2. apr 2008 Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Død og begravelse {{forumTopicSubject}}
Hej tøser.
Har lige fået den sørgelig besked at min tante er død igår aftens, hun har været syg i et stykke tid nu, men det så ellers ud til at hun sku komme hjem, men det nåede hun desværre ikke. Er ret meget ved siden af mig selv idag, og sønnen har været vågen ret længe i nat men sover nu, men ved ikke helt hvordan jeg skal opføre mig når han er oppe. Jeg blev selv rigtig ked da jeg fik det af vide og græd, og det ku han jo ikke rigtig forstå. Nogen der har nogen gode råd?
Ang. begravelsen , hvad skriver man så på den krans hun skal have? Har ikke haft så meget kontakt til hende efter min morbror døde for 4år siden, men vi har da haft nogen rigtig hyggelige timer sammen, hvad kan man skrive?
Håber på at få lidt råd her, og det er rigtig rart at få snaket lidt om det.
R.I.P Linda
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
Men til kransen kunne der jo stå noget med "du vil altid være i vores hjerter" el. "Drøm sødt" el. "Vi vil altid elske dig"..
Her er ihvertfald lidt, du måske kan bruge...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Jeg ville nok bare sige dte som det er selvom han måske ikke rigtig forstå det...
Jeg ville sige at tante er død og kommet i himmlen og derfor er mor ked..
hvad man lige skriver på krænse og blemster er jeg heller ikke så god til..
Har da ider men synes ikke de er gode..
Hvil i fred
God rejse
Farvel og sov godt
Tak for alt...
Føler i øvrigtig meget med dig, min morfar døde sidste onsdag efter længer tids sygdom, men det er aldrig sjov at miste...
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
Det er så forfærdeligt at miste dem man holder af. Fik selv besked om i går at min mormor går bort inden for de næste par døgn.
Hvad angår kransen er der rigtig mange ting man kan skrive på båndet. Feks. En sidste hilsen, hvil i fred, elsket og savnet. Men blomster handleren kan også hjælpe dig.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
så er du ihvertfald på den sikre side
Død og begravelse