23. apr 2008 Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
hva gør man lige???? {{forumTopicSubject}}
ja min datter er holdt op med at sove igennem om natten hun vågner første gang kl 1, får hende til at sove igen. så vågner hun mellem 3 og 4 og vil have mad ( hun får en flaske med 270 ml nan 2 inden hun gå til ro om aften), falder så i søvn igen... vågner kl 6, tager hende op og med ind i sengen og så falder hun i søvn igen
jeg aner ikk hva jeg skal gøre... for det er mig der er opppe hver gang om natten og jeg kan ikk få lov til at sove ret meget om dagen, kun når hun sover til middag og det er ik ret længe af gangen hun gør kæresten er ikk til ret meget hjælp.. da han altid smider hende over til mig når hun ikk vil sidde stille....
har osse et andet problem og det er at hun slår og slår med sit legetøj... jeg har prøvet og sige bestemt nej, men så griner hun bare og gør det igen... det er ved at være ret irrerterende og det gør ski osse mega ondt....
håber der er nogen der kan hjælpe...
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
jul 2008
jul 2008
apr 2008
hun får aftensmad omkring 7 og så en time efter hun sin flaske da hun ikk spiser ret meget til aftensmad..
hvis vi tager noget fra hende som hun leger med, stopper hun ikk med at græde/skrige før hun får det igen
jeg plejer osse at sige til hende at jeg er lige inde ved siden, men hun vil stadig op....
det har ikk været noget problem før nu og hun har sovet på eget værelse siden juni mdr...
det er mega irreterende og skal stå med det hele selv... for han "hører" hende ik om natten siger han.....men hvem kan ikk høre sit barn græde?
det er osse mig der skal putte hende, for det han åbenbart ikk
hun blir 10 mdr her på tirsdag.... hvis natalie vågner og jeg går ind til hende og ligger hende ned og gir hende sutten, siger godnat og går bliver hun helt ulykkelig og stopper ikk før hun bliver taget op...
hun får aldrig lov at ligge med flasken alene...
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
- Lige nøjagtig som du beskriver det der, er sådan Victoria også er.. Lige undtagen det med legetøjet..
Victoria har siden juni/juli sovet på eget værelse, hele natten igennem, men nu er hun begyndt og vågne om natten.. Og her er det også kun mig der hører hende.. Så nu har vi prøvet et forsøg, og det er, at sætte hendes seng ind til os, for og se om det hjælper..
apr 2008
jeg er snart ved at gå ud af mit gode skin, for det er hårdt og skal op så mange gange og natten og om morgen når hun så vågner efter at have sovet med os.. siger kæresten åhhhh jeg er så træt kan du ikk lige tage hende... grrr jo da, jeg har da heller ikk sovet det meste af natten... jeg er selv møghammerende træt og kunne da godt bruge et par timer... men det kan jeg ikk få fordi han mener at han skal sove....
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
- Jamen når hun sover middagslur, tror du så ikke det hjælper og tage hende med ind i jeres seng, og så kan du sove sammen med hende.. Måske sover hun det længere når du ligger ved siden af..
Det er heller ikke ret tit Victoria vil sove videre, uden og komme ned i vores seng om natten.. Vi har så dog ikke prøvet efter sengen står hos os endnu, da vi satte den ind i forgårs..
apr 2008
Tania mor til Nynne&Tilde : nej det er vi ikk... det er kun engang imellem vi har travlt....
apr 2008
apr 2008
det kan være at jeg skulle prøve og bare give hende vand når hun vågner om natten
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
hva gør man lige????