19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Ej hvor irriterende.. (kommunen) {{forumTopicSubject}}
Jeg har gået og grublet for idag hvor Noah skal i gæste dagpleje....
Jeg havde ellers haft planer om at holde ham hjemme, da han kun lige er startet i dagpleje for et par mdr siden, og han har haft meget fri....
Men idag var jeg tvunget da jeg skulle til en samtale på kommunen...
Jeg bliver så her for 5 min siden ringet op af en der oppe fra at den samtale jeg har skal aflyses da hende jeg skal snakke meder syg...
Det vil sige jeg kunne ha holdt min lille trold hjemme i stedet for han skal være i dagpleje med nye børn, og en ny dagplejer....
Havde aftalt med hende at jeg skulle skrive når jeg ca hentede ham, så nu kan jeg sidde og vente til klokken er 12, for jeg kan gå op og hente ham, for de er gået på tur....
Har så samtidig skrevet til hende at jeg lige så godt kan holde ham hjemme til jeg høre andet...
Er abre rigtig ærgelig over de først ringer der, for havde hun ringet bare en halv time tidligere kunne jeg ha holdt ham hjemme.... Øv bøv altså...
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
Det er så typisk en kommune sådan noget . Grr .
Har du så taget fri fra arbejde eller ?
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Og ja, det er da totalt typisk kommunen.. er bare ærgelig over han skulle afsted så... men hun skrev lige at han leger godt, og blev slet ikk ked af det da jeg gik derfra.... så det var jo en god trøst....
Venter bare på tiden går, og nøj hvor går den langsomt når man bare venter og venter....
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
Det var da altid dejligt at hører . Men kan godt forstå du venter på tiden går , så du kan hente din lille trold
mar 2008
mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
Du er nok ikke den eneste der skulle havde været til samtale idag. Og da de har flextid til kl 9 er det svært at melde ud at denne medarbejder er syg. Skal jo lige finde din sag m.m frem.
Men du skal da være glad for de overhovdet har ringet til dig og meldt det. Kan huske min kæreste engang skulle til møde der oppe. mødte hun og (30km) og så kunne hun køre hjem igen. Hun var syg
mar 2008
Det er da også skide irriterende for din kæreste at skulle køre så langt for ingen ting....
mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
mar 2008
Ej hvor irriterende.. (kommunen)