{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

når lysten til at få børn er total væk {{forumTopicSubject}}

:S

tjah har i andre prøvet det?

jeg personligt gider snart ikke at prøve at få børn mere.. er bare negativ så undskylder lige for de kommende ord.

alle i min omgangs kreds er lige blevet gravid sådan vupti det har jeg ikke sådan rigtig brug for at høre når man selv har opgivet håbet drømmene osv. ikke fordi jeg ikke ønsker dem at det bliver en god graviditet eller noget men er bare SÅ negativ og ja jalouxi er en grim ting (I Know)

Hvis der er nogen der har fulgt mig sådan lidt så troede jeg jo (så dum som jeg var) at jeg var gravid for et par mdr siden fordi jeg ikke havde fået min mens i to mdr. man følte sig lidt MEGET til grin !!! fuck jeg gider bare ikke mere altså..

vil sgu da gerne have børn men efter 1½ år man har prøvet opgiver man sgu.... ved godt der er mange andre der har prøvet 2-8år og er da også kede af det på deres vegne og har bare brug for at komme ud med det..

så med dette raseri emne jamen så tror jeg ikke jeg vil så meget med det andet end klynke og være gal..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når lysten til at få børn er total væk
  • #1   28. okt 2009 Jeg har ikke opgivet endnu - jeg er stadig sikker på at vores held er lige rundt om hjørnet......Det bliver jeg nødt til at tro på...også vi har prøvet længe selv og er i behandling med flere mislykket forsøg.....

    Men jeg kender alligevel alt alt for godt den følelse du sidder med - misundelse - hvorfor dem og ikke os...vi har kæmpet sååå længe......de forsøgte 1 gang og så var den der eller det var et uheld.....osv...... Jeg er sikker på at det er en helt naturlig følelse som man skal give sig selv lov at have.......

    Måske skal I tage en god pause i projekt baby - ligge det på hylden.....du har jo stadig tiden foran dig - brug noget tid på dig selv og dit kærlighedsliv, men lig presset væk!




  • #2   28. okt 2009 mor til asbjørn og fiona : nej men plejer heller ikke at være så negativ smiley det var bare liige et udbrud smiley tjah kærestens sæd er ikke den bedste og jeg skal have lægen til at kigge på mig også men da jeg er opgivende og startet i nyt job er det ikke bare sådan liige til syntes jeg

  • #3   28. okt 2009 Mor til...: Nej det har du da så sandelig ret i - men jeg kan da kun sige at sådanne dage har jeg da også og det forstår man nok først rigtigt hvis man selv har siddet i situationen ellers er det da nemt at sidde med en løftet pegefinger.....

    Så du endda havde brugt plads til det i dit logment - er det ikke lidt for meget.

    Tror ikke hun selv ønsker at have det på den måde, men det er sku svært at holde modet oppe......Jeg er dog også af den overbevisning at man bliver nødt til at tro på det - eller stoppe op.


  • #4   28. okt 2009 mor til asbjørn og fiona søde navne forresten smiley tak hjælper altså en hel del med sådan en trøste krammer smiley

  • #5   28. okt 2009 Det ovenstående er ikke skrevet negativt - bare undrende..... smiley

  • #6   28. okt 2009 ???: okay smiley men har bare brug for luft.. og man har sgu da lov til at brokke sig engang imellem det gør alle stort set herinde på BG enten på den ene eller den anden måde...

  • #7   28. okt 2009 Kan godt sætte mig ind i den måde du har det....
    Her tog det næsten 2½ at blive gravid og så kunne det kun lykkedes fordi vi fik hjælp....Dengang blev alle omkring os også gravide på stribe og selvom man glædede sig på deres vejne, så var jeg total irriteret og misundelig indeni....

    Nu står vi med samme problem igen....Regner ikke med selv at kunne få barn denne gang heller, og lægen har henvist os til Middelfart, hvor vi så først kan komme til undersøgelser d. 19 januar 2010 og så derefter samtaler og så igang engang til april/maj..... Så har snart opgivet det hele og håber bare at lykken er med os inden da.....

    Håber du snart får de 2 fine streger på testen...

    Held og lykke....


  • #8   28. okt 2009 mor til asbjørn og Fiona: jeg tog det skam heller ikke negativt min ven smiley der skal mere til

  • #9   28. okt 2009 mor til ............... : tak skal nok skrive smiley

    Jane og Emil: okay smiley det er bare noget hårdt syntes jeg ... håber der snart er gevindst for jer tror også vi skal have hjælp til det... suk... men har bare ikke mod på det endnu til at tage skridtet og ringe til lægen for at de kan sende mig videre


  • #10   28. okt 2009 Mor til...: Undskyld mig men hvem er det lige som hidser sig op her - egentlig burde det være mig med alle de ekstra homoner men jeg skrev faktisk ikke min besked som et angreb mod dig - eller din person.

