{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Glæden er væk... {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at kæresten og jeg har haft de vildeste op og nedture siden jeg blev gravid, og jeg orker det ærligtalt ikke mere. Efter hans synsvinkel er det kun mig det er galt med, ved godt jeg ændre mig, men det er jo ligesom en del af processen. Hormonsvingningerne er osse ved og ha lagt sig, så føler mig igen, som jeg var før jeg blev gravid.
Igår blev han skide sur fordi jeg sagde min mening, hvilket jeg så konfronterede ham med, hvilket bare resulterede i at han sad og grinede af mig, blev så rasende at jeg bare rystede over det hele. Ida fr jeg så o vide at han ikke orker min indgangs vinkel til at jeg ringede ham op og sagde at ejendomsmægleren godt ku glemme og komme forbi på osdag, fordi kontrakten er udløbet for en mdr tid siden...

Aner ikke hva jeg vil med det her indkæg, er bare så træt af at det skal køre sådan, og det går ud over den lille i maven, som laver en masse ballade når det køre sådan. Ønsker ikke det skal være sådan, det skaal være en glædes tid, de næste mange mdr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæden er væk...
Kommentér på:
Glæden er væk...

Annonce