når lysten til at få børn er total væk {{forumTopicSubject}}
:S
tjah har i andre prøvet det?
jeg personligt gider snart ikke at prøve at få børn mere.. er bare negativ så undskylder lige for de kommende ord.
alle i min omgangs kreds er lige blevet gravid sådan vupti det har jeg ikke sådan rigtig brug for at høre når man selv har opgivet håbet drømmene osv. ikke fordi jeg ikke ønsker dem at det bliver en god graviditet eller noget men er bare SÅ negativ og ja jalouxi er en grim ting (I Know)
Hvis der er nogen der har fulgt mig sådan lidt så troede jeg jo (så dum som jeg var) at jeg var gravid for et par mdr siden fordi jeg ikke havde fået min mens i to mdr. man følte sig lidt MEGET til grin !!! fuck jeg gider bare ikke mere altså..
vil sgu da gerne have børn men efter 1½ år man har prøvet opgiver man sgu.... ved godt der er mange andre der har prøvet 2-8år og er da også kede af det på deres vegne og har bare brug for at komme ud med det..
så med dette raseri emne jamen så tror jeg ikke jeg vil så meget med det andet end klynke og være gal..
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Men jeg kender alligevel alt alt for godt den følelse du sidder med - misundelse - hvorfor dem og ikke os...vi har kæmpet sååå længe......de forsøgte 1 gang og så var den der eller det var et uheld.....osv...... Jeg er sikker på at det er en helt naturlig følelse som man skal give sig selv lov at have.......
Måske skal I tage en god pause i projekt baby - ligge det på hylden.....du har jo stadig tiden foran dig - brug noget tid på dig selv og dit kærlighedsliv, men lig presset væk!
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 223
apr 2008
Så du endda havde brugt plads til det i dit logment - er det ikke lidt for meget.
Tror ikke hun selv ønsker at have det på den måde, men det er sku svært at holde modet oppe......Jeg er dog også af den overbevisning at man bliver nødt til at tro på det - eller stoppe op.
sep 2008
apr 2008
sep 2008
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Her tog det næsten 2½ at blive gravid og så kunne det kun lykkedes fordi vi fik hjælp....Dengang blev alle omkring os også gravide på stribe og selvom man glædede sig på deres vejne, så var jeg total irriteret og misundelig indeni....
Nu står vi med samme problem igen....Regner ikke med selv at kunne få barn denne gang heller, og lægen har henvist os til Middelfart, hvor vi så først kan komme til undersøgelser d. 19 januar 2010 og så derefter samtaler og så igang engang til april/maj..... Så har snart opgivet det hele og håber bare at lykken er med os inden da.....
Håber du snart får de 2 fine streger på testen...
Held og lykke....
sep 2008
sep 2008
Jane og Emil: okay det er bare noget hårdt syntes jeg ... håber der snart er gevindst for jer tror også vi skal have hjælp til det... suk... men har bare ikke mod på det endnu til at tage skridtet og ringe til lægen for at de kan sende mig videre
apr 2008
Jeg synes bare - og det er min mening - som jeg vel har lov at have - så længe man kan videreformidle den ordentligt uden banden og muderkastning - synes jeg styre mig helt fint.
Kan godt læse det du skriver - at du godt forstår hende - det var dit opstart - jeg tolkede på og så det med at man ikke får børn af at brokke sig......Det har du ganske vidst ret i - men nogen gang har man brug for at komme af med noget frustration.....
Håber du er mere rolig nu og ikke bare bliver mere "ophidset"....som jeg skrev var min besked ikke ment negativ bare undrende....
Mie jeg tror ikke jeg helt forstår de besked
???: okay men har bare brug for luft.. og man har sgu da lov til at brokke sig engang imellem det gør alle stort set herinde på BG enten på den ene eller den anden måde...
Er du sød at forklare
sep 2008
apr 2008
Synes da særligt også denne side - skal give plads til frustrationer i forbindelse med "kampen" om at blive gravid - igennem behandling - under graviditeten osv.....
Hvis man ikke gider det - så kan man jo bare surfe uden om.....
sep 2008
apr 2008
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
sep 2008
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
De har prøvet i mange år nu og de kunne åbenbart ikke "tåle" at vi skulle være forældre.
Jeg kan godt forstå det ikke er sjovt når andre bare wupti er gravide, men jeg synes det er ærgerligt at man ikke kan være glade på andres vegne. Ikke at du ikke er det, men det var vores venner ikke. Det var meningen at hun skulle have været gudmor til vores datter, men det blev hun heldigvis aldrig.
De var virkelig nogle af vores rigtig gode venner og så som fra den ene dag til den anden så snakker vi slet ikke med dem mere.
til dig vil jeg bare sige; mist aldrig håbet! der er mange måder at få børn på og når det lykkedes for jer vil i ikke fortryde et øjeblik at i blev ved!
derudover synes jeg du skal komme i gang med at søge læge osv. Jo hurtigere du kommer i gang jo hurtigere har i barn:-)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
sep 2008
Mette R : jeg har ikke været ved lægen endnu men kæresten har fået testet sin sæd. men skal nok søge læge når jeg er i bedre humør og mange tak for de krydsede fingre
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Men kan sagtens forstå man bliver jaloux, det ville jeg nok også selv gøre! Det må virkelig være hårdt at skulle kæmpe så meget for det!
Held og lykke fremover, håber snart storken kommer på besøg hos jer:-)
sep 2008
mange tak håber også snart storken finder vej.
når lysten til at få børn er total væk