{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hvad siger man til det ? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder med en lidt grim følelse i kroppen.
Vi skal til bryllup her i denne måned i udlandet, kærestens far ringer så igår og fortæller at jeg skal have tøj på der svarer til mænd i jakkesæt, dereftr spørger han så hvad jeg havde tænkt på ... jeg fortæller ham så at jeg ville tage en kjole på jeg havde fået af dem - en kjole hvor der skal man også skal bruge leggins, og der er lidt glimmer på - rigtig flot ... så begynder han satme at snakke om at de har udsalg og vi kunne køre derind i morgen og se om der var noget til mig osv, og hvis vi ikke havde råd til det kunne vi nok finde ud af det - til sidst slutter han af med at " når vi kom 4, skulle den ene jo ikke skille sig ud"

Allerførst så synes JEG at den kjole jeg har egner sig til et bryllup ingen tvivl om det - udover det så synes jeg han går over stregen når han begynder at blande sig i mit tøjvalg, jeg føler de er flove over mig, siden han ringer på den måde.
Jeg sagde nej til udsalget i morgen, vi får gæster - men hey så kunne vi da gøre det i næste uge mente han.

Derudover skal vi over og spise middag i næste uge hvor vi skal snakke om TØJET!!!!!!!!!!!!!!
altså helt ærligt, DET ER ET BRYLLUP.
Det er hans søn der skal giftes, men jeg bliver sgu sur når han blander sig i mit tøj, og vi så skal til middag og snakke om tøjet - jeg er sgu bange for at jeg koger over til middagen hvis han begynder igen.

Min kæreste har sagt at jeg bare skal tage den på, og så skal han nok bakke mig op, men jeg føler jo at de er flove over mig, og jeg har sgu ikke råd til at gå ud og købe en gallekjole eller hvad han forventer :S

Det er ikke første gang han blander sig, sidste gang vi skulle til konfirmation havde kæresten taget et par cowboybukser på og en pæn skjorte - han kunne ikke passe sit gamle jakkesæt - og der fik han da lige så hatten passede, sådan noget tøj kunne man i hvert fald ikke møde op i, amen hvor herre bevares!

Jeg skulle lige have luft - jeg koger indvendig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad siger man til det ?
  • #1   6. aug 2009 Ja jeg kan da godt forstå du blir tosset, det skal han da overhovedet ikke bestemme. Jeg sys bare du skal tage din fine kjole på og så sige at du er mest tilpas i den. Det er der jo ikke rigtig noget modargument for!

Derudover, sys jeg måske egentlig det er meget sødt af ham at tilbyde at betale for den, men ja.. Det en lidt svær situation i hvert falde.

Gør hvad du selv finder dig mest tilpas med, det havde jeg jort. Og hvis de så er flove over dig så er det jo deres problem. Det vigtigste er at din mand er stolt af idg:-)

• #2   6. aug 2009 Jeg ville oss sige du skal ta det på du føler dig bedst tilpas i.. Det lyder da slet ikk tosset med den kjole du har, så den skal du da bare ha på.. Jeg er da oss til tider lidt flov over min svigermors tøjvalg, men det må da være hendes problem.. Bare du har det godt i din kjole så er det hovedsagen.. Og din kæreste sys jo oss om den.. smiley

• #3   6. aug 2009 Line H- Jeg synes absolut ikke det er sødt at han tilbyder at betale, når jeg har sagt til ham at jeg har en kjole at tage på- så er det kun fordi det ikke lige passer dem.

Men jeg tager også kjolen på - synes bare ikke den samtale var så hyggelig og kan lige forstille mig hvordan middagen bliver.

• #4   6. aug 2009 Nej det selvf. rigtigt nok.
    Det da os super ubehageligt at han skal bestemme hvad du skal tage på. dumme mand!

• #5   6. aug 2009 sådan nogen svogerforældre havde jeg engang !
    jeg er bukse menneske og de blev bare ved med at købe kjoler og give mig gavekort til fine butikker GRRRRRR...
    jeg sagde altid nej og byttede altid kjolerne til bukser hehe
    nu idag er de ikke mine svigerforældre mere men farmor og farfar til min datter og tro mig hun får bare kjoler og mærketøj konstant... smiley

• #6   6. aug 2009 jeg syntes helt sikkert du skal tage din kjole på... han ska da ikk bestemme hva tøj du skal have på.. dejligt din kæreste støtter dig smiley

• #7   6. aug 2009 ej det er da noget underligt noget ? .. nå jeg havde sadt et smil på læben og valgt en meget dyr kjole + sko. så kunne han få lov at betale ..

Kommentér på:
Hvad siger man til det ?

Annonce