Hovede & krop kan ikke mere ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
et sjældent trist og træls indlæg herfra.. OG DET BLIVER LANGT !!!
Jeg er bare så træt af alt ting . alt og alle !
Jeg skammer mig over at skulle sidde her og lukke lort ud, men jeg vil ud med det nu !
Angående min graviditet . Som nogen måske har læst så skal jeg til x-tra skanning på tirsdag da jeg sidst var til kontrold skanning var Malik's hjerne større end hans hovede, hvilket betyder at jeg kan ricikere og skal føde ham på tirsdag hvis det ikke er blevet bedre, jeg har fået bækkenløsning som gør så ondt hele tiden. jeg har den sidste 1 til 1½ haft problemer med søvn fordi at mine ben kramper hele tiden om natten. jeg har sure opstød hele tiden ingen ting hjælper..
Udover det har jeg en familie som skulle have købt en hvalp og trak i land, hvor jeg valgte og beholde det dep. som de havde betalt.. hvor de nu hele tiden skriver til mig og sviner mig til. Jeg har udover alt det en sag kørende med et forsikrings selvskab, angående en ulykke der tog alvorligt på mig for 7år siden . jeg brækkede ryggen, fik grimme ar, brækket en arm, var ikke i skole mere end 1½- 2 timer hverdag i 1 helt år. fordi jeg ikke kunne sidde op så længe og koncentrere mig mere .. min mor havde mig i bad osv. kunne ingen ting selv. og det skal jeg have min erstaning for nu, gik til psykolog dengang.. og egentlig havde jeg glemt detaljerne om ulykken osv. men nu hvor den sag køre skal jeg jo kunne hsuke alt igen´. og efter jeg har været ved advokat og forklaret hvad jeg skulle forklare er det dukket op i mig igen, har marreridt om det, og ikke nok med det så skal jeg fanme til psykiater nu fordi min advokat, og mine forældre mener det stadig sidder i mig, og jeg har psykiske men af det.. det er sq ikke sjovt oveni den her graviditet .
og ikke nok med det, jeg har været sløj hele dagen, så mine forældre (som vi bor sammen med) haft lærke det meste af dagen, og når jeg har jaft overskud og lyst har jeg selvf. taget mig af hende, men hun har bare været så ondt ved mig hele dagen, slået mig, sparket mig, revet i mig. ikke ville op til mig. ikke høre efter når jeg har sagt nej osv.. det gør mig sq da osse ked af det, min pige som altid vil være ved mor... hun har kun villet være sammen med morfar og hygget med ham...
syntes livet, og alt ting er så uretfærdigt idag.. jeg trænger til og koble fra, trænger til jeg ikke skal tænke på dit og dat..
Grunden til jeg skriver her er at jeg er dårlig, kæresten er dårlig og hvis jeg prøver og snakke med ham om tingene, går det den forkerte vej og vi blir uvenner...
han forstår ikke jeg er hys, og tænker på så manbge ting.,. jeg har den sidste 14dages tid bare været så ked og nede. siden jeg var ved advokat og refere alt..
Jeg kan ikke glemme detaljerne igen .. Jeg har erligtalt fået nok . ikke engang min lille prinsesse gøår mig glad idag ..
jeg har dårlig samvittighed over at JEG skal sidde her og brokke brokke mig. men det er altså min eneste mulighed, da jeg ved at hvis jeg prøver og snakke med mine forældre om det så vil de blive ligeså kede af det som jeg ! og jeg gider ikke være uvenner med Kim over det
i behøver ikke svare, jeg ville bare af med det hele idag !
hilsen lykke som er 31+0 nu !
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Sender en masse positiv energi og 100000 kæmpe kram til dig.
Har du brug for lukke mere ud, er du velkommen til og sende en pb, det er altid godt med en der vil lytte.
Knus Maria
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
og mange tak, det var skønt og komme af med. ja, jeg ved man skal af med det også derfor jeg gjorde det..
og ikke nok med alt det så kan jeg ikke komme af med den hvalp, det plager mig osse, for jeg har ikke lyst til og stå med ny baby og 2 voksne hunde og 1 hvalp samt en datter på 1 ½ år
apr 2009
mar 2008
Men jeg håber og tror på at det er den, for overlægen sagde 50% chance for den var og 50%for den ikke var ...
mar 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Og håber virkelig at det snart løser sig for dig/jer. Sender dig en masse tanker men håb og gode enerigier til dig...
apr 2009
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Kan virkelig godt forstå du ikke kan lade være med og tænke på scanningen på tirsdag, men men men, hvorfor skulle det ikke have ændret sig?
Kender alt til der der med ikke og kan snakke om det med sin kæreste.. Sådan er det heller ikke her i huset, for Christian forstår det ikke!
Sender dig lige en kæmpe trøste-god bedring krammer!
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men hvalpen skal der jo nok komme køber til... Og dem der ringer og skaber sig skulle da have tænkt sig om og ikke været sprunget fra netop derfor man lægger depositum det burde de da vide ingen de lagde penge
Er ked af at høre om den ulykke og ked af den tærer så meget på dig men forhåbentlig kommer der en afgørelse i sagen snart som kan gøre du får lagt låg på og kan komme videre med dit liv men hvor er det bare uretfærdigt at det hele skal tages op igen :S Netop frygten for at man skal mindes om en masse ting er også det der gør at jeg er i tvivl om jeg vil gå videre med alt det der skete omkring sigrid da hun blev født for tvivler på jeg er stærk nok til at klare det hele resumeret op endnu engang.
Mht til Malik så kan jegi kke garanteret dig det ser bedre ud men jeg sender de bedste tanker og krydser alt for at alt ser fint ud...
Og hvis du vil snakke er jeg på msn og her så du skriver bare søde
Masser af knus herfra
mar 2008
Louise - føler sq osse at alt er lort og lagkage !.. men jeg tror selv på det har ændret sig, men man kan alligevel ikke lade være og tænke ..
NANA - ja, jeg ved jeg nok skal komme af med havlpen, men det er bare svært og se lyst på noget som helst pt. - ja, jeg brugte osse 1år på og finde ud af om min erstatning avr det værd, og må ærligt indrømme at ligenu er jeg ligeglad med de penge. bare jeg slap for og tænke på den forbandede ulykke..
Allesammen tak for krammer, energi osv. det varmer mig virkelig .. og skønt i gad læse indlægget
mar 2008
sep 2008
Ja penge er bestemt ikke alt her i verden gid det var så let :S
mar 2008
jaaa, og tak nana du er nu altiiiid så sød :')
sep 2008
Du skriver bare hvis der er noget du vil sludre om også hvis du bare vil lukke en masse ud og bare har brug for at jeg lytter
sep 2008
mar 2008
Nana - ligesom mig. kan folk ikke li' mig kan de sq bare smutte
ååh, det hjalp lidt på humøret og komme af med det ..
sep 2008
mar 2008
sep 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Hovede & krop kan ikke mere !