forældre er skildt og gift igen... Han kæreste ved jeg ikke så meget om da vi ikke ser dem og så er der min kæreste hvis forældre er skildt og faren gift igen.... Det er over 11 bedsteforældre.... det er meget vildt at tænke på.....
Men ja det er min mor der skal ud og kigge på lejligheden... Min stedmor og far fåer intet af vide før jeg er helt sikker på at vi får den.
jun 2008
Ja jeg ved det.... glemmer altid at alt hvad man sætter op derinde bliver kun mødt negativt.... Glemmer det hvergang og det ender altid med at jeg sletter dem inden for lang tid for gider ikke hører på det.... men hva sådan er det når man iokke tænker sig om.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
jun 2008
At bo hos familien kan være hård