{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Vil gerne fortælle noget :D (langt) {{forumTopicSubject}}

Jeg har simpelthen verdens mest dejligste kæreste ever!

I starten da vi lige havde fundet ud af jeg var gravid - frygtede jeg bare det værste. Troede ikke han ville snakke med mig om det og virkede ret indelukket. Men han vendte sig til det ret hurtigt. Når vi er sammen ligger han og nusser mig på maven og kan mærke lille baby sparker. Og snakker til ham - fx "nu skal du være sød så mor kan sove i nat" eller "hej mor" siger han til mig nogengange smiley iih det er bare SÅ dejligt.

De næste to uger har han fået arbejde på sjælland (giver lidt ekstra penge) og det er jeg selvfølgelig lidt ked af. Så vi snakkede om at jeg muligvis kunne besøge ham en dag eller sådan noget. Men jeg måtte indrømme trist at jeg ikke havde råd. Da han så skulle afsted siger han bare "vi må lige finde ud af det med de penge" Hvor jeg så bare tænker at det sker ikke.

Senere får jeg så en FANTASTISK dejlig godnat besked hvor han skriver at han elsker at bringe tid sammen med mig og at han glæder sig til at flytte sammen, bare ham, mig og baby. :'D
Om morgenen får jeg så en besked hvor der står jeg skal gå ned og tjekke postkassen for der lå en overraskelse (fandme længe siden jeg har sprunget ud af sengen på den måde) Da jeg så kommer ned og kigger ligger der penge så jeg kan komme over til ham smiley MEGA sødt.

Han har også bare sagt at han gerne vil gå til babysvømning med den lille når den tid kommer.

er bare så glad.. ville lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne fortælle noget :D (langt)
Kommentér på:
Vil gerne fortælle noget :D (langt)

Annonce