{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Skal igen sige farvel til en.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa i skønne piger..

Jeg må simpelthen lige ud med det... :'0(

Som nogle ved mistede jeg min elskede mor i år den 5 Juli, det var så hårdt, og lige siden har der bare været så mange der bliver syge eller ja går bort, og det er både mennesker og dyr.. Jeg er virkelig et dyre mennesker og holder så uendelig meget af mine dyr.

Så Fredag den 4 sep. vågner vores hund (den sødeste og rareste Rottweiler tæve på 3 år, ja som enig tror hun er en gammel Lap. eller måske en lille bitte skøde hund), og kan slet slet ikke styre sig selv og vælter rundt osv, kommer så til dyrlægen op af dagen, og de tror hun har spist noget, men det bliver jeg ved med at holde på at det har hun ikke for hun vil aldrig røre ting med munden hun ikke ved hvad er osv.. Nå men dyrlægen giver hende noget mod forgiftning, men det hjælper ikke, så jeg ringer igen om aftene og de kan ikke gøre noget så siger de, vi skal se tiden an. Vi ser så tiden an også og jeg ringer derned om mandagen igen efter jeg selv har terpet alt igennem hvad det kan være og jeg kommer frem til en hjerneblødning, og det mener den dyrlæge jeg så snakker med også det er, så nu er der slet ikke noget at gøre!!! Hun skal komme sig selv osv, det skal lige siges hun har ikke haft ondt eller noget i denne tid, hun har været godt tilpas osv.

Der går tid og hun bliver også bedre med gangen osv, men psygisk ændre hun sig, og siden har hun haft en lille svip mere i hovedet som ikke har gjordt det bedre, så desværre er vi kommet dertil nu at vi tør ikke løbe risikoen at beholde hende fordi hun er blevet så aggrasiv... SÅ NU SKAL JEG OGSÅ AF MED MIN ELSKEDE HUND!!!! Og det var virkelig en hund mor holdte så meget af så jeg sys bare det er så hårdt lige nu... :'0(

Tak hvis i læste så langt.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal igen sige farvel til en....
Kommentér på:
Skal igen sige farvel til en....

Annonce