{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

hva gør man lige???? {{forumTopicSubject}}

ja min datter er holdt op med at sove igennem om natten smiley hun vågner første gang kl 1, får hende til at sove igen. så vågner hun mellem 3 og 4 og vil have mad ( hun får en flaske med 270 ml nan 2 inden hun gå til ro om aften), falder så i søvn igen... vågner kl 6, tager hende op og med ind i sengen og så falder hun i søvn igen smiley

jeg aner ikk hva jeg skal gøre... for det er mig der er opppe hver gang om natten og jeg kan ikk få lov til at sove ret meget om dagen, kun når hun sover til middag og det er ik ret længe af gangen hun gør smiley kæresten er ikk til ret meget hjælp.. da han altid smider hende over til mig når hun ikk vil sidde stille....

har osse et andet problem og det er at hun slår og slår med sit legetøj... jeg har prøvet og sige bestemt nej, men så griner hun bare og gør det igen... det er ved at være ret irrerterende og det gør ski osse mega ondt....

håber der er nogen der kan hjælpe...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva gør man lige????
  • #1   16. okt 2009 det skal lige siges at hun har sovet igennem siden hun var 3 uger....

  • #2   16. okt 2009 Vores søn er 3½ år og han vågner stadigvæk 3/4 gange om natten (mega hårdt) og her hjemme er det også kun mig der står med alt og jeg mere alt han laver absolut ingen ting her hjemme han kunne ikke en gang drømme om at børstetænder eller putte. det med at slå med tingene tror jeg er en periode som kommer og går for det har alle mine 3 gjort. men vi har så gjort det at vi har taget legettøjet som de har slået med og givet dem en blød ting som de ikke kunne slå med uden det gjorde noget,håber du kan bruge lidt af det.

  • #3   16. okt 2009 Kan være hun lige magler lidt tryghed og så lige skal mærke at du stadig er der. har du prøvet med en ordentlig portion grød eller vælling inden du putter hende. for at da meget hun spiser om natten

  • #5   16. okt 2009 jeg fik af vide af min sp at jeg skulle stoppe med at amme om natten da han var 10 mdr og tilbyde ham vand for så fandt de hurtigt ud af at det gad de ski ikke drikke og sover så bare igennem istedet for nogle virker det for andre ikke her gjorde det bestemt ikke


  • #7   16. okt 2009 ja det er rimelig meget hun spiser om natten osse... jeg har overvejet det med vælling... men har prøvet og tilbyde hende det da hun var 4 mdr og hun ville ikk have det... men det kan være at det har ændret sig????
    hun får aftensmad omkring 7 og så en time efter hun sin flaske da hun ikk spiser ret meget til aftensmad..

    hvis vi tager noget fra hende som hun leger med, stopper hun ikk med at græde/skrige før hun får det igen smiley

    jeg plejer osse at sige til hende at jeg er lige inde ved siden, men hun vil stadig op....

    det har ikk været noget problem før nu smiley og hun har sovet på eget værelse siden juni mdr...

    det er mega irreterende og skal stå med det hele selv... for han "hører" hende ik om natten siger han.....men hvem kan ikk høre sit barn græde?
    det er osse mig der skal putte hende, for det han åbenbart ikk

    hun blir 10 mdr her på tirsdag.... hvis natalie vågner og jeg går ind til hende og ligger hende ned og gir hende sutten, siger godnat og går bliver hun helt ulykkelig og stopper ikk før hun bliver taget op...
    hun får aldrig lov at ligge med flasken alene...


  • #8   16. okt 2009 Natalie's momse -
    - Lige nøjagtig som du beskriver det der, er sådan Victoria også er.. Lige undtagen det med legetøjet..

    Victoria har siden juni/juli sovet på eget værelse, hele natten igennem, men nu er hun begyndt og vågne om natten.. Og her er det også kun mig der hører hende.. Så nu har vi prøvet et forsøg, og det er, at sætte hendes seng ind til os, for og se om det hjælper..


  • #9   16. okt 2009 *Louise & Victoria * : vi har osse prøvet og sætte hendes seng ind til os, men det hjælper ikk, hun vil stadig op når hun vågner smiley

    jeg er snart ved at gå ud af mit gode skin, for det er hårdt og skal op så mange gange og natten og om morgen når hun så vågner efter at have sovet med os.. siger kæresten åhhhh jeg er så træt kan du ikk lige tage hende... grrr jo da, jeg har da heller ikk sovet det meste af natten... jeg er selv møghammerende træt og kunne da godt bruge et par timer... men det kan jeg ikk få fordi han mener at han skal sove....


  • #10   16. okt 2009 Natalie's mor:
    - Jamen når hun sover middagslur, tror du så ikke det hjælper og tage hende med ind i jeres seng, og så kan du sove sammen med hende.. Måske sover hun det længere når du ligger ved siden af..

    Det er heller ikke ret tit Victoria vil sove videre, uden og komme ned i vores seng om natten.. Vi har så dog ikke prøvet efter sengen står hos os endnu, da vi satte den ind i forgårs..


  • #12   16. okt 2009 *Louise & Victoria * : hun kan fint sove til middag inde i hendes egen seng på sit eget væresle.... nogle dage sover hun meget til middag, andre dage ikk....

    Tania mor til Nynne&Tilde : nej det er vi ikk... det er kun engang imellem vi har travlt....


  • #14   16. okt 2009 nej heller ikk her.. håber bare det er en periode der snart går over smiley

  • #16   16. okt 2009 hun sover med lyset tændt...

    det kan være at jeg skulle prøve og bare give hende vand når hun vågner om natten


  • #17   16. okt 2009 min dreng er 16 mdr, og han gør nøjagtig det samme om natten og vi tar ham med ind i vores seng for ellers vil han ikke sove ige, og hvis vi putter ham, rejser han sig op igen og står og skriget. men tror det er en periode de skal igennem, for her i nat sov han indtil kl 5 og det er længere end det har været de andre gange.

Kommentér på:
hva gør man lige????

Annonce