{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Været i Retten i dag... {{forumTopicSubject}}

Oprettede et indlæg for godt og vel 3 mdr siden, om at min kæreste var blevet afpresset med penge og truet på livet, og så har vi endelig været i retten i dag, og det gik rigtig godt, var godt nok meget nervøs og min mave var ved og vende sig flere gange... Og da jeg endelig var blevet færdig med og blive afhørt så gik mig og min kæreste, så fortæller han mig at manden som havde truet ham havde undskyldt overfor ham og givet ham hånden og sagt han ingenting kunne huske fordi han havde haft glemt og tage sin medicin (han lider meget stærkt af ADHD) og han overhovedte ikke ønskede og gøre nogen af os ondt?...

Nej jeg blev altså sur og irreteret, for han ka da ikke bare tro at hvis han ikke kan "huske" det så det bare helt fint igen... ihh altså... vi blev ikke og hørte hvilken dom han fik fordi jeg var så nervøs over at side derinde, men tror vist nok vi får et brev tilsendt?...

Sku bare lige ud med det, da dte bare er dejligt at det er overstået... (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Været i Retten i dag...
  • #1   7. sep 2009 Kan godt huske dit indlæg , må være dejligt endelig at få lagt låg på det kapitel. Syntes det er fint han undskylder hvad han har gjort, men den med at man ikke kan huske noget syntes jeg nu også tit bliver brugt som en dårlig undskyldning, når man ikke lige ved hvad man ellers skal sige.

Kommentér på:
Været i Retten i dag...

Annonce