{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Hovede & krop kan ikke mere ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

et sjældent trist og træls indlæg herfra.. OG DET BLIVER LANGT !!!

Jeg er bare så træt af alt ting . alt og alle !
Jeg skammer mig over at skulle sidde her og lukke lort ud, men jeg vil ud med det nu !

Angående min graviditet . Som nogen måske har læst så skal jeg til x-tra skanning på tirsdag da jeg sidst var til kontrold skanning var Malik's hjerne større end hans hovede, hvilket betyder at jeg kan ricikere og skal føde ham på tirsdag hvis det ikke er blevet bedre, jeg har fået bækkenløsning som gør så ondt hele tiden. jeg har den sidste 1 til 1½ haft problemer med søvn fordi at mine ben kramper hele tiden om natten. jeg har sure opstød hele tiden ingen ting hjælper..

Udover det har jeg en familie som skulle have købt en hvalp og trak i land, hvor jeg valgte og beholde det dep. som de havde betalt.. hvor de nu hele tiden skriver til mig og sviner mig til. Jeg har udover alt det en sag kørende med et forsikrings selvskab, angående en ulykke der tog alvorligt på mig for 7år siden . jeg brækkede ryggen, fik grimme ar, brækket en arm, var ikke i skole mere end 1½- 2 timer hverdag i 1 helt år. fordi jeg ikke kunne sidde op så længe og koncentrere mig mere .. min mor havde mig i bad osv. kunne ingen ting selv. og det skal jeg have min erstaning for nu, gik til psykolog dengang.. og egentlig havde jeg glemt detaljerne om ulykken osv. men nu hvor den sag køre skal jeg jo kunne hsuke alt igen´. og efter jeg har været ved advokat og forklaret hvad jeg skulle forklare er det dukket op i mig igen, har marreridt om det, og ikke nok med det så skal jeg fanme til psykiater nu fordi min advokat, og mine forældre mener det stadig sidder i mig, og jeg har psykiske men af det.. det er sq ikke sjovt oveni den her graviditet .
og ikke nok med det, jeg har været sløj hele dagen, så mine forældre (som vi bor sammen med) haft lærke det meste af dagen, og når jeg har jaft overskud og lyst har jeg selvf. taget mig af hende, men hun har bare været så ondt ved mig hele dagen, slået mig, sparket mig, revet i mig. ikke ville op til mig. ikke høre efter når jeg har sagt nej osv.. det gør mig sq da osse ked af det, min pige som altid vil være ved mor... hun har kun villet være sammen med morfar og hygget med ham...
syntes livet, og alt ting er så uretfærdigt idag.. jeg trænger til og koble fra, trænger til jeg ikke skal tænke på dit og dat..

Grunden til jeg skriver her er at jeg er dårlig, kæresten er dårlig og hvis jeg prøver og snakke med ham om tingene, går det den forkerte vej og vi blir uvenner...
han forstår ikke jeg er hys, og tænker på så manbge ting.,. jeg har den sidste 14dages tid bare været så ked og nede. siden jeg var ved advokat og refere alt..
Jeg kan ikke glemme detaljerne igen .. Jeg har erligtalt fået nok . ikke engang min lille prinsesse gøår mig glad idag ..
jeg har dårlig samvittighed over at JEG skal sidde her og brokke brokke mig. men det er altså min eneste mulighed, da jeg ved at hvis jeg prøver og snakke med mine forældre om det så vil de blive ligeså kede af det som jeg ! og jeg gider ikke være uvenner med Kim over det

i behøver ikke svare, jeg ville bare af med det hele idag !

hilsen lykke som er 31+0 nu !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovede & krop kan ikke mere !
Kommentér på:
Hovede & krop kan ikke mere !

Annonce