    Jeg synes bare - og det er min mening - som jeg vel har lov at have - så længe man kan videreformidle den ordentligt uden banden og muderkastning - synes jeg styre mig helt fint.

    Kan godt læse det du skriver - at du godt forstår hende - det var dit opstart - jeg tolkede på og så det med at man ikke får børn af at brokke sig......Det har du ganske vidst ret i - men nogen gang har man brug for at komme af med noget frustration.....

    Håber du er mere rolig nu og ikke bare bliver mere "ophidset"....som jeg skrev var min besked ikke ment negativ bare undrende....


    Mie jeg tror ikke jeg helt forstår de besked

    ???: okay smiley men har bare brug for luft.. og man har sgu da lov til at brokke sig engang imellem det gør alle stort set herinde på BG enten på den ene eller den anden måde...

    Er du sød at forklare smiley


  • #11   28. okt 2009 det var fordi jeg troede den var til mig den med at du kunne se på logment at jeg brokkede mig :S hihi og det gør jeg jo i og for sig også heh nå men meningen var bare generelt at folk brokker sig over et eller andet altså en dum nabo en åndsvag lejlighed osv smiley bare at folk generelt brokker sig smiley sådan set ikke så meget der.. smiley

  • #12   28. okt 2009 Ja folk brokker sig og det skal de have lov til - men det var ikke dit logment jeg tænkte på smiley


    Synes da særligt også denne side - skal give plads til frustrationer i forbindelse med "kampen" om at blive gravid - igennem behandling - under graviditeten osv.....

    Hvis man ikke gider det - så kan man jo bare surfe uden om.....


  • #13   28. okt 2009 ???: nemlig smiley det er også det jeg vil frem til at det er ok at brokke sig og få luft for sine tanker smiley

  • #14   28. okt 2009 Mor til...: Helt iorden - det kan ske for selv den bedste smiley

  • #15   28. okt 2009 yup jeg gik fra at være mega skruk og bare græd fordi manden ik var klar.. nu føler jeg ik at jeg vil have børn

  • #16   28. okt 2009 tumling jamen det er nærmest det samme men jeg græd bare ikke rigtig er bare blevet mega gnaven...

  • #17   28. okt 2009 Jeg har så stået på den anden side, jeg blev gravid ved et "uheld" en gang og har mistet et vennepar på det.

    De har prøvet i mange år nu og de kunne åbenbart ikke "tåle" at vi skulle være forældre.

    Jeg kan godt forstå det ikke er sjovt når andre bare wupti er gravide, men jeg synes det er ærgerligt at man ikke kan være glade på andres vegne. Ikke at du ikke er det, men det var vores venner ikke. Det var meningen at hun skulle have været gudmor til vores datter, men det blev hun heldigvis aldrig.

    De var virkelig nogle af vores rigtig gode venner og så som fra den ene dag til den anden så snakker vi slet ikke med dem mere.

    til dig vil jeg bare sige; mist aldrig håbet! der er mange måder at få børn på og når det lykkedes for jer vil i ikke fortryde et øjeblik at i blev ved!

    derudover synes jeg du skal komme i gang med at søge læge osv. Jo hurtigere du kommer i gang jo hurtigere har i barn:-)


  • #18   28. okt 2009 Øv kan godt forstå det må være rigtig svært at bevare det gode humør, når det bare kommer så let til alle andre det som du skal kæmpe for.. jeg har aldrig selv været i den situation men har altid været bange for jeg ville få svært ved det, da min mor har haft sine problemer.. Har du evt været ved lægen?? mener man kan få hjælp når man har forsøgt over 1 år.. Håber og krydser fingre for at der snart er bid.. smiley

  • #19   29. okt 2009 line h: jamen mange tak for din side af sagen meget rart at vide hvordan du havde på den "anden" side af sagen det må heller ikke være sjovt personligt kunne jeg aldrig finde på at sige noget negativt til de venner som er blevet hurtigt gravide syntes da at det er alletiders at de kan få børn så hurtigt men man kan ikke undgå at blive lidt grøn af misundelse når man har prøvet i lang tid. skal også nok søge læge skal bare lige i et lidt bedre humør for ellers tror jeg bare at mit temprament løber af med mig smiley

    Mette R : jeg har ikke været ved lægen endnu men kæresten har fået testet sin sæd. men skal nok søge læge når jeg er i bedre humør smiley og mange tak for de krydsede fingre smiley


  • #20   29. okt 2009 Mie: De sagde heller ingenting, holdte bare op med at ringe og skrive og de havde aldrig tid når vi så ringede...

    Men kan sagtens forstå man bliver jaloux, det ville jeg nok også selv gøre! Det må virkelig være hårdt at skulle kæmpe så meget for det!

    Held og lykke fremover, håber snart storken kommer på besøg hos jer:-)


  • #21   29. okt 2009 Line H: okay lyder mega underligt noget trist smiley
    mange tak håber også snart storken finder vej. smiley


Kommentér på:
når lysten til at få børn er total væk

Annonce