{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

hva gør man lige ? {{forumTopicSubject}}

Min 1 årige datter er blevet en lille tyran!

hver gang vi siger nej til hende, bliver hun hys og begynder at skrige og kaster sin sut efter os....

hun vil ikk høre når vi irettesætter hende og synes faktisk det bliver værre og værre...

nogen der har nogle gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva gør man lige ?
  • #1   10. jan 2010 det må jeg prøve...

    jeg holder altid fast i mit nej...


  • #2   10. jan 2010 Vores Oliver er også sådan.. Han bliver ikke sur med det samme, men når vi siger nej, så står han og skuler efter os og griner os lige op i ansigtet..
    Når vi så har sagt nej et par gange så flytter vi ham eller tager fat i hans hånd når han vil til at gøre det han ikke må, og DER begynder han at hyle fordi så lurer han hurtigt at han ikke er den stærkeste.. ( og nu er det altså ikk sådan at vi tager sådan fat at det gør ondt på ham, slet ikke..)
    Men det er det eneste at gøre HOLD VED hvad du siger.. Ellers bliver hun også forvirret..


  • #4   10. jan 2010 Og så altid trøste dig selv ved at gentage for dig selv igen og igen
    det er en fase det er en fase.....

    Alle børn får det sådan det er ikke for at være umulige eller på tværs, men de skal jo lærer hvordan de skal bære sig ad gennem livet og det kan de kun ved at prøve forskellige måder at opføre sig på



  • #5   10. jan 2010 Hold ud.. Vi har også lige gennemgået sådan en periode og er på vej ud af den.. Og vi har også bare stået fast ved vores nej..

  • #6   10. jan 2010 tror bare hun prøver dig af smiley bliv ved med at sige nej, det problem har vi tit haft her hjemme

  • #7   10. jan 2010 håber osse bare det er en fase smiley

    jeg holder også ved det nej jeg siger.....

    men er glad for at ´natalie ikk er den eneste der er sådan smiley


  • #8   10. jan 2010 Sådan bliver de når de når de der trods perioder smiley Har passet virkelig mange børn og det værdste man kan gøre er at føje dem.. man skal simpelthen lade dem være hysteriske.. min veninde følger sin søn ind på sit værelse (uden at lukke døren eller noget) og så kan han rase ud der... det har virket rigtig godt... de forstår vist mere end man tror selvom de ikke er så gamle smiley

  • #9   10. jan 2010 ja det gør de...

    må da indrømme at jeg har sendt hende på værelset.. ikk med min gode vjile... men anede ikk hva jeg ellers skulle gøre... og så ud til at det virkede... men hun er kun 12 mdr... er det for tidligt med den slags "straf"


  • #10   10. jan 2010 Min veninde har kun haft succes med at følge niklas på værelset.. uden at være rigtig hård og rive ham afsted... men stille og roligt med ordene "sådan vil jeg simpelthen ikke have at du opfører dig. Nu syntes jeg du skal gå ind på dit værelse til du kan opføre dig ordentligt". At han kommer ud 2 min efter er så en anden sag, men han begyndte at forstå det efter et par gamge og nu virker det rigtig godt... selvfølge skal de lige have et par chancer og man skal sige nej et par gange først... smiley

  • #11   10. jan 2010 det er også sådan jeg gør...

    men kunne godt bruge nogle andre metoder også smiley


  • #12   10. jan 2010 Sevfølgelig... smiley

Kommentér på:
hva gør man lige ?

Annonce