{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Ej hvor irriterende.. (kommunen) {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og grublet for idag hvor Noah skal i gæste dagpleje....
Jeg havde ellers haft planer om at holde ham hjemme, da han kun lige er startet i dagpleje for et par mdr siden, og han har haft meget fri....
Men idag var jeg tvunget da jeg skulle til en samtale på kommunen...

Jeg bliver så her for 5 min siden ringet op af en der oppe fra at den samtale jeg har skal aflyses da hende jeg skal snakke meder syg...

Det vil sige jeg kunne ha holdt min lille trold hjemme i stedet for han skal være i dagpleje med nye børn, og en ny dagplejer....

Havde aftalt med hende at jeg skulle skrive når jeg ca hentede ham, så nu kan jeg sidde og vente til klokken er 12, for jeg kan gå op og hente ham, for de er gået på tur....

Har så samtidig skrevet til hende at jeg lige så godt kan holde ham hjemme til jeg høre andet...

Er abre rigtig ærgelig over de først ringer der, for havde hun ringet bare en halv time tidligere kunne jeg ha holdt ham hjemme.... Øv bøv altså...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ej hvor irriterende.. (kommunen)
  • #1   10. aug 2009 Ejj hvor er det da bare surt smiley
    Det er så typisk en kommune sådan noget . Grr .
    Har du så taget fri fra arbejde eller ?

• #2   10. aug 2009 Jeg går stadigvæk hjemme, det er derfor jeg skal til samtale.....

Og ja, det er da totalt typisk kommunen.. er bare ærgelig over han skulle afsted så... men hun skrev lige at han leger godt, og blev slet ikk ked af det da jeg gik derfra.... så det var jo en god trøst....

Venter bare på tiden går, og nøj hvor går den langsomt når man bare venter og venter....

• #3   10. aug 2009 Nåe okay smiley
    Det var da altid dejligt at hører . Men kan godt forstå du venter på tiden går , så du kan hente din lille trold smiley

• #4   10. aug 2009 Jaaa.. bliver bare mere og mere irriteret over jeg har afleveret ham for ingen ting.....

• Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #5   10. aug 2009 KAn godt forstå det er træls for dig. Men det er jo en arbejdsplads som alle andre.

Du er nok ikke den eneste der skulle havde været til samtale idag. Og da de har flextid til kl 9 er det svært at melde ud at denne medarbejder er syg. Skal jo lige finde din sag m.m frem.

Men du skal da være glad for de overhovdet har ringet til dig og meldt det. Kan huske min kæreste engang skulle til møde der oppe. mødte hun og (30km) og så kunne hun køre hjem igen. Hun var syg

• #6   10. aug 2009 Michael - er som sagt også glad nok for de ringer og melder det, men bare irriteret over de først gør det så sent, netop fordi jeg har et barn, der skal i gæste dagpleje allerede, kort tid efter dagpleje start... han har været meget syg, og derfor ikke været i dagpleje ret meget, plus vi lige har haft ferie, så for hans skyld, og for ikk han skal forvirres alt for meget ville jeg helst ha haft ham hjemme....

Det er da også skide irriterende for din kæreste at skulle køre så langt for ingen ting....

• Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #7   10. aug 2009 Ja kan godt forstå dig. Og især med den lille..

• #8   10. aug 2009 Michael - det er faktisk mest på hans vegne jeg er irriteret smiley

Kommentér på:
Ej hvor irriterende.. (kommunen)

Annonce