{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Tilmeldt:
23. apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

at finde lysten {{forumTopicSubject}}

hvordan finder i overskud og lysten til jeres partner ?? det har aldrig været et problem før og har nu stået på en mdr og det går mig på, jeg vant til et kærligt og omsorgsfuldt forhold hvor vi bruger meget tid på hinanden men det har vi bare ikke gjort den sidste mdr desværre:-( vi lægger i krig med hans mor da vi er fra flyttet hendes hus og købt vores ejet og er i gang med at lave om i det nye jeg er nået 30+ og orker ikke og bygge om og flytte vores sidste ting fra det gamle hus og hver weekend har vi fået hjælp fra min forældre til at bygges om det betyder de er her halv 8 om morgen og vi selv igang i hverdagen og har en datter, på et år og er ved at køre helt træt i det. oven i det hele er min plukveer begyndt at bide og min livmorhals begyndt at forkorte sig ret hurtigt. min mand har oveni i det hele fået mere ansvar på arbejde og han har deres alt for meget og tænke på både arbejde os herhjemme to huse og hans mor og så han meget træt. har dumme arbejdstider 16.30 til 02 . men sagen er jo jeg har lyst til ham men ikke rigtige kan finde overskud oven i alt det andet og så sys jeg det er svært og ha noget sex når man hele tiden har klokken og tænke på smiley håber snart vi finder ud af det

ville ikke noget med indlægget ud over og ha luft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at finde lysten
  • #1   15. okt 2012 Det lyder til at I er meget spændt for - håber I har et godt og kommunikerende forhold - så I kan få luft ved hinanden.....

    Sex er ikke alt - lige nu har I nok bare brug for hinanden gensidige støtte og kærlige arme..... Lige så snart I kommer igennem den her periode, så skal jeres sexliv nok blusse op igen....

    Skær det væk I kan - fx svigermor smiley

    Held og lykke


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #2   15. okt 2012 det har vi vil jeg da mene været sammen i 10 år . det er jo ikke nemt med svigermor for det er hans mor og min datter kan godt li sin farmor

Kommentér på:
at finde lysten

Annonce